Giro 2021: Alberto Contador gaat uit zijn dak na zege Lorenzo Fortunato

zaterdag 22 mei 2021 om 18:39
Giro 2021: Alberto Contador gaat uit zijn dak na zege Lorenzo Fortunato

foto: Cor Vos

Video

Alberto Contador kon zijn geluk niet op na de zege van zijn pupil Lorenzo Fortunato op de Monte Zoncolan. De manager van EOLO-Kometa zag zijn ploeg in de eerste grote ronde die ze rijden direct een rit winnen. Op Twitter deelde de tweevoudig winnaar van de Tour de France zijn reactievideo. 

“YEEEESSS!!!’, schrijft Contador. “Fortunato wint op de mythische Monte Zoncolan. Dit is een heel grote overwinning voor onze ploeg EOLO-Kometa na al het harde werken.”

Dit artikel delen:

15 Reacties

Joaquim Agostinho 22 mei 2021 om 18:41

Felicitaciones hombre!

sverige1977 22 mei 2021 om 18:43

Ziet er overdreven en nep uit

lander luypaert 22 mei 2021 om 18:54

Jepp, ook omdat hij het zelf filmt en er met zijn rug naar toe staat. Zo iets is veel mooier als het gefilmd wordt zonder de persoon in kwestie weet dat er een camera staat.

Kluizenaar 22 mei 2021 om 20:37

hij is ook nep

Gilberto 22 mei 2021 om 18:58

Ja, dit was gewoon de 4e herhaling en take…maar goed, zo werkt dat social media wereldje zo’n beetje he

rennerske 22 mei 2021 om 19:12

Het “ Sociale-Media-Kijk-Mij-Eens-Syndroom”. Beetje sneu!

Kluizenaar 22 mei 2021 om 20:38

volledig verloren inderdaad

Oze 22 mei 2021 om 19:26

Wat zijn die Aurum fietsen prachtig, mooiste van het peloton!

Pizzi 22 mei 2021 om 22:22

Helemaal eens!

Polleke 22 mei 2021 om 19:43

Van Cero,cero, cero, cero, cero naar si, si, si, si, si, si,….

josi 22 mei 2021 om 20:39

Ik denk niet dat er een grote carrière als acteur voor Contador in het verschiet ligt.

IlPirata 22 mei 2021 om 20:41

Bertje moet stoppen met drinken;-) Het is de ploeg gegund. Nu alvast proberen te versterken voor volgend jaar.

L. Valentijn 22 mei 2021 om 23:13

Dit is voor Contador ook gewoon een manier om z’n ploeg te laten zien dattie van afstand mee leeft natuurlijk. Kijk en luister nog eens naar vooral z’n laatste Si; die komt echt van diep. Geinig toch. Die ploeg zal toch voelen als een kindje.

Medicijnman 23 mei 2021 om 08:58

Geen reactie van Basso gefilmd? Met een blije hond kwispelend erbij?

Bontempi1962 23 mei 2021 om 09:48