Politie vindt gestolen fiets Geraint Thomas terug

zondag 14 november 2021 om 18:38
Politie vindt gestolen fiets Geraint Thomas terug

foto: Cor Vos

Update

Geraint Thomas is tijdens een trainingsrit bestolen van zijn fiets. De Britse coureur van INEOS Grenadiers laat op sociale media weten dat tijdens een koffiestop iemand zijn Pinarello Dogma-fiets heeft gestolen.

“Ik had een mooie training en een heerlijke koffiestop in Menton. Behalve dat iemand mijn fiets heeft gestolen”, schrijft de Welshman. “Nu zit ik in een Uber naar huis. Het gaat om een Pinarello Dogna F met F12-stickers. Er zitten willekeurige wielen onder en de fiets heeft een grondige schoonmaakbeurt nodig.”


Update 18.38 uur

De politie van Menton, een Frans kustplaatsje aan de Italiaanse grens dicht bij Monaco, heeft de gestolen fiets van Geraint Thomas teruggevonden. Op social media laat de Tourwinnaar van 2018 weten dat hij zijn fiets terug heeft. “Ik heb een goed verhaal voor jullie voor mijn podcast van komende week”, lacht hij. “Ik wil de politie van Menton bedanken voor hun hulp. Alles is tot een goed einde gekomen.”

Dit artikel delen:

19 Reacties

lescargot 14 november 2021 om 15:55

Je kunt ook beter in Ventmiglia koffie doen, is lekkerder ook.

kleomantre 14 november 2021 om 16:06

Hebben ze vast wel een Grenadier voor die het zaakje kan oplossen, die op bestelling even naar Zuid-Frankrijk rijdt omdat ze daar de benodigde spullen niet hebben.

Lalsacien 14 november 2021 om 16:29

Dat is erg vervelend.

JaBo 14 november 2021 om 16:32

Zijn die Roemenen die eerder de fietsen van de Italiaanse baanploeg hadden gestolen inmiddels weer op vrije voeten?

Romerike 14 november 2021 om 16:52

Balen weer. Zijn post bewijst wel dat ik een goede stuurman aan wal ben. ” It’s a Dogma F…” las ik als “It’s a Dogma F***” waarbij hij zou bedoelen dat hij niet echt blij is. Materiaal is niet mijn ding zeg maar.

Turtlehead 14 november 2021 om 16:54

Ach, hij zal wel eens vaker van op café met de taxi naar huis zijn gereden in de winterstop :)

Romāns Vainšteins 14 november 2021 om 16:54

Slot meenemen, steelt lastiger.

LaDoyenne 14 november 2021 om 16:57

Zo zo. Een Pinarello Dogma. Voor de dief die een kanaal heeft/kent om dergelijke fietsen te slijten, is deze maand financieel nu al meer dan geslaagd.

Wheely 14 november 2021 om 17:07

M´n fiets is gejat!
M´n fiets is gejat
M´n fiets is gejat
Oh wat een vervelend gevoel is dat
M´n fiets is gejat!
M´n fiets is gejat
M´n fiets is gejat
Oh wat een vervelend gevoel is dat

Ik heb geen zin om naar huis te lopen
En ook geen geld om een nieuwe te kopen

Arie den Blanken 14 november 2021 om 18:01

De beste reactie in dit onderwerp.

Koers 14 november 2021 om 20:51

Zo kan het ook! In nl kun je een boete krijgen als je je fiets niet op slot zet, en een gestolen fiets terug krijgen kun je helemaal vergeten.

Derierre de la course 14 november 2021 om 23:18

Als ze ‘m vinden en je hebt ‘m als gestolen opgegeven en ja kan aantonen dat ie bij jou hoort krijg je m terug hoor.
Ze gaan er niet actief naar op zoek nee.

kleomantre 15 november 2021 om 06:19

Ik heb gelukkig nog niet gehoord dat het daadwerkelijk gehandhaafd wordt, is anders ook stuitend zou dat wel zijn.

Laura 14 november 2021 om 21:46

Misschien eens op slot zetten
Menig moet daar voor sparen
Maar deze gasten gaan even koffie drinken en zetten het 12 ruggen kostende plastic achteloos tegen een muurtje

the student 14 november 2021 om 22:50

Elke renner zet zijn fiets achteloos tegen een muurtje. Iets wat niet op slot staat is niet per definitie vrij om mee te nemen of wel dan.

Baukema Tomoulin 14 november 2021 om 22:56

Vreemde reactie van juist the student. Als er één groep is die vindt dat fietsen die niet op slot staan (en jassen in de kroeg) van de nieuwe eerlijke vinder zijn dan zijn het wel de studenten.

the student 15 november 2021 om 08:16

Je weet toch ook wel dat alle studenten tegenwoordig een swapfiets hebben hahahaha

Westfalen 14 november 2021 om 21:56

Menton zou ik geen kustplaatsje noemen. Het is een stad met 30.000 inwoners.

Jean Dumas 15 november 2021 om 07:29

Veel bejaarden en hondenpoep. Een gestolen fiets is al snel wereldnieuws.

Laatste nieuws

Materiaalzone

Populair