Katusha met veel rood in 2016

zaterdag 12 december 2015 om 18:21
Katusha met veel rood in 2016

foto's: Katusha

Katusha heeft in het Spaanse Calpe haar nieuwe tenue gepresenteerd. De Russische formatie ondergaat een grote verandering en is volgend jaar te zien in een rood met bordeauxrood tenue. Een grote letter K pronkt op de borst.

De ploeg ‘Katusha’ wil het komende seizoen niet alleen een wielerploeg zijn, maar zich ook als merk profileren. Jurgen Van den Broeck is één van de aanwinsten bij de formatie van Alexander Kristoff en Joaquim Rodriguez.

Bekijk het Facebook-album van WielerFlits met alle nieuwe wielertenue’s voor 2016.

Dit artikel delen:

29 Reacties

nielsboy 12 december 2015 om 18:22

Mooi tenue! Lekker verfrissend!

tdv21 12 december 2015 om 18:24

Wow, das een kleine verandering. Maar wel geslaagd !

luckyloek 12 december 2015 om 18:28

Dat is wel een flinke vooruitgang.

Netraam 12 december 2015 om 18:32

Dat gaat leuk worden met Cofidis, zeker voor iedereen die via streams moet kijken.

rahimns 12 december 2015 om 18:35

Mooi hoor, een aantal kits gaan er flink op vooruit…

MME 12 december 2015 om 18:37

Mooi tenue!

Dayer Quintana 12 december 2015 om 19:12

Wordt serieus wennen dit maar ziet er vrij goed uit al vond ik het vorige ook niet mis.

Arry1337 12 december 2015 om 19:15

En Drapac?

Purito 12 december 2015 om 19:35

Waarom moet die saaie Noor in hemelsnaam op de plaat? Ik wil Purito!!! ;)

On: het tenue is in elk geval opvallend en niet saai. Al vind ik de shirts van 2010 en 2012 mooier.

Ook leuk dat Purito Algarve gaat doen i.p.v. Dubai en Oman. Ik voel een agressief 2010 seizoen aankomen, met ditmaal wel een pak grote overwinningen! :)

MME 12 december 2015 om 19:52

OFF: Tinkoff stopt met sponsoring na 2016!

Vic413 12 december 2015 om 21:05

Gelukkig geen zwart! mooie tenue maar ik vind dat de blauwe accentjes van vorige jaren wel wat ontbreken.

djoriana 12 december 2015 om 21:19

gewoon TOP!

Banddikte 12 december 2015 om 21:20

Toen ik die grote letter K zag, moest ik eerder denken aan dat beroemde cornflakes merk

ah-ja 12 december 2015 om 21:58

Ik vind die grote K en de vormgeving ervan op de buik echt niet mooi. Het is zelfs geen cyrillisch K wat je misschien zou verwachten. Eerder lelijk dus.

Flor Van Den Hende 12 december 2015 om 23:02

Klassevol, doet mij denken aan een Ferrari :p

Romāns Vainšteins 12 december 2015 om 23:36

Volgens mij staat er helemaal geen k maar Ю

Cadellie 12 december 2015 om 23:46

Kan iemand mij vertellen wat Katusha precies is?

Nick Doup 13 december 2015 om 00:11

@Cadellie
Als ik meerdere Wikipedia-pagina’s moet geloven is het een oorlogslied. Een type raket is ernaar vernoemd.

Covadonga 13 december 2015 om 01:16

Ziet er best goed uit. Beter dan het was.

Coldeportes 13 december 2015 om 01:38

Ontzettend lelijk, die Kellogs Cornflakes op de buik (!)…. Goedkoop ogende outfit.

Pizzi 13 december 2015 om 02:09

Beter dan afgelopen seizoen, al is dat niet echt een prestatie te noemen.

Mijn favoriet blijft 2010. En Pipo’s NK-tenue: rode broek, groen-wit-rood shirt incl Rode Plein.

Jungle Man 13 december 2015 om 07:40

Mooi en duidelijk shirt, gelukkig niet zwart

matwiel 13 december 2015 om 07:53

@col. Was het weer volle maan met je zoveelste negatieve comentaar?

DMenchov 13 december 2015 om 08:46

Dat is niet de letter K maar de Cyrilische letter Ю wielerflits!

Hakkie2 13 december 2015 om 09:07

Jammer, ik vond dat profiel van moskou op het shirt altijd mooi. Katusha 2010 en 2011 waren schitterend. Dit shirt doet mij ontzettend goedkoop aan.

Headlines

Materiaalzone

Populair