Quick-Step Floors wil iedere koers winnen

woensdag 10 januari 2018 om 16:14

Quick-Step Floors heeft zich in het Spaanse Calpe onder grote belangstelling voorgesteld aan de pers. De ploeg van Patrick Lefevere wil in 2018 hetzelfde blijven doen als vorig jaar: winnen, winnen, winnen. Een verslag vanaf het trainingskamp.


Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

29 Reacties

jvh93 10 januari 2018 om 16:31

Gaat hem niet worden met zo weinig klimmers

PeterSelie 10 januari 2018 om 16:32

Mooi werk!

west 10 januari 2018 om 16:32

In ieder geval de juiste instelling..

Geflitst 10 januari 2018 om 16:34

Hoort de Ronde van Drenthe hier ook bij?

Patat Lefevre 10 januari 2018 om 16:46

Is Johan Lokhorst van de KNVB daar directeur geworden?

klootje kriekeljon 10 januari 2018 om 16:51

Prima WF, mooi stukje berichtgeving uit Calpe.

Ben geen fan van zowel QS als Lefevere, maar wat een ploeg en wat een professionalisme. Wowawiewa.

Roy van den Busken 10 januari 2018 om 17:15

Complimenten voor deze reportage

josi 10 januari 2018 om 17:16

Zijn er ook ploegen die liever niet iedere koersen winnen?

Romāns Vainšteins 10 januari 2018 om 17:19

toonaangevend team

chavanelfan 10 januari 2018 om 17:35

@josi
Ja, Sky. Als die alles winnen behalve de Tour zullen ze hun seizoen mislukt vinden. :)

rahimns 10 januari 2018 om 17:36

@Klootje Kriekeljon bedoel je dat in het algemeen of op basis van deze video. Want behalve het enorme budget waardoor je veel winnaars kan halen zie ik in professionalisme niet veel verschil met andere ploegen.

marehoek 10 januari 2018 om 17:49

Lefevere droom maar van 2017.
IK denk als ze de helft van de uitslagen van
2017 halen heel blij mogen zijn.

Explorer 10 januari 2018 om 19:35

@maxim, mooi gemaakt man. Prettige stem,goede editing. Ga zo door!

Luca Quasi 10 januari 2018 om 20:34

Arrogantie is de eerste stap van de teloorgang.

Stablinksy 10 januari 2018 om 20:55

En de 17-jarige Remco Evenepoel mocht al voor de 2e keer deze winter mee op stage van Patrick, na zijn uitstekende resultaten in het Bakala-Center (klimmer-tijdrijder).

lnnrt 10 januari 2018 om 21:29

Mooie reportage, mijn complimenten.

Ik kijk vooral uit naar Alaphillipe, dit wordt zijn seizoen denk ik.

sooike 10 januari 2018 om 22:11

Professionalisme op grond van deze reportage ? Ik zie daar geen sporen van. De presentator moet wel op logopedie-cursus. Is soms bijna niet te verstaan vanwege slechte articulatie ! Opbouwende kritiek dus aan de vooravond van een nieuw seizoen !

Frits des Jeux 10 januari 2018 om 22:44

Leuk filmpje, maar bij de titel van het artikel moest ik toch denken aan die man in het filmpje van voetbal inside. We moeten er vanaf nu alles aan doen om elke wedstrijd te winnen.

TeamNL 10 januari 2018 om 23:29

Geen fan van Lefevere, wel van bepaalde renners.

Uiteindelijk ontbreekt een grote ronde winnen op het palmares van de ploeg en dat met zoveel kapitaal.

Daarnaast komt zo'n 75 procent van de overwinningen uit sprints, niet heel erg bijzonder. Ook in San juan zullen er 4 of 5 overwinningen gepakt worden door het gebrek aan tegenstand.

Jacco van Stierop 11 januari 2018 om 00:08

Ondanks het bovengemiddelde budget vind ik QS geen poenerige ploeg. Wat je mening ook is over Lefevere, hij weet van het team een eenheid te maken en de renners te motiveren de strijd aan te gaan. Afgelopen seizoen toch weer fraaie staaltjes ploegenspel gezien; dat verraadt niet alleen heel veel kennis en ervaring van de omkadering, maar ook van liefde voor de wielersport.
Hoewel ik Lotto Soudal sympathieker vind heb ik zelden moeite met overwinningen van QS.

simplex 11 januari 2018 om 00:23

@sooike. Je 1e(?) bijdrage 2018 is geen verbetering tov voorgaande jaren. Hoeft ook niet als je het op jouw eigen unieke en vaak deskundige wijze wielertechnisch/tactisch blijft benaderen. Maar je vervalt helaas weer in je specifieke dogma's. TLJ dan nu nog niet maar daar is nog geen directe reden voor?
Bedoel je met professionalisme nu Quick Step of Wielerflits? Mag ik je geruststellen dat het bij QS 100% snor zit en dat Wielerflits ook grote stappen heeft gemaakt en ook vandaag weer maakt.
Is het niet een ontzettend zwaktebod om op de reporter Maxim te blijven spelen, die de afgelopen jaren bij deze steeds ontwikkelende website zich persoonlijk heel sterk heeft ontwikkeld en gewoon sterke presentaties heeft en steeds goede interviews laat zien. Overigens net als zijn mede redactieleden die allemaal zijn meegegroeid.
Wat we van jou helaas niet kunnen zeggen. Niemand twijfelt aan je betrokkenheid aan wielrennen en je kennis navenant je ervaring, maar respecteer dat ook deze jongere gasten dit stadium nu vaak al bereikt hebben en ons van een unieke wielersite voorzien.

Sunrider 11 januari 2018 om 06:48

“In elke koers meedoen om de winst” had een betere titel geweest.

Japsie 11 januari 2018 om 08:06

Geweldige renners voor de klassiekers, sprints en aanval, maar alleen een subtopper voor het rondewerk in 2018 vind ik wel magertjes.

Romāns Vainšteins 11 januari 2018 om 08:37

Ook ik vind Maxim niet de meest begenadigde spreker maar dit item is verder prima. Logopedie aanraden tov een volwassene is natuurlijk een flauw en bitchy statement, je praat zoals je praat.

LB117 11 januari 2018 om 08:42

Mooie repo, complimenten!

  • 1
  • 2