George Bennett (LottoNL-Jumbo) genezen van ziekte van Pfeiffer

maandag 23 januari 2017 om 11:04
George Bennett (LottoNL-Jumbo) genezen van ziekte van Pfeiffer

foto: Sirotti

LottoNL-Jumbo beschikt weer over een fitte George Bennett. De Nieuw-Zeelander kampte vorig najaar met de ziekte van Pfeiffer, maar is inmiddels weer hersteld.

Halverwege december moest Bennett noodgedwongen een rustperiode inbouwen om volledig te herstellen van de kissing disease. De nummer tien uit de voorbije Vuelta a España zal zijn comeback maken op 23 februari in de Abu Dhabi Tour, laat de ploeg weten aan WielerFlits.

Dit artikel delen:

16 Reacties

Sebas 23 januari 2017 om 11:14

Goed nieuws Georgie! Niet te gehaast, maar steady weer op niveau komen en dan een dijk van een seizoen rijden. Stiekem hoop ik op nog een stapje van deze man, niet alleen betreffende zijn ondersteunende kwaliteiten.

0
Olierook 23 januari 2017 om 11:15

Goed nieuws voor Kruijswijk

0
Komi 23 januari 2017 om 11:15

Dat is snel! Hopelijk niet te meteen te hard van stapel. Maar mooi voor de hem en de ploeg, heeft een sterk jaar achter de rug.

0
kelderfan 23 januari 2017 om 11:19

Dat is zeker goed nieuws voor TLJ en hopelijk komt Bennett weer snel op zijn “oude” niveau terug.

0
Gregje 23 januari 2017 om 11:20

Mooi! De Giro zal te vroeg komen I guess

0
Hengacity1 23 januari 2017 om 11:51

Éen van mijn favoriete renners! Top dat hij weer fit is. Ik verwacht eigenlijk dat hij de Tour rijd met Gesink.

0
Robs234 23 januari 2017 om 12:06

@ Hengacity1 Dan heb ik nieuws voor je: Gesink rijdt de Giro niet.

0
Gregje 23 januari 2017 om 12:49

Alles goed Rob?

0
Robs234 23 januari 2017 om 13:16

@ Gregje Kwam het te negatief over? Was niet zo bedoeld, wilde hem gewoon informeren (hoewel dit al regelmatig voorbijgekomen is op Wielerflits ;) )

0
woutersluis 23 januari 2017 om 13:17

@robs234 maar hij heeft het toch over de Tour?

0
Robs234 23 januari 2017 om 13:31

Excuus excuus, mijn fout. Denk dat het inderdaad niet goed met me gaat. Zat blijkbaar met de Giro in m’n hoofd

0
DerEffe 23 januari 2017 om 13:51

Toffe gozer, die Bennett. Ook leuk om te zien hoe hij jaar na jaar stapje voor stapje een betere renner wordt. Hoop dat ze hem de kans geven om in topvorm aan de start van de Vuelta te staan.

0
rahimns 23 januari 2017 om 15:00

Goed nieuwe voor hem, maar het zal nog wel even duren voor hij echt weer helemaal op niveau is. Bijna niets serieus kunnen trainen in de winter. Het zou mij verbazen als hij zichzelf kan evenaren of verbeteren dit jaar. Geef hem voorlopig de tijd.

0
ti-raleigh 23 januari 2017 om 19:24

Top 15 Tour, dat wordt zijn doel dit jaar.

0
Wildebert 23 januari 2017 om 21:08

Mooi. Want in Australië bleek maar weer eens wat een gemiddeld matige bergop rijders TLJ heeft. Kan je hem er maar beter bij hebben.

0
castelinni 23 januari 2017 om 21:16

Mag hopen dat hij voor ritzeges gaat of gesink naar een ritzege helpen ipv voor top 15 tour te gaan

0

Laatste nieuws

Populair

Materiaalzone