Roglic verspeelt gele trui op slotdag Parijs-Nice, Schachmann grijpt eindzege

zondag 14 maart 2021 om 16:49
Roglic verspeelt gele trui op slotdag Parijs-Nice, Schachmann grijpt eindzege

foto: ASO

Primož Roglič heeft op de laatste dag zijn op handen zijnde eindzege in Parijs-Nice verspeeld. De kopman van Jumbo-Visma kwam in de korte slotrit naar Levens twee keer ten val en werd daardoor op grote achterstand gereden door de concurrentie. Maximilian Schachmann (BORA-hansgrohe) trok het eindklassement naar zich toe, Magnus Cort (EF Education-Nippo) won de slotrit.

Valpartij Roglič
Vroege aanvalspogingen, van onder meer Dylan van Baarle, Dylan Teuns en Rémi Cavagna, werden allemaal ongedaan gemaakt. Wel kregen opvallend veel toppers te maken met pech: Maximilian Schachmann kreeg een mechanisch defect, terwijl Primož Roglič en David Gaudu vielen. De klassementsleider had de nodige schade aan de heupen, maar kon verder. De slotrit was kort maar krachtig, met drie beklimmingen van de Côte de Duranus (3,9 km aan 3,7%) en een oplopende strook richting de meet in Levens.

Een gehavende Roglič – foto: Cor Vos

Na de tweede keer Côte de Duranus waren twee grote kopgroepen weggereden. Cees Bol, Jonas Rutsch, Laurens De Plus, Edward Theuns, Stefano Oldani, Warren Barguil, Tim Declercq en Sven Erik Bystrøm hadden 1.15 minuut voorsprong op het peloton. Op een kleine halve minuut volgde een groep met onder meer Luis Léon Sánchez, Omar Fraile, Simon Geschke, Michael Matthews, Matteo Trentin en Dylan Teuns.

Roglič serieus in de problemen
In de laatste afdaling, op een kleine dertig kilometer voor de meet, werd Primož Roglič op achterstand gemeld. De kopman van Jumbo-Visma was voor een tweede keer ten val gekomen en daardoor op achtervolgen aangewezen. BORA-hansgrohe had dit snel in de gaten en trapte het gaspedaal in in het peloton: Maximilian Schachmann had in het klassement namelijk ‘maar’ 52 seconden achterstand op Roglič. Ook Astana-Premier Tech en Aleksandr Vlasov (derde op 1.11 minuut) zagen kansen om Roglič te pijnigen.

De Sloveense geletruidrager kwam in de achtervolging alleen te zitten, nadat hij al zijn ploeggenoten had opgesoupeerd. Ondanks hulp van Danny van Poppel, Nacer Bouhanni en Victor Campenaerts was Roglič vooral op zichzelf aangewezen, terwijl in het peloton Astana-Premier Tech en BORA-hansgrohe er alles aan deden om het gat te vergroten. Dertien kilometer voor de meet was het verschil al meer dan een minuut.

foto: Cor Vos

Schachmann virtuele leider
Bernard, Barguil en Bystrøm werden als laatste overgebleven vluchters ingerekend door de elitegroep, die al twee minuten van een aangeslagen Roglič weggereden was. Vooraan waren daardoor alle ogen gericht op Schachmann, de virtuele leider. Vlasov demarreerde een kilometer onder de top van de Duranus, maar hij kreeg Schachmann en Ion Izagirre met zich mee. Niet veel later sloot ook de rest van het overgebleven peloton aan.

Vlasov en Izagirre, die derde en vierde stonden in het klassement, probeerden in de laatste oplopende kilometers richting Levens het ploegspel te spelen, maar Schachmann gaf geen krimp. Hij liet wel Guillaume Martin, Gino Mäder en Krists Neilands wegrijden, maar dat drietal werd ingerekend door de troepen van Team DSM.

foto: Cor Vos

Cort wint de sprint
Dylan Teuns probeerde het in de sprint van de kopgroep op de verrassing te spelen, maar hij werd geremonteerd door Magnus Cort. De Deen van EF Education-Nippo hield vervolgens Christophe Laporte van zich af in de sprint. Pierre Latour werd derde. Omdat Schachmann in datzelfde groepje over de streep kwam, verzekerde hij zich van de eindoverwinning in Parijs-Nice. Vlasov en Izagirre mochten mee het eindpodium op.

Een flink gehavende Roglič kwam op meer dan drie minuten van de kopgroep over de finish. Drie ritzeges bleken dus niet genoeg voor de Sloveen om de WorldTour-ronde op zijn naam te schrijven.

Dit artikel delen:

141 Reacties

nasibal 14 maart 2021 om 16:51

Ik pak de popcorn!

CechRepublic 14 maart 2021 om 16:54

Ben toch benieuwd of ze nou zijn gaan rijden toen er de tweede keer iets gebeurde of dat ze zoal reden en Roglic toen iets overkwam. Toch een behoorlijk nuanceverschil.

Aerosolo 14 maart 2021 om 16:55

Ik ook. Roglic met vrienden, maar snel verdwenen ploegmaats, tactiek van de ploegleiding, motor voor het peloton, wel/niet doortrekken als de leider op de grond ligt. En had Van Aert niet opgesteld moeten worden? Nomnomnom.

VespavanBern 14 maart 2021 om 16:52

Erg lullig voor hem en JV, toch is dit toch wel een beeld wat veel terugkeert, Roglic die op het laatste moment een klassementwinst verspeeld……

Vallen gebeurt ook vaak, waar zou dat door komen? Stress? Of gewoon omdat hij pas zo laat is begonnen met koersen en net wat handigheid mist?

Het Rode Rugnummer 14 maart 2021 om 16:54

Tjongejonge, dit meen je toch niet? Jij vindt dat Roglic zwak is en dus valt en zo verliest?

Panache 14 maart 2021 om 16:55

Als schansspringer viel hij toch ook? Misschien eerder iemand die over zijn grens gaat, risicovol koersen wat veel winst en verlies oplevert.

VespavanBern 14 maart 2021 om 16:56

Nee, dat bedoel ik totaal niet. Ik stel alleen dat Roglic die een klassement verspeelt op het laatste moment relatief vaak voorkomt, en vraag me hardop af wat daar de reden van zou kunnen zijn.

Het Rode Rugnummer 14 maart 2021 om 16:58

Oke dat snap ik, maar dat is in dit geval natuurlijk niet relevant. De tour verloor hij niet door een val en ik ben nog altijd benieuwd naar die reden, maar de reden lijkt mij hier helder.

CechRepublic 14 maart 2021 om 16:59

Nou één keer was een kleuter die als een mijnwerker op zijn fiets zit gewoon sterker.

Ajvenema 14 maart 2021 om 17:18

Dit wordt inderdaad wel een dingetje hoor…

Wim Kruithof 14 maart 2021 om 17:21

Vespa, relatief vaak? Want wanneer nog meer dan, na deze dubbele valpartij en de buitenaardse tijdrit van Pogacar vorig jaar?

Wildebert 14 maart 2021 om 17:24

Wim, Dauphine vorig jaar.

Emergo 14 maart 2021 om 17:43

@VespavanBern Kun je ook wat concreter worden. In welke wedstrijden heeft Roglpc het op het laatste mement laten liggen ?? Ja, de TdF weten we wel, maar die andere keren ????

VespavanBern 14 maart 2021 om 17:46

In bijv de giro van 2019 ging het ook op het einde fout. Ook toen werd er 2x heel lullig gevallen. Ook in de vuelta van vorig jaar was het de laatste etappe kantje boord, en daar had je qua onhandigheid ook nog de jasjes etappe.
Dit zijn toch dingen die een kopman van zijn kaliber meestal niet overkomt, maar hij heeft het dus toch wel regelmatig.

SnellePelle 14 maart 2021 om 17:46

Giro> carapaz

Had hij ook de benen niet meer.

Emergo 14 maart 2021 om 18:59

@VespavanBern Je zei: een beeld wat veel terugkeert, Roglic die op het laatste moment een klassementwinst verspeeld…… Dat valt dus reuze mee.

Joaquim Agostinho 14 maart 2021 om 19:07

TdF waarin Dumoulin tweede werd. De tijdrit die Roglic verprutste werd toegeschreven aan een steentje in zijn elleboog, eerder opgedaan bij een valpartij, met als resultaat geen podiumplek.

vevie 14 maart 2021 om 16:52

Ik plak het maar hiernaar toe.

“Tja, we moeten niet moeilijk doen. Het is lullig als je favoriet zo in de vernieling wordt gereden en er door gereden wordt na een valpartij, maar dit moet eigenlijk wel de norm worden. Zoals Nibali min of meer aangaf: niemand hoeft op mij te wachten, want ik wacht ook op niemand. Het blijft fietsen. Vallen is onderdeel van het fietsen”

Het is lullig voor elke renner die dit overkomt, maar gewoon doorrijden. Ik had het Roglic gegund want vind het een sympathieke renner, maar vallen hoort erbij. Je kunt je natuurlijk wel afvragen of Bora en Astana zo vies tegen hem moesten rijden en of het netjes is, maar het is wat het is. Ik zeg gewoon doorfietsen.

reusjen 14 maart 2021 om 16:58

Ik ben het er mee eens dat ze niet opzichtig hoeven te gaan wachten. Echter met vier ploegen zo hard mogelijk op kop gaan sleuren is het andere uiterste. Ik heb een beetje gemengde gevoelens hierbij.

vevie 14 maart 2021 om 17:02

Ik heb er ook gemengde gevoelens bij, maar toch denk ik dat het gewoon zo moet zijn. Uit sportief oogpunt is het logisch dat we onze wenkbrauwen fronzen. Echter moeten we gewoon af van het gedoe van wanneer wachten en wanneer niet. Daarom gewoon doorrijden. Anders krijg je selectieve verontwaardiging en mensen die er alleen over vallen als het ‘hun’ renner overkomt. Gewoon doorrijden onder alle omstandigheden is dan beter.

Maenhout 14 maart 2021 om 17:05

De finale was al begonnen, er lagen al klassementsmannen voor, dan kan het peloton niet meer in de remmen knijpen.

Bij de eerste val was het nog anders.

vevie 14 maart 2021 om 17:09

Al lagen de AK-mannen er niet voor, dan hadden er echt wel ploegen door gereden. Van bora verwacht je zoiets niet, van Astana en bijvoorbeeld Movistar wel. Hoe het ook zij: gewoon doorrijden.

reusjen 14 maart 2021 om 17:18

Wat mij betreft is dat juist het pijnpunt hier. Dit was niet gewoon doorrijden. Dit was na een valpartij met meer ploegen en harder rijden. Als je dat ok vindt, prima, maar dan zijn er geen excuses nodig als er werd al op kop gereden.

vevie 14 maart 2021 om 17:24

Het is ook het pijnpunt en vanuit sportief oogpunt zeker niet oké. Daar moeten we ons echter gewoon overheen zetten, want waar trek je de lijn. Val je er voor iedereen over of trekken we onze mond alleen open als het gaat om een renner of ploeg die we supporteren? Het blijft zuur om te profiteren van valpartijen, zal het ook altijd wel blijven. Toch kun je gewoon beter doorrijden en moet er een cultuuromslag komen. Op je fiets blijven zitten hoort bij wielrennen, profiteren van het onfortuin van anderen ook.

reusjen 14 maart 2021 om 17:33

Ik ben er voorstander van dat er gewoon doorgereden wordt, maar niet met als doel een gevallen concurrent op achterstand te zetten. Dit resulteert dan in het blijven volgen van de tactiek van het moment voor de valpartij. Ik kan niet ontkennen dat ik het qua uitkomst in deze vervelender vind omdat ik Roglic een aantrekkelijke renner vind, en als het bij bijv. Froome zou gebeuren mijn gevoel een stuk minder gemengd zou zijn. Echter ook in die gevallen vind ik het persoonlijk not done.

Panache 14 maart 2021 om 18:03

Bij Mader zeiden er velen: topsport gaat om winnen.
Wachten bij een valpartij (uitgezonderd externe factoren die het veroorzaakt hebben) hoeft voor mij niet.

Panache 14 maart 2021 om 16:52

Ik dacht trouwens dat er geen afdaalsprints meer zouden zijn? Laatste 400 meter gemiddeld aan 65 km per uur.

Het Rode Rugnummer 14 maart 2021 om 16:55

Dat viel mij ook op, en die bocht ook nog eens vlak van tevoren… Gelukkig ging het goed. Wellicht doordat ze last minute nog het parcours moesten wijzigen?

platteprijs 14 maart 2021 om 17:08

Dat is de UCI allang vergeten.

Merlinappa 14 maart 2021 om 16:52

Schachmann wint twee keer p-n op puur geluk, das ook knap!

nasibal 14 maart 2021 om 16:54

Puur geluk dat hij het is die er mee aan de haal gaat in een dergelijk situatie en niet iemand anders uit het peloton? Het is natuurlijk 100% zijn eigen verdienste dat hij klaar staat om de overwinning te pakken als de nr 1 wegvalt.

Merlinappa 14 maart 2021 om 16:55

Tuurlijk, maar dat hij nr 1 is ipv 2 is puur geluk. Ergo: hij wint op puur geluk.

Thijs E 14 maart 2021 om 16:56

Meh, als je tweede staat en dan wint en dat twee keer gebeurt, dan heb je het geluk ook wel afgedwongen

Het Rode Rugnummer 14 maart 2021 om 16:56

Hahaha ja, maar ook hij heeft weleens pech. Denk aan vorig jaar tijdens Lombardije ;)

LB108 14 maart 2021 om 16:57

Verliezen is ook een proces in het winnen, leer dat van Roglic, want jij kan het heel slecht Merinappa

Merlinappa 14 maart 2021 om 16:57

Och nee hoor, ik heb vrede met de uitslag. Viel me gewoon op dat ie twee keer wint met heel wat geluk erbij.

zietemgaan 14 maart 2021 om 16:59

Hij wint omdat de nr 1 valt, Nr. 1 moet niet vallen, akkoord, maar dit was toch een eerder opportunistische winst, én er werd te veel gekeken naar elkaar door de rest van de toptien, Schachmann mag wel degelijk van geluk spreken, dit herhaalt hij niet zomaar. En: Jumbo heeft dus een groot probleem: de kopmannen worden onvoldoende ondersteund, ook in Tirreno.

monsieur soixante pourcent 14 maart 2021 om 18:07

Wint op killerinstinct.

Het Rode Rugnummer 14 maart 2021 om 16:52

Wat ontzettend zuur dit… zo wil je niet verliezen en ook niet winnen natuurlijk. Roglic is zelfs vandaag weer de beste wat mij betreft…

VespavanBern 14 maart 2021 om 16:55

Nee, dat is hij niet, want hij komt op achterstand binnen…..

Het Rode Rugnummer 14 maart 2021 om 16:57

sterkste dan…

Onie 14 maart 2021 om 16:52

Zonde. Goed dat ie gisteren de rit dan maar heeft gepakt. Benieuwd naar het verhaal van Roglic en aanleiding van Bora om te gaan rijden.

KimJungPoels 14 maart 2021 om 16:53

Dit zou gewoon altijd moeten gebeuren in het wielrennen dan heb je geen discussie. Op je fiets blijven zitten hoort er nu ook eenmaal gewoon bij

Ward 14 maart 2021 om 16:56

Akkoord, altijd rijden is geen discussie. Wachten gebeurt soms en per definitie willekeurig.

Sammysosa 14 maart 2021 om 16:53

Mijn respect voor Roglic is alleen maar toegenomen vandaag. Groot gedeelte van de dag aan een koortje gehangen en ondanks dat het volstrekt kansloos is toch alles blijven geven, grote klasse.

Vind overigens niet dat je Schachmann hier heel veel kwalijk kunt nemen, het is geen theekransje.

Koers 14 maart 2021 om 16:54

Na de tirreno van 2019, toen ie in de afsluitende tijdrit op 1 sec de leiderstrui te pakken, en zelfs de organisatie hem op het podium een trui met de sponsor van yates wou geven, verlopen die laatste dagen toch wat minder voor roglic. Dauphine, tour en nu dit ritje op de laatste dag verliezen.
Jammer voor mäder, die had hem echt even moeten winnen.

Aerosolo 14 maart 2021 om 16:59

Hij won ook de slotrit in Romandie, pakte een podiumplaats in de Giro in de slottijdrit en won de slotrit in Tour de L’ain. Het is ook maar hoe je filtert.

Romano1800 14 maart 2021 om 16:55

Meeste constante man in koers gewonnen bij fietsen hoort nou eenmaal vallen en als je niet op je fiets kan blijven zitten ja ben je in mijn ogen zeker niet sterkste man in koers .

En in het peloton zijn vrienden hebben belangrijk en dat heeft jumbo weinig zo te zien terecht overigens

Laatste man 14 maart 2021 om 16:57

Dit is wel beetje lulkoek natuurlijk.

Merlinappa 14 maart 2021 om 17:01

Zelden zoveel andere ploegen gezien waarvan renners de gele trui drager gangmaakten.

Jasperdewaal11 14 maart 2021 om 17:31

Laat dat “beetje” voor lulkoek maar weg, wat een onzinpraat….

Dumoulinke 14 maart 2021 om 17:47

Romano, ik zou bijna willen zeggen: ‘Schaam je!’
Roglic is een ongelooflijke klepper die al zijn concurrenten overklast. Vallen kan IEDEREEN. Dit heeft niets met kwaliteiten te maken. Onvoorstelbaar dat je dit Roglic zelf aanrekent. Hij had moeten winnen en niemand anders. En om dan ook nog eens Jumbo te verwijten dat ze alleen vijanden maken en dit hun verdiende loon is, overtreft alles. Ik houd hierbij verder mijn mond want ik merk dat mijn pen te scherp wordt.

Pogacar_GOAT 14 maart 2021 om 18:34

Benieuwd of onze zuiderburen hier ook zo over denken als notoire buikschuif artiest Evenepoel weer eens op zijn bolletje valt en iedereen in het peloton gas geeft. Schande werd er gesproken toen ons Remco besloot in een mini ravijntje te duiken in de Ronde van Lombardije. Volgens onze vrienden uit België lag het helemaal aan de organisatoren en uiteraard niet aan Remco met zijn beperkte stuurmanskunst.

S. Morgenstern 14 maart 2021 om 16:55

Nachtkaars ritje, helemaal na de spectaculaire dag in Italië.

Roglic is natuurlijk een geweldenaar, maar begint toch ook wel echt een probleem te krijgen met dit soort zaakjes. Laatste jaren altijd wel iets, van Baskenland een paar jaar terug, tot vandaag een hele serie valpartijen en ander gepruts met regenjasjes en andere dingen.

Pexipi 14 maart 2021 om 16:55

Zowel de Tirreno als deze Parijs-Nice hebben wel aangetoond dat Jumbo als ploeg in de breedte echt heel zwaar tekort komt. Leuk dat ze als ploeg vaak voor de show op kop gaan rijden op 100km van de streep of als het totaal niet nodig is, maar telkens als de koers ook maar een beetje ontploft moeten de kopmannen alles alleen doen.

fietsvriend 14 maart 2021 om 17:32

Heb je wel gekeken? Oh nee wacht, trololo

Laatste man 14 maart 2021 om 16:55

Cort en Laporte sterk. Verder tegenvallend ritje qua AK mannen.

Roglic helaas gevallen. Niet op eigen fiets en heeft 2x de ploeg nodig gehad tegen de hongerige wolven van Bora en Astana. De laatste jump van Kruijswijk was alles of niets, tot 50 meter en uiteindelijk dus niets.

Echter met afstand de sterkste.

Muldriaen 14 maart 2021 om 16:56

De UCI en ASO hebben weinig geleerd van de val Groenewegen/Jakobsen zo te zien. Een finish bochtig en bergaf, wat bizar toch weer.
Overigens grote klasse dat Roglic meteen Schachmann feliciteert. Dan ben je echt een grote!

Laatste man 14 maart 2021 om 16:59

Eens. En dan die auto na de finish, je zag die renner erachter terecht kwaad zijn.

zietemgaan 14 maart 2021 om 17:00

Ja he, bizarre finish, en die auto: wat een dwaasheid!

CechRepublic 14 maart 2021 om 17:01

Volgens sommigen hier mag je geen “goede” verliezer zijn. Dan ben je zogenaamd onvoldoende een killer.

Wildebert 14 maart 2021 om 17:20

Moest bij die auto ook direct denken aan bobo-gedrag. Grrr!

skylimit 14 maart 2021 om 18:09

Dit is geen aankomst voor een massasprint. Houd toch eens op met zeuren over de finish in Polen. Dat is voor 100% toe te schrijven aan in dit geval Groenewegen en in overige gevallen aan het gedrag van renners in de koers.

Valpartijen bij Roglic beginnen zo langszaam ook een trend te worden. Lijkt erop dat hij soms zijn focus kwijt is. Al weet ik niet of hij zelf de veroorzaker van valpartijen was vandaag of dat iemand anders voor hem ten val kwam en hij niet kon ontwijken.
Maar ja, dit laat toch weer spoortjes na en zal bij volgende koersen toch weer mee gaan spelen als de kans op eindwinst weer binnen hand bereik mocht zijn.

nickdt 14 maart 2021 om 16:56

Dit gaat TJV Bora dubbel zo hard terugbetalen wanneer hun klassementsmannen op achterstand liggen.

S. Morgenstern 14 maart 2021 om 16:58

Beetje voorbarig om Bora iets te verwijten. We hebben totaal geen overzicht van de situatie gehad.

japio 14 maart 2021 om 16:57

Wat mij betreft blijft vol gas geven bij een val not done. Als de koers al bezig is, is het wat anders. Maar anders is het chique om te wachten. Maar misschien is dit nu al de prijs voor de gretigheid van gisteren. Het hele peloton heeft de actie van Roglic gisteren gezien, en collectief gedacht hem daar nu de prijs voor laten betalen.

Laatste man 14 maart 2021 om 16:58

Hij werd anders nog flink geholpen door andere renners hoor.

Poeksel 14 maart 2021 om 16:57

Achteraf lijkt de keuze van Roglic om snel zijn ploegmaten achter te laten onhandig. Wel mooi om te zien dat hij blijkbaar veel vrienden in het peloton heeft. Zelfs een renner van DQS steunde hem.

S. Morgenstern 14 maart 2021 om 16:59

Denk ik ook, hoewel het zo goed als slaagde. Wanneer hij zelf nog een jump had gehad voor dat laatste stukje, dan was het voorwerk van de ploeg genoeg geweest.

RLM 14 maart 2021 om 17:08

Dat was Tim Declerq. Die rijdt altijd en voor iedereen op kop.

Joaquim Agostinho 14 maart 2021 om 17:20

Ja, Tim Declerq reed hem bijna het ravijn in…

molovin 14 maart 2021 om 16:59

Niet sjiek maar ja als je wilt winnen moet je overeind blijven. Benieuwd of het fouten van Roglic zelf waren of dat hij er zelf niet veel aan kon doen. De ploeg stelde wel teleur, het gat tussen WvA en Roglic en de rest vd ploeg lijkt nu wel heel groot.

Glorious 14 maart 2021 om 17:00

Jammer, maar heb genoten van Jumbo!

zietemgaan 14 maart 2021 om 17:02

Als team waren ze zwak, waar is dat heerlijke team dat ploegentijdritten won en waar elke renner de andere naar een hoger niveau tilde? Nee Jumbo heeft een probleem ..

karper 14 maart 2021 om 17:00

Team Jumbo lijkt gewoon wat tegen te vallen

Verweggistan 14 maart 2021 om 17:01

Roglic’ zwakke punt blijft toch dit soort valpartijen, geklooi met jasjes enz. En de ploeg lijkt ook iedere keer te panikeren zodra dat gebeurt.

CechRepublic 14 maart 2021 om 17:02

Schachmann kijkt niet zielsgelukkig uit zijn ogen.

Laatste man 14 maart 2021 om 17:04

Hij zei ook sorry toen Roglic naar hem toe kwam. Het zal wel vanuit de auto gekomen zijn.

Muldriaen 14 maart 2021 om 17:06

Bescheiden jongen lijkt me. Nu zielsgelukkig zijn zou nogal misplaatst zijn. Hij was niet de beste dit rondje en zal – zeker na de directe felicitaties van Roglic – zich vast wat beschaamd voelen bij zoveel edelmoedigheid van Roglic icm. het beulswerk van z’n eigen ploeg.

VespavanBern 14 maart 2021 om 17:50

Wat is dat nou de hele tijd met dat Roglic eigenlijk de beste was? De beste is degene die wint. Wie conditioneel het sterkste was is een ander verhaal, dat is het hele ding van wielrennen….

ProfrondeZevenbergen 14 maart 2021 om 19:36

Ach, hij wint 3 etappes en stond aan de leiding. Door een val komt hij op achterstand. Dat jij het anders ziet, is je goed recht.

WernerFranke 14 maart 2021 om 17:02

Wout met B-knechten op weg naar plek 2 in een zwaar bezette Tirreno, Primoz met alle tophelpers buiten de top 10 in Parijs-Nice. De kopman voor de Tour is gekend.

martini151 14 maart 2021 om 17:09

Ik neem aan dat dit een grapje was?

RLM 14 maart 2021 om 17:10

“… en andere grappen die je jezelf kunt vertellen.” (klinkt niet zo goed in het Nederlands)

xistnc 14 maart 2021 om 17:13

Ik vind dit een mooie relativering van alle herrie dat Wout in TA niet goed omringd zou zijn.

Gilberto 14 maart 2021 om 17:02

Gerapporteerd

Headlines

Materiaalzone

Populair