Geen maat op Marianne Vos in Tour de l’Ardèche

zaterdag 14 september 2019 om 18:53
Geen maat op Marianne Vos in Tour de l’Ardèche

foto: Cor Vos

Ook in de Tour de l’Ardèche is er niks te doen aan de dominantie van Marianne Vos. Na de eerste etappe heeft de Nederlandse ook de tweede etappe op haar naam geschreven. Op de Mont Lozère spurtte de veelvraat Lauren Stephens en Eider Merino uit het wiel. 

De etappe van zaterdag stond te boek als de koniginnenrit in de Tour Cycliste Féminin International de l’Ardèche. De Franse etappewedstrijd duurt nog tot en met 19 september.

Vos is al sinds 23 augustus ongeslagen. In een maand tijd won de Brabantse renster drie etappes in de Ladies Tour of Norway, en nu dus ook twee etappes in de Tour Cycliste Féminin International de l’Ardèche.

Dit artikel delen:

9 Reacties

Peter Lippens 14 september 2019 om 19:04

Voor mij mag ze ook wereldkampioen worden, ze heeft volgens mij na haar come back nooit zo sterk gereden als nu.

johny2 14 september 2019 om 19:04

Winst nr 198!!!! volgens procyclingstats voor Vos.

Gaan jullie(WF) nog iets speciaals doen bij nr. 200??

rahimns 14 september 2019 om 19:24

Dit was al overwinning 225 hoor…. die 200e was haar Europese titel in 2017

koos1 14 september 2019 om 19:11

Het is wel duidelijk wie de grootste favoriet voor het WK is. Met de sterke NL ploeg is ze in deze vorm haast onverslaanbaar.

Guushovd 14 september 2019 om 20:14

Wow, wat heb ik zin in het WK.

GekkeHenkie 14 september 2019 om 20:17

Had het bericht van gisteren gemist, maar is er geen tijdslimiet in deze wedstrijd? Vos deed het gisteren in ongeveer 3,5 uur en de laatste renster deed er 1,5 uur(!) langer over.

Peter Lippens 14 september 2019 om 22:28

was me ook al opgevallen, vandaag moest nog een 8 tal minuten langer gewacht worden op de laatsten en in het klassemant staat de laatste op 2 uur en 3 kwartier terwijl Vos nog geen 8 uur op de fiets heeft gezeten

SolitaryShell 14 september 2019 om 23:53

Das wel schokkend ja, gemiddelde snelheid van 23,4 kilometer per uur. De standaard wielertoerist met een bierbuik haalt dat ook wel.

KennyKlimmen 15 september 2019 om 00:04

Das zo’n beetje mijn achterstand tijden grandfondo’s ….omg

Headlines

Materiaalzone

Populair