Remco Evenepoel rijdt eind oktober gravelwedstrijd in Verenigde Staten

woensdag 20 oktober 2021 om 16:57
Remco Evenepoel rijdt eind oktober gravelwedstrijd in Verenigde Staten

foto: Cor Vos

Remco Evenepoel staat eind deze maand aan de start van een gravelwedstrijd in de Verenigde Staten. De Belgische kopman van Deceuninck-Quick-Step is voor een sponsortrip al in de VS en zal daar in Kansas City de Belgian Waffle Ride betwisten.

Momenteel geniet Evenepoel, die afgelopen weekend nog Chrono des Nations reed, van een vakantie. Daarna heeft hij enkele sponsorverplichtingen bij Specialized in Californië. Aan die reis naar de Verenigde Staten voegt hij dus ook nog een gravelwedstrijd toe. De organisatie van de Belgian Waffle Ride in Kansas kondigt ook de deelname aan van Mattia Cattaneo, de Italiaanse ploeggenoot van Evenepoel bij Deceuninck-Quick-Step.

De Belgian Waffle Ride wordt verreden op zondag 31 oktober, is 178 kilometer lang en kent 2.438 hoogtemeters.

Dit artikel delen:

68 Reacties

Dikke Vrouw 20 oktober 2021 om 17:01

Wat leuk! Met bier en frites achteraf hoor ik. Geniet van je vakantie remco!

Marco 20 oktober 2021 om 17:36

Deelnemers krijgen Belgische wafels, Belgisch bier, frieten en mosselen.

Willem Kieft 20 oktober 2021 om 18:21

En onbeperkt pizza salami van de Pizza Hut.

Wheely 20 oktober 2021 om 18:38

Wat een feest! Is er ook een liveblog met chat?

Aerosolo 20 oktober 2021 om 19:19

En sporza live met Wuyts die nog 1 keer achter de microfoon plaats neemt?

Turtlehead 20 oktober 2021 om 20:31

Stel je voor:Evenepoel aan de start én Wuyts commentaar… over Belgische waffels gesproken :)

Jean Dumas 21 oktober 2021 om 17:53

Als Wuyts ‘sire’ zegt tegen Remco mag hij van Patrick ook nog gratis mee naar Amerika, zo zijn ze in België.

LaDoyenne 20 oktober 2021 om 17:05

Het mediacircus blijft rondtoeren. Alzo kan Evenepoel, na de fiasco's in de Ronde van Lombardije en de Chrono des Nations, 2021 alsnog met een overwinning afsluiten?

Peetvader 20 oktober 2021 om 17:12

Fiasco van de Chrono des Nations nog wel…

Hij belangrijkste doel van Evenepoel daar was de zak geld gaan ophalen die hij kreeg om te starten, en ik denk toch dat dat gelukt is :)

Melkzuur 20 oktober 2021 om 17:33

De organisator heeft het via Twitter kenbaar gemaakt, dat kan je moeilijk Evenepoel en zijn entourage verwijten. Al denk jij wellicht: "Moeilijk gaat ook."

Marco 20 oktober 2021 om 17:34

Hij heeft weer geluisterd naar de twee advies koningen van WF, Michelangelo en LaDoyenne…

Hij moest na de Giro op grindwegen gaan oefenen en hij gaat op grindwegen oefenen…

nu kunnen jullie toch niet meer klagen?!

Reiger 20 oktober 2021 om 19:22

@Peetvader alhoewel we financieel denk ik geen medelijden hoeven te hebben met Remco ben ik toch benieuwd hoeveel er tegenwoordig betaald wordt om een renner aan de start te krijgen. Iemand enig idee?

Turtlehead 20 oktober 2021 om 20:34

@Reiger: ik neem aan dat het bij de sponsortrip inzit. En ook dat Evenepoel aparte beloning krijgt voor extra sponsoractiviteiten (of extra betaald krijgt, waarvoor in ruil hij x dagen sponsoractiviteiten moet doen).
De organisator heeft in de VS natuurlijk niks aan Evenepoel, want hij heeft nog niks interessants (voor de VS) gewonnen.

Michelangelo 20 oktober 2021 om 20:41

@LaDoyenne,
en mocht ook dat geen overwinning opleveren, dan is er bij mij in het dorp binnenkort een dikkebandenrace voor kleine, veelbelovende wielrennertjes in de dop…. ;-)

LaDoyenne 20 oktober 2021 om 20:46

@Michelangelo

+1000

Pietspeed 20 oktober 2021 om 23:21

Dan denk je mss iets te gemakkelijk over deze race. En wat betreft de grote zak met geld, zullen het mss eerder de frieten zijn of de waffels van Turtlehead (vind m wel origeel overigens.) Wellicht gewoon een verplichte sponsortour voor specialized inclusief de race (zoals zijn contract wellicht bepaalt). 'Rijen voor je centjes manneke'… Voor niks gaat de zon op. En die Cowboys zijn ook niet gek daar. Als Vos er nog 3 veldritten voor de nieuwe Cervelo aan vast plakt, moet kleine Eddy op z'n minst ook zijn tronie laten zien, in deze context zo ongeveer.

S'mon 20 oktober 2021 om 17:13

Gewoon een vraag uit belangstelling: Gaat zo één keertje deelnemen aan een gravelrace iets doen met zijn stuurmanskunsten?

Craig Vanderswag 20 oktober 2021 om 17:41

Nee, maar dat is ook niet het doel. Dit dient gewoon om de Specialized gravelbike in de aandacht te brengen.

Aerosolo 20 oktober 2021 om 19:29

Zo kun je het belang van elke training onderuit halen. Elke keer dat hij het doet, zal het een beetje helpen. En de dagen ervoor zal hij er misschien ook op trainen.

S'mon 20 oktober 2021 om 20:40

Was niet om hem onderuit te halen hoor, ik ben gewoon niet zo thuis in het gravelbiken (duur, parcoursen, …).

Reiger 20 oktober 2021 om 21:38

Ik denk net als Aerosolo dat het wel degelijk zin heeft om op grindwegen te rijden en zo je stuurmanskunsten te verbeteren. Je leert controle te houden op momenten dat je fiets gaat schuiven en glijden in bochten, na kuilen en andere omstandigheden die je tegenkomt. Zie het als een soort slipcursus met de auto. In het begin doe je alles fout en ga je dus op je bek. Later gaat het beter en val je niet meer doordat je aanleert om juist zo te sturen of jezelf zo te positioneren op je fiets dat je goed, ongeschonden en met weinig snelheidsverlies door kan rijden. Remco zal nooit een evenwichtskunstenaar als Van der Poel worden maar dat hoeft ook helemaal niet. Wanneer Remco zonder kleerscheuren en tijdverlies dit soort ritten/etappes doorkomt is de missie geslaagd. Er zal alleen wel aan gewerkt moeten worden. En daar heeft hij nu bijna een half jaar de tijd voor om low-profile te werken aan zijn mindere punten.

Derierre de la course 21 oktober 2021 om 23:23

Dit is toch win-win-win voor Remco, Specialized en zijn ploeg. En de organisator wellicht, weet niet of ze RE kennen daar?
Remco leert beter sturen en fietsen en heeft wellicht een leuke trip naar de USA. Specialized heeft een prof aan de start en de organisator een WT-renner. De ploeg heeft ook weer media aandacht.
Ze zullen hier ook allemaal best bij boeren, maar zo werkt het toch in een commerciële ploeg.

Murcia 20 oktober 2021 om 17:36

Lijkt mij een geweldig event, las zo even op hun site dat er voldoende bier, mosselen, friet en wafels zijn tijdens de race voor het publiek en na afloop voor renners en Patrick misschien. (hypo alert)

Natuurlijk niks anders dan een geste aan de fietsensponsor om daar aan te treden en voor de rest een dag waar de race zelf mij bijzaak lijkt en er voldoende ontspanning is na afloop.

Marco 20 oktober 2021 om 17:40

Leuke reactie Murcia. Het schijnt trouwens ook oefenen op grindwegen te zijn… kwestie van drama op de grind in de Giro

Murcia 20 oktober 2021 om 17:48

Oefening baart kunst Marco, maar jij en ik en trouwens iedereen die hier reageert weet dat dit voor de jongens een betaalde vakantie is, lekker genieten van de VS en die wedstrijd gaan ze zich meer moeten concentreren op hun selfie poses dan serieus mee te doen. Geen risico’s meer nemen, Simmons die bij Trek zo eigenwijs is dat ze soms met hun handen in het haar zitten deed dit jaar ook mee bij Unbound Gravel en maakte wel de fout om als een gek tekeer te gaan en crashte prompt.

Napoleon 20 oktober 2021 om 18:53

Precies, daarom krijgt hij Cattaneo mee, die kan aan zijn zadel gaan hangen mocht Remco het te serieus nemen.

Reiger 20 oktober 2021 om 19:31

Veel zal er niet nodig zijn om de renners bezopen te krijgen. In koers liggen wij er na één rondje af maar in het café zijn zij na één rondje al half gelost..

notriple 20 oktober 2021 om 17:53

Ik ga hier niet op reageren.

Maillot à Pois 20 oktober 2021 om 18:07

Ceci n’est pas une réaction

Je bent Belgischer dan je zelf denkt, notriple :-)

Craig Vanderswag 20 oktober 2021 om 18:56

Jij had liever Peter Winnen zien deelnemen?

wimvl 20 oktober 2021 om 20:15

Houden zo notriple

Klein Verzet 21 oktober 2021 om 12:40

Ik ben en blijf ook vooral heel erg evenemoe.

Nou goed, een opmerking nog. Ik hoop dat ie na afloop kan zeggen dat ie dit keer 5 minuten goed was.

Willem Kieft 20 oktober 2021 om 18:07

Edit redactie: Niet doen.

Polleke 20 oktober 2021 om 18:10

Edit redactie: Reactie is aangepast.

lo squalo dello Stretto 20 oktober 2021 om 18:18

Wat een idiote naam, typisch Amerikaans. Zoals de “Jingle Cross” of “Tour de Trump”. Zum kotsen.

Willem Kieft 20 oktober 2021 om 18:20

Zum kotZen.

Ronellenfitsch 20 oktober 2021 om 19:20

Ja, dan liever zoiets als Primus Classic. Dat klinkt tenminste echt Germaans

Jean Dumas 21 oktober 2021 om 17:52

Primoz Classic.

Kosmonaut 20 oktober 2021 om 18:18

Ik mag toch hopen dat ze die knaap een gravelbike geven met traktorbanden? Nogal een risico anders als je niet kan sturen.

Aerosolo 20 oktober 2021 om 19:27

Heerlijk, weer een Remco topic. Ik vreesde al een paar maanden ervan verstoken te blijven.
Dit lijkt een wedstrijd bij uitstek voor Remco qua afstand en deelnemersveld. Alleen dat gravel… Misschien valt hij 2 keer, maar staat hij weer snel op, breidt hij zijn voorsprong weer uit en komt solo met 10 minuten voorsprong over de finish, terwijl hij een frietje eet.

Turtlehead 20 oktober 2021 om 20:35

Is inderdaad fijn, de huidige frequentie van twee per week. Zo blijven we op de hoogte en degenen die pas in februari pas weer meelezen missen tegelijk niks.

LaDoyenne 20 oktober 2021 om 19:43

Hopelijk blaast Remco zich weer op voorhand op tot de topfavoriet. In alle mediakanalen, natuurlijk.

Iets in de stijl van “de hellingen zijn net niet steil genoeg opdat ik geen tegenstand zou hebben” of “indien de koers niet voldoende hard is, dan kan iemand anders ook winnen”.

Quintenri 20 oktober 2021 om 19:55

edit wf: tot ziens

lemmens 20 oktober 2021 om 20:07

Ik heb nog geen enkele post van LaDoyenne gezien waar een klein sprankeltje intelligentie in zit. Ik heb eerlijk gezegd medelijden met hem. Het kan niet fijn zijn om zo gefrustreerd en zo dom door het leven te gaan.

peter s 20 oktober 2021 om 20:23

[email protected] lemmens…ik vind ze geniaal

Michelangelo 20 oktober 2021 om 20:37

ik kan ook altijd wel glimlachen om de opmerkingen van laDoyenne. Gewoon als Evenepoel fan een korreltje zout erbij, en soms een heel potje. Dan kom je ergens op het moment dat je het ook gewoon grappig vindt net als ik.

Wildebert 20 oktober 2021 om 21:17

Moet er ook wel om glimlachen, in tegenstelling tot de reactie van ‘ bek houden’ wat dan juist weer niet van klasse getuigt en misschien zelfs wat agressief overkomt.
En Remco, die is al een heel eind en gaat nog verder komen. Als ie nu ook al op gravel gaat trainen… fame, smet en scratch.

jan jansen 20 oktober 2021 om 22:12

Dit is antisupporteren van LaDoyenne
WF zou hier moeten ingrijpen.

Quintenri 20 oktober 2021 om 22:40

Ik kan toch ook eens een grapje maken. Ik erger me gewoon ook aan LaDoyenne zijn reacties, en ik ben duidelijk niet alleen!

Lalsacien 20 oktober 2021 om 23:00

Er is rechts van ieder bericht een meldknop. Use it !

Limal 21 oktober 2021 om 07:32

LaDoyenne is natuurlijk gewoon een troll als het op Evenepoel aankomt, dat is op geen enkele wijze te ontkennen of goed te praten. Dan heb ik het niet over dit bericht op zich, maar vooral over de hele stroom aan baggerberichten. Met als dieptepunt de posts waarin hij zogezegde letterlijke quotes aanhaalt, maar die doorspekt met onfrisse eigen verzinsels die Evenepoel nooit gezegd heeft.

Zij die denken dat dit ok is, best wel grappig, zouden best even in de spiegel kijken. Eergisteren werd er nog een Man City supporter halfdood geklopt door Club Brugge supporters omwille van een sjaaltje. Als je types als LaDoyenne (gesteund door "ach het is maar om te lachen nuanceerders) de boel laat opstoken dan gebeuren zo'n dingen binnenkort ook in het wielrennen. Er moet maar één halvegare meegaan in de controverse die een zielig figuur als LaDoyenne opstookt. Doe niet zo flauw, hoor ik sommigen denken? De dreigberichten aan het adres van de familie Evenepoel zeggen genoeg…

Michelangelo 21 oktober 2021 om 11:11

@Limal,
Dit ben ik niet met je eens. En persoonlijk vind ik het ver gaan om de bedreigingen aan het adres van Evenepoel en zijn familie te linken aan de posts van LaDoyenne. Laat staan aan het Club Brugge verhaal.

De belangrijkste reden waarom Evenepoel wordt bedreigt begint gewoon bij Evenepoel zelf. Door zijn eigen gedrag, zijn eigen uitlatingen, zijn eigen geilheid als het gaat om de media. Zoals iemand hier schreef; hij lijkt graag in het oog van de orkaan te wonen, maar de grens tussen windstil en midden in de storm zitten is dan een heel dun lijntje. En helaas hoort daar in de huidige tijd van sociale media helaas ook bij dat een bedreiging nog makkelijker is geworden dan het halen van een bak friet bij de frituur.

Ja, LaDoyenne maakt met regelmaat opmerkingen die bedoeld zijn om te schuren. Zoals ook veel andere posters dat regelmatig doen. Maar als je het mij vraagt voldoen ze nagenoeg altijd aan de huisregels, en ik heb daar nooit een bedreiging in gelezen. Sterker nog, het zijn vaak de reacties die een stuk minder smaakvol zijn dan de originele posts. Zie de (verwijderde) bijdrage van Quintenri.

En dan is het denk ik om gewoon de keuze te maken om er niet te veel op in te gaan, iets wat met name bij Evenepoel draadjes vaak niet gebeurt. Veel fans kunnen het moeilijk verkroppen dat iemand hem niet op een voetstuk plaatst. Maar ook dat heeft weer alles te maken met de persoon Evenepoel zelf: met het karakter dat hij heeft vind je hem fantastisch, of je vindt hem niks, een tussenweg is er bijna niet. Hij leeft immers in het oog van de orkaan…

Zoals ik al schreef, gewoon een korreltje of heel potje zout erbij, dat maakt het allemaal een stukje makkelijker.

harryjohan71 21 oktober 2021 om 11:35

@Jan Jansen Geef wielerflits dan een goed argument op basis waarvan ze op deze reactie moeten ingrijpen. Ik kan geen enkele reden bedenken! Jij reageert op een reactie van La Doyenne waar niets verkeerd in staat. Het klopt gewoon dan Evenepoel zich zo gedraagd. Of staat er Iets wat niet correct is is. Ik hoor het graag. Zoals eerder aangegeven dien je te reageren als reacties te ver gaan. Niet omdat het reacties van La Doyenne zijn, zoals nu steeds gebeurd.

LaDoyenne 21 oktober 2021 om 11:45

@Michelangelo en @harryjohan71

Dank voor de intelligente reacties.

Meestal herneemt mijn commentaar gewoon Remco's eigen woorden, of verwijst ernaar. Ook ditmaal:

“Eigenlijk jammer dat deze rit niet zwaarder was. […] Dat is een beetje jammer omdat het toch de koninginnenrit is. We voelden onderweg wel dat het niet zwaar en steil genoeg was.” (WF, 12 juni 2021)
"Ik ben blij dat het parcours zo lastig is." (officiële website van teambelgium)

De Evenepoel-groupies lijken dat niet te beseffen.

Maillot à Pois 21 oktober 2021 om 14:46

Ik ga er van uit dat de meningen van LaDoyenne slechts meningen zijn en hij verder geen vinger naar Evenepoel uitsteekt of bedreiging tot hem zou richten. Ik neem ze dan ook met een kruiwagen vol zout, wat trouwens even goed een goede houding is om met de posts van Beer of anderen om te gaan, maar dat lijkt dan weer een stuk moeilijker te liggen.

@Michelangelo
Ik heb het heel moeilijk met je zin “De belangrijkste reden waarom Evenepoel wordt bedreigd begint gewoon bij Evenepoel zelf. Door zijn eigen gedrag, zijn eigen uitlatingen, zijn eigen geilheid als het gaat om de media.” Eerder viel het me ook al op dat je schreef dat de ouders van Evenepoel dit niet vedienden. Alsof Evenepoel het zelf wél verdient.
De uitspraken en het gedrag van Evenepoel kunnen soms als grootspraak, arrogantie of egoïsme geklasseerd worden, maar daar zit helemaal niets bij wat bedreiging of agressie ook maar voor één sikkepit rechtvaardigt. Net zo min als het sjaaltje van een verkeerde voetbalclub dragen.

Michelangelo 21 oktober 2021 om 15:06

@Maillot,
Helemaal niemand verdient dit soort bedreigingen omdat hij of zij fietst, laat staan dat hij/zij in elkaar wordt gerost omdat je een sjaaltje draagt.

Echter Evenepoel zal ook gewoon moeten beseffen dat hij leeft in een tijd dat bedreigingen steeds normaler worden. En dat de mate waarin je daarvan het slachtoffer wordt ook vooral bepaald wordt door je eigen gedrag. En een controversieel renner zoals Evenepoel met zijn gedrag en uitspraken zal nu eenmaal eerder vijanden maken dan iemand als pakweg VdP, Roglic of Alaphillipe.

En voor alle duidelijkheid: ik ben van de ouwe stempel, en voor mij is de schuldige in dit soort gevallen altijd degene die de bedreigingen uit, en is de ontvanger ook het slachtoffer. Maar ook ik besef in welke realiteit we leven. En je hebt geen controle over iedere gek achter het toetsenbord, maar wel over je eigen gedrag. En zo zou ik iemand afraden om met een Anderlecht sjaaltje in het sfeervak van Club Brugge te gaan juichen als paars-wit scoort, hoewel het eigenlijk geen probleem zou moeten zijn. En dat is exact de reden waarom ik Evenepoel ook aanraadt om deze winter eens goed te reflecteren op zijn eigen gedrag…

Ik heb er dan zelf ook altijd moeite mee om weggezet te worden als Evenepoel-HATER. Ik haat die jongen niet, ik ben kritisch op wat hij doet en zegt. HATERS zijn juist de figuren die al dan niet van achter een toetsenbord beginnen met bedreigingen of erger.

EDIT:
Als het gaat over die potten zout bij sommige WF-ers, dan heb ik vooral moeite als post met een mening over een renner reacties uitlokt die gaan over de poster. En daar hebben sommige figuren hier een handje van: ze reageren niet inhoudelijk op je mening, maar zetten ofwel de NL-BE calimero helm op, ofwel schoppen ze je in het hokje van "zielig".

Lalsacien 21 oktober 2021 om 15:12

@Maillot à pois Scherp! Michelangelo is in zijn eigen val gelopen.

Jacco van Stierop 21 oktober 2021 om 17:27

“dan heb ik vooral moeite als post met een mening over een renner reacties uitlokt die gaan over de poster.”

Dus Evenepoel roept zelf bedreigingen over zich af door zijn gedrag, maar als jij dagelijks hijgerig vooraan staat te dringen om je ongezonde Evenepoel-obsessie bot te vieren, en mensen bekritiseren die houding, dan ga je verongelijkt huilie-huilie doen.
Het blijft treurig.

Limal 21 oktober 2021 om 17:53

En ter illustratie om niet slechts deze maar de algemene teneur van de re(V)acties van LaDoyenne te plaatsen, hier eentje van enkele dagen geleden: https://www.wielerflits.nl/nieuws/kung-veruit-de-beste-in-chrono-des-nations-mindere-dag-voor-evenepoel/comment-page-2/#comments
Wat tussen haakjes staat is een quote, een quote moet letterlijk zijn. Als je daar doelbewust iets aan toevoegt om de persoon die je quoteert in een slecht daglicht te plaatsen en te polariseren, dan ben je aan het trollen. En ja, volgens mij zijn die dreigberichten aan het adres van Evenepoel (of welke sporter dan ook) het ranzige schuim dat opgezweept wordt op social media en in de commentaarsecties van artikels als het deze.

LaDoyenne 21 oktober 2021 om 18:35

@Limal

In dat commentaar staat tussen de "quotes", citaten in goed Nederlands, niets van mijn eigen hand. De citaten komen rechtstreeks -dus knippen en plakken- uit volgend artikel uit Wielerkrant dd. 5 september 2017: "Amper 5 maanden op de fiets en nu al het Belgische goudhaantje: "Gilbert? Ik ben meer een type Alaphilippe".

Het is duidelijk dat jij aan het lasteren bent.

Michelangelo 20 oktober 2021 om 20:35

Gewoon een mooi sponsortripje, ver weg van alle idiote fans die altijd staan te wapperen met hun Evenepoel bordjes van de fanclub. ik geef hem groot geljk, en ik hoop ook dat hij er niet te veel reuring aan geeft.

Maar ja, waarschijnlijk sturen VTM en Sporza hun filmploegen die kant op alles op de voet te volgen. En wie weet mag Youri ook speciaal hiervoor de grote plas over vliegen.

En gaat hij daar leren rijden op grindwegen? Neuh, denk van niet. Rijden op een gravelbike met een barretje of 4 in je brede banden is toch net wat anders dan de dunne bandjes op een racefiets.

ik wens hem daar heel veel plezier in ieder geval!

Quintenri 20 oktober 2021 om 22:37

Je reacties beginnen serieuzer te worden, waarvoor dank!

Kannibaal van Schepdaal 21 oktober 2021 om 01:16

Die laatste zin, waar gaan we dat schrijven. Heeft iemand de account van Michelangelo gehackt?

De nood om steeds te reageren blijft intact, maar de toon is bij deze al veel beter.

jan jansen 21 oktober 2021 om 06:53

Michel heeft het in zich om een groot fan te worden

Marco 21 oktober 2021 om 11:00

@jan jansen Weet jij al dat Michelangelo in Italië een mooie muurschildering van Remco aan het maken is?

(het kan zijn dat we hem hier een tijdje niet zien omdat hij bij dat muurtje geen ontvangst heeft)

Marik 21 oktober 2021 om 11:08

Zou Michelangelo voor de finishing touch van het kunstwerk ook een finalebidonnetje nodig hebben? Ik ben benieuwd!

Marco 21 oktober 2021 om 11:18

Bij een kunstenaar zit daar whiskey in

Michelangelo 21 oktober 2021 om 11:34

@Kannibaal,
Dank voor het compliment. Ik denk vooral ook dat de boodschap die ik al langer heb door steeds meer fans wordt geaccepteerd. Allemaal dankzij de bevestigingen door Evenepoel zelf.

Of het nu gaat over wel of geen teamplayer zijn (dat is wel heel duidelijk geworden na het WK) en ook over waar hij staat tov de wereldtop in wedstrijden die hem zouden moeten liggen (flink klop gekregen van Pog en Rog in de Italiaanse wedstrijden).

Waar ik vroeger werd weggehoond als ik zei dat deze jongen geen teamplayer is en nog niet klaar is om met de allergrootsten mee te doen, krijg ik daar nu gewoon bijval van veel criticasters van destijds.

En vwb het kunstwerk: het idee begint zijn vorm te krijgen. Het wordt een menneke, op een fiets met banden als voetballen. Met een stoere zelfverzekerde blik in zijn ogen, druk gebarend en gesticulerend op zijn veloke. Enkel zijn mond krijg ik niet op het kleine muurtje, daar moet ik nog een oplossing voor vinden. Wie weet helpt die goedgevulde finalebidon mij aan de nodige creativiteit ;-))

Headlines

Materiaalzone

Populair