Geen comeback Koos Moerenhout op NK Tijdrijden

vrijdag 1 april 2016 om 12:30

foto: Sirotti

Koos Moerenhout zal niet terugkeren als profwielrenner. Afgelopen week maakte hij op WielerFlits bekend nog één keer te willen deelnemen aan het NK Tijdrijden op Goeree-Overflakkee. Vandaag geeft hij toe dat er sprake is van een 1 aprilgrap.


Wil je niets missen? Abonneer je dan direct op ons YouTube-kanaal.

Kijk ook elke dinsdagavond om 20.00 uur naar WielerFlits Live, de enige Nederlandse talkshow over wielrennen.

Dit artikel delen:

29 Reacties

Zjoske 1 april 2016 om 12:36

Haha

Wheely 1 april 2016 om 12:36

tjongejonge :)

AndriesW 1 april 2016 om 12:43

Helaas, helaas, helaas. :(

Romāns Vainšteins 1 april 2016 om 12:45

ok, haha, haha,…

next

Boum05 1 april 2016 om 13:00

Wat een onnozelaar.

Guushovd 1 april 2016 om 13:02

Een 1 april grap maak je op 1 april of gaat over 1 april. Een grap op een willekeurige datum over een willekeurige datum is geen 1 april grap.

Sowieso niet erg grappig. Maar ach ook geen vervelende grap.

Zoals RV zegt … next….

Ffrodo 1 april 2016 om 13:05

denk een grapje van wielerflits zelf!

roelieman2 1 april 2016 om 13:08

Of dit is de 1 april grap dat hij dus wel gewoon meedoet

achtpuntzes 1 april 2016 om 13:09

pff. je zegt dat je iets gaat doen, en de grap is dat je dat dan niet gaat doen?
in ieder geval moet ik er niet om lachen of zo, maar dat kan ook aan mij liggen.

Sephiroth 1 april 2016 om 13:09

er zijn in ieder geval genoeg WFers ingestonken (inc ik). En ach als vervroegde 1 april grap kan het geen kwaad hoor. Google NL had ook een mooie die gisteren al online stond.

https://www.youtube.com/watch?v=LSZPNwZex9s

lnnrt 1 april 2016 om 13:25

Whaaahahahahahaha, ik kom niet meer bij, hahahahaha, echt pijn in m’n buik van het lachen. Pfoe, die Koos.

123poetertjes 1 april 2016 om 13:28

Ook speciaal het kopje 1 aprilgrap erbij vanaf de hoofdpagina, wat een gekke geit.

Verder dit:

Quote:
Een 1 april grap maak je op 1 april of gaat over 1 april. Een grap op een willekeurige datum over een willekeurige datum is geen 1 april grap.
Romāns Vainšteins 1 april 2016 om 13:31

Waar vraag ik een dijtransplantatie aan ?

achtpuntzes 1 april 2016 om 13:38

@ rv:
er te veel op gekletst? lol, nu moet ik wel lachen. :)

Il Cavaliere 1 april 2016 om 13:41

Lachen geblazen..

klootje kriekeljon 1 april 2016 om 13:54

RV, zo kan het ook.. echte humor. Watch out Carré, Koos is coming.

Zit hier wel met open mond naar te kijken hoor.. wat moet je hier van vinden joh. En zelfs WF die er nog even een interviewtje aan besteedt. Kom op mensen… dit gaat helemaal nergens over.

Binda 1 april 2016 om 14:05

Wat een stelletje zure reacties zeg. Zeker net een bidonnetje azijn weggeklokt. Ik vond het wel grappig, dat iedereen er volledig ingetuind is. Net alsof je een grap niet buiten 1 april mag maken.

RiGHT 1 april 2016 om 14:06

duhhhhh. zoals ik al direct in mn originele comment had gezegd.
maar goed, leuk gedaan in ieder geval.
misschien was het nog best realistisch ook ;)

Thijs E 1 april 2016 om 14:27

Nog een paar uur om hem zijn ontslagbrief te mailen.

Voigt 1 april 2016 om 15:05

Moerenhout terug als renner, dat zou inderdaad een ferme aprilgrap zijn, komaan zeg. Daar zaten we nu niet op te wachten toch.

Manuel Beltran 1 april 2016 om 15:20

Jammer, ik had m graag mee zien doen. Voor de rest: een hoop zure reacties. Sta eens stil hoeveel missers je zelf in de comments hebt gemaakt terwijl je zelf misschien dacht dat je geweldig gevat was…

Polleke 1 april 2016 om 15:21

Koos gaat vandaag gekleed in lolbroek met bijpassende grapjas.;;;;;;

Wilco-kelderman 1 april 2016 om 15:21

grappig…

john 1 april 2016 om 15:49

Zelf buurman en Buurman van de VRT in de drie daagse trapte er in en moesten er over praten

SolerEritrean 1 april 2016 om 16:17

RV heeft veel WF-fans (bij momenten)

  • 1
  • 2