Remco Evenepoel vliegt business class naar WK in Australië

maandag 12 september 2022 om 08:07
Remco Evenepoel vliegt business class naar WK in Australië

foto: Cor Vos

Remco Evenepoel is zeker van een business class-trip naar Australië. Vandaag zal de Vueltawinnaar de reis maken van Madrid naar Sydney, van waar hij naar WK-stad Wollongong reist. “Natuurlijk gaan wij hem zo comfortabel mogelijk aan de start proberen brengen”, zegt bondscoach Sven Vanthourenhout tegen Het Nieuwsblad.

De nieuwe RIDE is nu verkrijgbaar!
Gravel, kasseien, modder, zand, met tassen, zonder tassen: dat zijn de thema's van de nieuwe RIDE die eind september verschijnt. Bestel nu ons najaarsnummer online en krijg hem binnen enkele dagen thuisbezorgd. Bestel hem hier

Evenepoel vertrekt vanuit Madrid, en voegt zich bij de tussenstop in Dubai bij de bondscoach en Yves Lampaert. Voor de 22-jarige kopman van de Belgische ploeg is alvast een plek in de business class geboekt. “Voor anderen wordt bekeken wat mogelijk is. Misschien kan Lampaert in Brussel wel een upgrade krijgen. In principe was dit voor iedereen voorzien, maar de prijzen schoten plots enorm de hoogte in. En was het niet meer mogelijk”, zegt Vanthourenhout.

“We zullen hem afschermen en rust geven”, gaat de bondscoach verder. “Zijn ploeg zal dat trouwens ook na het WK doen. De Vuelta zal veel energie hebben gevergd, dat kan niet anders. Maar ik ben er zeker van dat Remco met volle focus op het WK zal rijden. Of hij nog top zal zijn, weet niemand. Maar hij zal er alles aan doen.”

Eerder deze week klaagde Wout van Aert nog over de dure tickets naar Australië. De coureur van Jumbo-Visma, die vanuit Canada naar Australië vliegt, zei dat hij aanvankelijk €3.500 zou moeten betalen voor een upgrade naar business class, maar dat dit is opgelopen tot €8.000 voor een enkele reis.

Dit artikel delen:

43 Reacties

Wheely 12 september 2022 om 08:29

He’s not a businessman, he’s a business man!

4
fietsvriend 12 september 2022 om 08:33

Misschien wel het treurigste stukje van Wielerflits vh jaar. Eentje voor het eindejaarslijstje.

40
Limal 12 september 2022 om 08:43

Stop the presses! Brekend nieuws!!

0
Harry Hek 12 september 2022 om 08:44

Tja als je echt niet meer weet waar je het over moet hebben.

1
Koers 12 september 2022 om 09:43

Mwa, toch wel opmerkelijk als Wout z’n eigen ticket moet betalen.

0
Steven_E 12 september 2022 om 10:15

Omdat Wout vanuit Canada vliegt, en dus niet via Emirates … De bond heeft Emirates gecontacteert als partner voor de gehele delegatie, en op die manier “deals” kunnen afsluiten wat betreft business class tickets. Ik vermoed dat ze enkele “gratis” upgrades hebben afgedwongen en dan de rest aan verlaagd tarief. Op zich goed gedaan, maar ja dan voelt er zich ineens een renner die niet in aanmerking komt tekortgedaan.

0
De Štangelj Fanclub 12 september 2022 om 08:53

Ik ga zelf met de bus. Ik moet nog wel eerst mijn OV chipkaart opladen in de supermarkt.

4
poekie 12 september 2022 om 22:59

Haha,dan rijd ik met je mee,ik heb nog 6 roze 65-plus strippenkaarten liggen.Het is 313 zones dus dat moet goed komen…

0
Mooie Sjors 12 september 2022 om 08:54

Wat doet hij met de extra beenruimte? ;)

20
Koers 12 september 2022 om 09:40

Ik doe niet aan duimpjes, maar hier kwam ik wel in de verleiding :P

-1
Marik 12 september 2022 om 08:56

Ik ga straks nog even met de auto door de wasstraat.

-1
Koers 12 september 2022 om 09:43

HAHA! Je hebt niet eens een wasstraat!

0
thenewGOAT 12 september 2022 om 14:08

Dat werd echt wel tijd Marik.

0
Anton van Valouwe 12 september 2022 om 08:58

Een inzamelingsactie voor Wout lijkt mij wel op z’n plaats!

0
ThorHushovd 12 september 2022 om 08:58

Ik heb net de computer opgestart op werk.

0
josemanuelfuente 12 september 2022 om 09:03

Kan ik het vluchtnummer hebben voor flightradar?

3
Romāns Vainšteins 12 september 2022 om 09:07

Kijk, dit is nou een mooi voorbeeld van stop eens wat meer tijd in forumverbeterende dingen als namen vastleggen, dubbele accounts checken, duimevaluatie (totalen en negatieve weglaten, niet dat wause saldo), inlogissues etc.

Flappert ie ook mee met zijn handen terwijl ze vliegen en wat eet ie onderweg?

8
Natte spons 12 september 2022 om 12:06

Heeft hij klamme handjes bij het opstijgen, of heeft hij dat alleen in de ‘afdaling’.

0
debarreman 12 september 2022 om 09:10

En zijn moeder stuurt schone onderbroeken per containerschip …
Pfffffff

1
Dolledriesoldebroek 12 september 2022 om 09:15

Ben er wel gelukkig mee dat dit nieuws bij de headlines bovenaan staat, ik had er anders zo voorbij gescrold!

2
Veloburto 12 september 2022 om 09:38

Ik ben ook wel benieuwd wie er een betere plaats in het vliegtuig heeft, Remco of Wout?

0
williams 12 september 2022 om 09:43

Het punt is dat Evenepoel gewoon vliegt zonder te klagen en te zagen over de prijs.

-1
Mystieke_Monnik 12 september 2022 om 09:46

Dit bericht is té duidelijk geplaatst om comments te genereren, prachtig. :’)

1
Silent Hill 12 september 2022 om 10:56

Straks nog een artikel over Mohoric zijn uitspraak over Roglic zijn crash en het beoogde aantal comments per dag zijn alweer behaald.

1
JasperMollema 12 september 2022 om 09:47

Ik ga met de elektrische auto, ik moet onderweg vaak stoppen om hem op te laden, maar als je zorgt dat je snelladers pakt is dat best comfortabel.

0
Reutemeteut 12 september 2022 om 10:58

Kijk uit dat je wel gravelbanden bij je hebt, anders zien we je hier mogelijk nooit meer terug op dit forum.

1
LomberJack 12 september 2022 om 09:50

Wat een ongelofelijke slechte journalistiek

0
Fast Freddy 12 september 2022 om 09:50

Who gives a #[email protected]%. En wat voor schijtpapier gebruikt ie? Met of zonder luchtje. Kom op zeg.

1
Bonne chance 12 september 2022 om 10:14

Door al dit soort onzin artikelen en alle reclames, is de site totaal niet meer overzichtelijk. Ik moet gewoon zoeken naar de winnaar laatste etappe vuelta en overzichtje wie wat wanneer op het WK bijvoorbeeld.
Misbruik maken van je ‘bijna’ monopoliepositie.

6
Krist The Vanma 12 september 2022 om 11:09

procyclingstats dot com

-1
Retro Lex 12 september 2022 om 10:27

Ik wil vooral weten of die straks bij het raampje zit of gangpad. Ik ga er vanuit dat daar ook een artikel over komt

0
blix 12 september 2022 om 10:53

‘Remco kiest verrassingsmenu 2 tijdens vlucht naar Australië’

0
Stabanger 12 september 2022 om 11:02

net wat ik dacht

“lees hier wat Evenepoel naar binnen smikkelt op zijn vlucht”

0
Reutemeteut 12 september 2022 om 11:04

Incluis happy ending!

0
Panache 12 september 2022 om 11:15

Dat worden nog enkele mooie artikelen.
Evenepoel ziet enorme drukte op luchthaven 'had tijd om handtekeningen uit te delen'.
Evenepoel vertraagt door de bagagecontrole 'ze controleerden mijn achterzak'.
Evenepoel houdt koffer in het oog 'Lopez neemt dezelfde vlucht'.

0
Laatste man 12 september 2022 om 12:04

Het aantal reclame artikelen, roddel/Story artikelen, nietszeggende columns van ex-Telegraaf medewerkers zorgt ervoor dat de site nagenoeg onleesbaar is geworden.

Het is jammer om te zien dat WF zo afzakt qua inhoudelijk niveau. Jullie zijn groot geworden door sterke voorbeschouwingen, inhoudelijk nieuws, mooie interviews, het forum en de community in volgtopics.

3
Marlin 12 september 2022 om 14:42

Kan ik alleen maar mee instemmen. Sinds het steeds meer om geld draait is het niveau sterk gedaald. Parallel met dat van veel volgers.
Provocerende artikels (titels) over steeds dezelfde renners/ploegmanagers. Omwille van de voorspelbare reacties en infantiele duimpjes. Suggereren dat van andere nieuwssites/kranten overgenomen interviews en artikels van eigen reporters of redactie komen.
Jammer genoeg krijgen we nooit een reactie van de redactie of van wie dan ook van Wielerflits. Ik kan me moeilijk voorstellen dat alle medewerkers/individuele redactieleden, journalisten en analisten met deze manier van werken akkoord gaan.

0
Ray Haaier 12 september 2022 om 12:24

Remco heeft zijn neus gesnoten. Remco heeft na poepen aan 3 velletjes niet genoeg. Remco knipt zijn teennagels in 4 minuten. Remco heeft constipatie. Remco heeft zich in zijn slaap 5x omgedraaid. Remco Remco Remco…. Remco!

0
thenewGOAT 12 september 2022 om 22:16

Mja ok, over pakweg Ide Schelling valt er natuurlijk niet veel te melden. Dat klopt.

1
  • 1
  • 2

Net binnen

Populair

Materiaalzone