Remco Evenepoel op trainingskamp naar Calpe

zondag 15 november 2020 om 15:40
Remco Evenepoel op trainingskamp naar Calpe

foto: Cor Vos

Remco Evenepoel is vandaag, onder de nodige mediabelangstelling, vertrokken naar Spanje voor een trainingskamp in Calpe. De jonge kopman van Deceuninck-Quick-Step is nog altijd herstellende van zijn zware valpartij in de Ronde van Lombardije.

Begin oktober kon Evenepoel de buitentrainingen op de fiets hervatten. “Het is toch wel speciaal om weer buiten te trainen, een grote boost voor het zelfvertrouwen”, zei hij toen. Volgende maand heeft zijn ploeg Deceuninck-Quick-Step een trainingskamp gepland in Calpe. Daar wil Evenepoel zich op voorbereiden.

Evenepoel herstelt voorspoedig van zijn bekkenbreuk in Lombardije. De doktoren wilden na zijn val geen termijn plakken op de revalidatie, maar benadrukten dat de tijd genomen moest worden.

Dit artikel delen:

81 Reacties

Frank V 15 november 2020 om 15:48

hahaa ok.

lander luypaert 15 november 2020 om 15:50

Nee hoor :) Dit is een artikel waar je geen reactie op kan geven.

Frank V 15 november 2020 om 16:16

Tenzij hij voor de ons zo goed genegen Emiratenploeg reed.

lander luypaert 15 november 2020 om 16:19

Dan ook niet.

Frank V 15 november 2020 om 16:22

Wat schreef men nuweer over die Munoz in Colombiaanse kranten?

lander luypaert 15 november 2020 om 16:26

Nuttig nieuws. Een renner die 1x in 2 jaar in Wielerflits komt of Remco die elke dag er in komt als die eens een ei gebakken heeft.

Wheely 15 november 2020 om 15:55

Ik verwacht dat hij minimaal vijf KOMs uit de boeken rijdt daar, zoniet is het een grote deceptie.

SnellePelle 15 november 2020 om 16:09

Remco waanzin weer. Kan ik ook.

Virtueel nieuwsitem:

“ONDERSTEUNING EVENEPOEL ONDERWEG GEREGELD

Volgens bronnen uit zijn entourage heeft de getalenteerde coureur de beschikking gekregen over ultra zacht WC papier. Deceuninck heeft het product volgens zeggen massaal ingekocht. Zijn achterste heeft door de enorme spierpartij veel te verduren. Door de billetjes te vegen met het ultra zachte product voorkomt de renner schuurplekken die eventuele prestaties is de weg staan.
Naar verluid heeft Patrick Levevre schappen in de teambus laten reserveren om te voorkomen dat Remco volgens jaar tijdens de Giro, Tour du France en Vuelta verzekerd is van het product.”

jan jansen 15 november 2020 om 17:32

Hoe zou het met de vriendin van Remco zijn?
Het is alweer een tijdje geleden dat we iets van haar hebben vernomen.
Hopelijk is ze goed herstelt na het hyperventileren. WF wenst haar trouwens veel beterschap.

chiller87 15 november 2020 om 18:02

@ jan ze is mee op stage wist vtm te melden ;-)

Limal 15 november 2020 om 16:15

Voel je je bloed al koken bij dit nieuwe REV-(on)nieuws, klik dan op volgende link voor een lach en het besef dat er wel ergere dingen zijn in het leven ;) https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201112_96362365

SnellePelle 15 november 2020 om 18:45

*Voel je jouw bloed….

Kusje!

VerstandOpNul 15 november 2020 om 19:23

'Je' kan toch ook gewoon als bezittelijk voornaamwoord gebruikt worden?

Kusjes terug Snelle!

SnellePelle 15 november 2020 om 20:16

Joepie! All love tonight!

Tis ook niet fout maar zakelijk wordt ik er voor op mijn vingers getikt omdat het er amateuristisch uitziet.

Ach, whatever. Als we maar lol hebben toch?

Gitan 15 november 2020 om 20:37

En word je voor ‘wordt ik’ niet op de vingers getikt? ;-)

SoloSlim 16 november 2020 om 09:44

@ Gitan +1
:) :)

Frank V 15 november 2020 om 16:26

Fans kunnen afstemmen op Radio 1. Overzicht van dit vreemde jaar met Vandegoor en Lefevere.

Het is dat ik in de auto zit…

AdZ 15 november 2020 om 22:25

Radio 1? Is er nog geen Radio REV dan? Pfff zo 2020!

Ton van Wieringen 15 november 2020 om 16:58

Is het wel handig om in coronatijd naar Calpe te gaan? Er is daar toch sprake van een lock-down?

nickdt 15 november 2020 om 17:06

Ach, sinds wanneer trekken die van Quickstep zich iets van de regels aan.

CechRepublic 15 november 2020 om 17:11

Dat doen ze wel, maar alleen om anderen op hun feilen te wijzen.
Kom er maar in, Boenk…..

chiller87 15 november 2020 om 18:04

Wout van aert zit ook in Spanje.. en volgens mij is het in Spanje veiliger dan in België. Coronacijfers in België bij de slechtste van Europa.

Staf V 16 november 2020 om 01:32

denk het niet, zen vatuur staat al achter de raam.

Sjonge Jonge 15 november 2020 om 17:22

Mensen, je moet het artikel niet lezen en / of erop reageren.
Ik vind het ook geen wereldnieuws, maar wellicht dat anderen dit wel graag lezen. Wie zijn wij dan om daar over te oordelen.

Onder elk artikel van Rev of Mat weer al die vervelende reacties, begint zo op een voetbalforum te lijken. Laten we dat aub proberen te voorkomen!

de_nis_ 15 november 2020 om 21:05

Ook de reacties lezen is een keuze.

Staf V 16 november 2020 om 01:34

Ik lees alleen de reacties, het artikel ken je al zo, niks nieuws, of wel?

Max1 15 november 2020 om 17:41

Op foto's zag hij er al heel scherp uit. Wees maar gerust dat hij er volgend seizoen zal staan. Alleen moet de media stoppen met die jongen druk op te leggen. Adrie Van Der Poel had helemaal gelijk dat de media de druk te hoog heeft gelegd, waardoor Evenepoel gedwongen werd om teveel risico's te nemen. Die jongen wil de torenhoge verwachtingen inlossen, hoe zou je zelf zijn. Bovendien roep je door teveel op te hemelen ongeluk af. Vergeet nooit, het bovennatuurlijke speelt ook altijd een rol (God, de duivel, het noodlot, enz…), uiteindelijk bepaalt het bovennatuurlijke altijd de uitkomst.

Polleke 15 november 2020 om 19:11

Huh… Híj had moeten remmen, daar kon noch een duivel noch een god hem bij helpen…

Staf V 16 november 2020 om 01:38

Normaal bij een andere aankomende zou ik u gelijk geven, maar in het geval Evenepoel niet, hij zoekt de aandacht, volgens mij heeft hij ook geen last van stress, als dat zo zou zijn was het beter dat de ploeg er een spreekbuis naast plaatst, zijn woorden en beschuldigingen komen er nogal snel uit, denkelijk heeft hij al veel krediet verloren in het peloton.

Gitan 15 november 2020 om 17:48

Benieuwd wanneer er weer gekoerst wordt… Argentinië en Colombia zullen ook wel niet doorgaan, dus dan is het wachten op een koersje in Frankrijk, Spanje of Portugal zeker? Of zou er eerst nog in de woestijn gekoerst worden?

Evenepoel zal dan wel mikken op Parijs-Nice of de Tirreno vermoed ik (als die al doorgaan)?

Max1 15 november 2020 om 17:50

Normaal gezien de eerste koers de ronde van Valencia op 5 februari, ik kijk er al naar uit.

Merzbow 15 november 2020 om 20:21

@Max1

Ronde van Valencia begon dit jaar op 5 februari. Volgend jaar op 3 februari.

Eerste wedstrijd in Spanje volgend jaar is de Clàssica Comunitat Valenciana 1969 – Gran Premio Valencia op 24 januari.

Staf V 16 november 2020 om 01:41

Parijs-Nice, dank komt hij tegen Dumoulin, die moet gaan bewijzen of hij kopman of helper is.

boehoe 15 november 2020 om 18:30

Misschien kunnen we een poultje starten om te gokken over hoeveel minuten hier het volgende evenepoel artikel gepubliceerd gaat worden. Ik zeg 2235.

Gitan 15 november 2020 om 18:32

Wielerflits moet toch ook door de winterbreak raken. Of toch tenminste tot we weer Matje vs. Wout hebben in het veld…

SnellePelle 15 november 2020 om 20:18

Vergeet Betsema, Worst en Alvarado niet!!!

Gitan 15 november 2020 om 20:40

Zorgen de Nederlandse crossdames ook al voor polemiek dan?

SnellePelle 15 november 2020 om 21:09

Ja, foutje..

Staf V 16 november 2020 om 01:47

Tja, als Betsema daar bij die val van Brand een beetje meer ….. aan haar lijfje zou hebben, maar wat wil je van een moeder van twee, was ze weg en een gewonne zaak me dunkt.

LeDouche 15 november 2020 om 19:59

Belangrijk nieuws en zonder val was 'ie wereldkampioen TT en op de weg met een geel-roze trui maar mag er vanuit België naar Spanje worden gevlogen reeds?

Staf V 16 november 2020 om 01:50

Wel een beetje voorbarige conclusie, normaal zou hij dan ook de wegrit gereden hebben en dan tegen een super Ganna, en dan vergeet ik Wout even.

LeDouche 16 november 2020 om 14:45

@Staf met de s van sarcasme.

plattenband 15 november 2020 om 21:34

Dit is toch schitterend!!

Rev voert gewoon een stukje uit zijn programma uit en krijgt daarbij persbelangstelling (al dan niet vanuit een duwtje van DQS) voor iets dat eigenlijk geen verslag waardig is.

En toch krijgt DQS weer volle pot publiciteit. En aan de hoeveelheid reacties hier te zien is hij dus weer volop gespreksonderwerp zonder maar iets belangrijks gedaan te hebben. Doel weer helemaal bereikt voor DQS!

Sorry voor de haters van Rev of DQS. Ik weet niet of JV of renners van JV ook zoveel pub oogsten op dezelfde wijze…

rogierb 15 november 2020 om 22:05

Gefeliciteerd.

Staf V 16 november 2020 om 01:59

Te veel gezochte publi kan met de tijd zich ook tegen u keren, u in de media ten alle tijden zetten als ‘het wonder’, dan moet je het ook waar maken, let op, er zijn ook factoren buiten het extra sportieve waar je rekening mee moet houden als je u als ‘god’ wil verkopen, vraag even aan ‘den Eddy’ wat ze met u kunnen doen als plaatselijke media het niet kunnen kroppen dat plaatselijke ‘helden’ worden vernedert.
Ten alle tijden voorzichtig in commentaar en altijd de tegenstand ophemelen is een goed begin, en daar is Remco momenteel niet zo goed in.

Michelangelo 15 november 2020 om 22:13

Vraag me af hoe dit soort dingen gaan. Ligt er een journalist van HLN al weken op het vliegveld te slapen in de hoop om evenepoel te spotten?

Of geeft kamp evenepoel een telefoontje aan HLN met zijn vluchtgegevens?

Ik denk het laatste. En ik vraag me af hoeveel renners de media uitnodigen als ze op training vertrekken.

En natuurlijk moet hij dat allemaal zelf weten. Maar ik denk dat dit hele opgeklopte mediacircus uiteindelijk niet in zijn voordeel gaat werken….

Wim Kruithof 16 november 2020 om 02:01

geheel eens… uiteindelijk moet het op de fiets gebeuren.

Staf V 16 november 2020 om 02:03

Heel interessant wat u daar verteld, komt die geprogrammeerde aandacht van de ploeg of van de renner, in beide gevallen zou ik zeggen dat het overdreven is.

boenk 16 november 2020 om 04:04

Als ik mij niet vergis stond dit gewoon op zijn Twitter of Instagram al 2 weken geleden. Of had hij het al in een ander interview vermeld, want ik had het al weken geleden elders gelezen.

Romāns Vainšteins 16 november 2020 om 07:53

Het wordt voor jou tijd om je gepikeerde gezeur rechtstreeks te verleggen naar de redactie alhier. Duidelijk zat dat na Dumoulin, MvdP/van Aert nu Evenepoel het elke scheet is nieuwsspeeltje is. Jij wordt kwaad om dat, je lijkt best strijdbaar dus waarom ga je die shit niet killen, genoeg is genoeg!? Zie ze als Bruyneel, los!

Michelangelo 16 november 2020 om 08:55

Het gaat mij er helemaal niet om of WF dit soort artikeltjes plaatst of niet. Ik vind het leuk om te lezen, en vaak vooral de reacties erond. In tegenstelling tot Bruyneel heeft dit knaapje alle recht op een plaats in de wielersport.

Wat mij stoort is "we gaan die jongen rustig brengen als ploeg", maar vervolgens nodigt diezelfde jongen de media uit bij iedere stap die hij zet. Het is allemaal zo gemaakt, tegenstrijdig, "nep". Alles om de hype te creeren, terwijl ze bij de ploeg iets heel anders roepen.

En zoals hier ook al elders genoemd: van reporters ga je niet harder fietsen. Sterker nog, het zorgt vaak voor afleiding van waar het echt om gaat. Nu lijkt hij er geen last van te hebben, alhoewel hij misschien door de druk van buitenaf (jezelf te veel willen bewijzen voor alles en iedereen) dingen heeft willen doen op de fiets die hij nog niet kon. Maar wat als het strakst toch "net niet" is; wat schrijven ze dan? En wat doet het dan met je?

Ik heb overigens ook ooit begrepen dat die PR dame van DQS nu de PR dame is van Evenepoel. En zij is nogal aandachts- en publiciteitsgeil. Dus wie weet is zij degene die Remco adviseert om journalisten uit te nodigen als hij gaat vertrekken op stage…

Koersmaniak 16 november 2020 om 09:46

@michelangelo: ik heb al 2 jaar hetzelfde gevoel.
Lefevre ging hem behandelen zoals zijn eigen zoon.
Karl Vannieuwkerke die zei dat het ook de taak is van de media om hem te beschermen..
Maar in de werkelijkheid draaft Evenepoel overal op: in talkshows, voetbalprogrammas, documentaires,…
Om nog maar te zwijgen dat elke scheet in de media komt, zelfs als nieuwsfeit. Het heet al een mirakel dat hij niet in 'the masked singer' te zien was.

Ik ben fan van de renner Evenepoel, maar ik haat dat overdreven gedoe.
Van Aert is ondertussen ook gewoon naar Spanje om te trainen.

Marco Willems 15 november 2020 om 23:54

Wat een sneu volk hangt hier rond zeg, open het artikel gewoon niet Als je Remco-moe bent. Ik vind het wel interessant te weten wanneer hij weet fietst en hoe het met de revalidatie gaat.

boenk 16 november 2020 om 04:11

Niks van! Het is allemaal Remco zijn schuld dat Wielerflits dat soort berichten post, en al helemaal dat er zoveel mensen zich geroepen voelen erop te reageren. Dat zal hem leren, dat stukje pretentie dat zomaar denkt een mening te mogen hebben wanneer zijn ploegmaat in coma wordt gereden door een plaatselijke chouchou.

En ik kan het weten want mijn hele familie is verliefd op Lefevere maar Remco vinden ze maar een stuk verdriet. En als zij het al zeggen, dan moet het wel waar zijn!

Ik ben er hoe langer hoe zekerder van, dat Evenepoel de verkiezingen in de VS gemanipuleerd heeft trouwens!

Marik 16 november 2020 om 09:10

@boenk, aldus de fanboy die vanaf zijn zolderkamertje posters van REV ontwikkelt- en verkoopt aan iedereen die het maar wil hebben.

Michelangelo 16 november 2020 om 09:53

En zelfs als je niet geinteresseerd bent in de posters, dan verkoopt hij ze nog… ;-)

@Boenk, overigens kan ik het best waarderen. Fanatieke fans maken het hier leuk en vaak ook gezellig! En dat meen ik oprecht.

Akiria 16 november 2020 om 08:28

Goed nieuws! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kan Eddy weer de nodige prijzen pakken.

Marik 16 november 2020 om 09:12

Ik weet zeker dat de gehele redactie van WF heel hard gniffelt voordat dit soort berichten wordt geplaatst. Ze weten hoe de volgers gaan reageren en ik kan me voorstellen dat het oprecht een hoop lol vooraf geeft voordat ze besluiten om zo'n artikel te plaatsen. En de volgers stellen de redactie niet teleur: gooi er een kwartje in en iedereen doet wat er van hem/haar wordt verwacht. Ik vind het briljant.

Michelangelo 16 november 2020 om 09:21

Ik geniet ook veel meer van de reacties dan van het nieuwsbericht (met nieuwswaarde NUL) zelf…

en af en toe wat olie op het vuur doet wonderen ;-)

Groetjesaandevoetjes 16 november 2020 om 10:15

Op dit moment levert het inderdaad nog veel clicks en reacties op, wat goed is voor advertenties, maar ik merk ook dat steeds meer ‘wielerflitsers’ het een beetje teveel vinden worden. Ik ben fan van de website en heb hun journalistiek hoog zitten, maar Wielerflits loopt het risico dat ze als medium kwalitatief minder hoog worden aangeschreven als ze als privé/story niet relevant nieuws gaan brengen om maar clicks te genereren.

Gitan 16 november 2020 om 10:18

Nou ja, het is ook wel een beetje flauw om zowat bij elk bericht dat vaagweg gerelateerd is aan Evenepoel/DSQ/Lefevere nog maar eens te herhalen wat een sneue figuren het zijn en dan met het zakje popcorn erbij neer te kijken op het ‘waas-voor-de-ogen’-volk dat je daarmee op de zenuwen werkt.

Terwijl je eigenlijk zelf even ‘idolaat’ doet over een van der Poel of het team Jumbo-Visma en even gepikeerd zou reageren als iemand tot vervelens toe elk topic blijft vollullen met dezelfde beledigingen.

Marik 16 november 2020 om 10:25

Ook ik heb mijn voorkeuren wat betreft renners en tegelijkertijd durf ik te stellen dat ik nooit kritiekloos tegen iemand aankijk. Als iemand een fout maakt dan ben ik kritisch en als iemand een topprestatie lever dan kan ik daar keihard van genieten.
Op deze site zijn er net iets teveel leden die hun favoriet(en) kritiekloos benaderen of de renners aan wie ze een hekel hebben stelselmatig afzeiken. Voor beide gevallen ben ik allergisch.

Bazzz 16 november 2020 om 09:23

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Remco nu even niet Poel vanochtend een natte scheet heeft gelaten en zijn ondergoed heeft moeten verschonen

Lance4eva 16 november 2020 om 10:20

Maar hij is daarna wel terug in dezelfde spijkerbroek gekropen?

Gadverdamme!

Michelangelo 16 november 2020 om 10:34

Nu snap ik wel ineens het bericht van Snelle Pelle over dat ultrazachte toiletpapier…

Wheely 16 november 2020 om 10:55

#fakenews! Remco draagt helemaal geen ondergoed.

Panache 16 november 2020 om 13:17

Wow, dat is even schrikken. Ik zit al aan de beademing.

john 16 november 2020 om 11:11

IK zou niet graag in de buurt van Calpe rijden met een auto ,hij zou maar tegen je aanrijden als hij weer eens de bocht mist ,en brulboei begint te kwaken dat die chauffeur de gevangenis in moet ,ja dan mag die man/vrouw 9 maanden niet meer rijden

Melkzuur 16 november 2020 om 17:17

Tijd voor je pilletjes, john.

FDJ 16 november 2020 om 11:35

Je moet wel gaan oppassen met dit mannetje. De berichtgeving is overkill, de entourage eromheen is aandachtsgeil. Op den duur gaat dit totaal tegen hem keren of gaan de prestaties eens een keer iets tegenvallen wat in elke carrière gebeurt. En als mensen eenmaal moe van je zijn dan win je ze lastiger terug dan dat je ze weer voor je wint. En als de druk na een periode met tegenvallende prestaties wordt opgevoerd en je krijgt de publieke opinie tegen je dan wordt het zwaar voor een topsporter. Daar zijn er ook al meerdere potentiele wereldtoppers aan kapot gegaan.

Ik vraag mij dan ook oprecht af wat de redacteur dacht toen hij dit schreef. Niet even een momentje waarop hij dacht: Er zijn meer renners op stage en uiteindelijk doen ze het allemaal? Of zijn het toch de clicks die bij mijn artikel weer komen.

Wheely 16 november 2020 om 11:48

De insteek is natuurlijk zogenaamd om ons op de hoogte te houden van het herstel van Remco maar zelf zou ik ook liever een berichtje lezen over hoe het met Mollema gaat. Zou Bauke alweer aan het trainen zijn nu?

YurdiGaga 16 november 2020 om 13:19

Remco in’t veld, dat zou pas nieuws zijn. En positief voor verbeteren van zijn stuurvaardigheid (die nu minimaal is)

Michelangelo 16 november 2020 om 13:47

Zou Remco hier mee lezen, en teleurgesteld zijn als hij maar 70 reacties krijgt? Om dan de volgende keer uit te pakken met weer wat spectaculairder nieuws (over de beademing van zijn vriendin bijvoorbeeld)…

Of plaatst hij stiekem zelf af en toe wat posts in zijn eigen draadjes om daarmee extra reacties te genereren? Het is al wel eens door mijn hoofd gespookt dat Boenk en REV misschien wel 1 en dezelfde persoon zijn….

Maillot à Pois 16 november 2020 om 14:16

Offf…. Misschien ben JIJ wel Remco, Michelangelo…
Ik zie alvast enkele parallellen: Remco’s vriendin Oumi is ook DQT fan, en heeft het ook af en toe gehad met Remco (ze zijn zelfs even uit elkaar geweest!)

Geniaal hoor, zo wat kritiek op jezelf geven om de boel wat op te stoken en voor reacties van je eigen fans zorgen!

#complottheorie

Michelangelo 16 november 2020 om 14:27

Shit, je hebt me door ;-)))))

#betrapt

Panache 16 november 2020 om 15:44

Bij Boenk zijn berichten lijkt het er op dat hij op ieder moment in huilen uit kan barsten.
Hij schrijft ook vaak: whahaha lol! bij zogenaamde onterechte kritiek (impulsief) en het doet hem zeer pijn als een artikel of interview niet volledig gelezen wordt alvorens te reageren (want de reactie zou dan anders zijn – vermoedt hij).
Ik denk niet dat Boenk de échte Eddy II is, maar net als de gefrustreerde slaapwandelaar is het wel een van de meest markante verdedigers van alles wat DQS ademt. Ze gaan fanatieker en gestructureerder te werk dan je van een normale bezoeker mag verwachten…
P.s. berichten als dit draadje zijn met een knipoog.

Marik 16 november 2020 om 15:59

Neen zeker niet, boenk is even fanatiek als het om Van Aert gaat, dus het is absoluut niet REV zelf.

CechRepublic 16 november 2020 om 17:27

Boenk is heel stilletjes een Wilco Kelderman fan maar heeft zijn coming out nog niet aangedurfd.

boenk 20 november 2020 om 07:04

Klopt Panache. Huilen van het lachen. De reacties doornemen op Wielerflits maakt mijn dag doorgaans goed. In tegenstelling tot vroeger, doe ik nu echter niet meer de moeite om nadien nog eens terug te komen kijken, want dat is het me dan weer niet waard. Dit is dus een uitzondering. Geniet ervan. Excuses aan iedereen die de laatste weken dacht dat hij/zij me eens flink de waarheid vertelde, ik heb je onzin niet gelezen. Ik heb 2 jaar geprobeerd op wielerflits op een normale manier in discussie te gaan met mensen, maar dat lukt hier toch niet. Te veel trolletjes met zagemeel in de bovenkamer, en veel te veel hypocrieten. Het driveby posten is dan ook veel leuker. Waar ik vroeger steeds probeerde in te gaan tegen dat soort posts, heb ik het geweer van schouder veranderd en kom ik enkel nog om anti-Evenepoel jankers, anti-Sporza zeikers en "neutrale" hypocrieten uit te lachen.

Zo'n Lander het luipaard, staat bij elk Evenepoel artikel als eerste te reageren of we nu elke dag Evenepoel nieuws gaan krijgen, maar bij elk artikel waar hij in de comments desnoods compleet off topic kan beginnen zwammen over McNulty, zal hij het niet laten. Geweldig toch. En die kerel ziet zelf niet dat hij een karikatuur is. Of Michelangelo, die een aangeboren afwijking heeft, een variant op Tourette lijkt me, waar hij zijn afkeer te laten blijken voor DQT en Evenepoel niet kan onderdukken, en die dan zijn vriendin/vrouw als alibi gebruikt, gezien zij wél groot supporter is van DQT, maar zelfs zij kan Evenepoel niet rieken… sja, dan moet het dus wel aan Evenepoel liggen, toch? Klasseer dat maar als bewezen dus. Massaal reageren op Evenepoel topics, om te protesteren tegen Evenepoel topics… en dus zo (door er veruit de best bezochte pagina's van te maken) ervoor te zorgen dat er nog meer Evenepoel topics komen. Hahaha… nee, je vergist je (helaas zou ik bijna zeggen). Als ik "Hahaha" typ, dan bedoel ik dus wel degelijk, hahaha, en niet "ween ween ween" zoals er doorgaans gedaan wordt in de reacties op DQT of Evenepoel topics door je gelijkgezinden. Of die kerel, ik ben zijn naam vergeten (een korte gebruikersnaam) die steevast mensen die ietwat grof waren in de reacties gaat met de vinger wijzen dat hun taal ongepast is, en dan twee comments verder zelf mensen gaat uitschijten. En dan, wanneer de WF redactie hem modereert, tegen hen van leer trekt. Geniaal toch.

Ik zal je nog een geheimpje vertellen, de echte grap is dat ik nooit grote fan van DQT geweest ben! Het is het dwangmatige gezeik door "bepaalde" WF'ers hier op alles wat met Lefevere en Evenepoel te maken heeft, dat er voor zorgt dat ik er op reageer. Maar zoals gezegd, het is hopeloos om met zulk volk in discussie te gaan, dat heb ik opgegeven. Ik kom nu gewoon nog één keertje per dag lachen. Gratis.

Bazzz 16 november 2020 om 13:49

@Penache,
Veel erger nog is dat zijn vriendin een wasje moest draaien en zijn onderbroek op 90 graden heeft gewassen. Zij zit nu overspannen thuis en hij fietst rond in een tangaslip en praat 3 tonen hoger.

Max1 16 november 2020 om 17:25

Het zou inderdaad goed dat Remco nu een maand of 2-3 totaal uit de belangstelling verdwijnt om dan vanaf februari te kunnen knallen. Daarom is deze stage goed nieuws, hij zit daar veel rustiger dan in België. Enkel denken aan fietsen en conditie opbouwen.

Headlines

Materiaalzone

Populair