Geen breuken voor Quintana na trainingsongeval, wel twee weken rust

zaterdag 4 juli 2020 om 08:28
Geen breuken voor Quintana na trainingsongeval, wel twee weken rust

Nairo Quintana - foto: Cor Vos

Nairo Quintana heeft bij zijn val gisteren tijdens training geen breuken opgelopen. Dat bevestigt zijn ploeg Arkea-Samsic.

De Colombiaan kwam gisteren tijdens een trainingsrit ten val, toen hij aangereden werd door een auto. In het ziekenhuis werden röntgenfoto’s, een echografie en een MRI genomen. Hierbij zijn geen breuken geconstateerd. Wel is er sprake van letsel aan zijn rechterknie. De 30-jarige Colombiaan zal hierdoor twee weken rust moeten nemen.

Quintana is ervan overtuigd dat deze gedwongen rust geen invloed zal hebben op zijn voorbereiding op de Tour de France.

Dit artikel delen:

13 Reacties

Jan Blokland 4 juli 2020 om 09:18

Altijd leuk zoiets. De voorbereidingen voor de Tour moeten altijd tot in de puntjes uitgestippeld worden. Nu in coronatijd kan alles. Zelfs een val met letsel heeft geen consequenties meer. De extra rust doet je goed Quintana.

vincenzo 4 juli 2020 om 10:21

Inderdaad komt die val Quintana goed uit, want we konden al lezen: “Ik ben in ieder geval in orde en zal hier beter uitkomen”, zegt de klimmer.”

Olly 4 juli 2020 om 09:20

@redactie: Wat een ……. reclames krijg ik binnen op WF tegenwoordig. Nu weer achter elkaar van de staatsloterij, Als dit zo doorgaat dan krijg ik juist een hekel aan dit soort producten.. Denken ze nu echt dat ik daardoor zulke spullen ga kopen, bij mij bereiken ze het tegendeel.

Fanny 4 juli 2020 om 10:19

Inderdaad WF zeer irritante reclame de laatste tijd. Als ik op een bericht klik dan verspringt net de pagina omdat er een reclamebanner komt waardoor ik op de reclamebanner open of een heel ander bericht die ik net gelezen heb.
Zou mooi zijn als WF zomin mogelijk reclame erop zet. Helemaal niets zal wel niet kunnen maar dat zou toch het mooiste zijn.
De reclame van de staatsloterij is wel de meest irritantste die de laatste tijd voorbij komt.

Martin van den Bosch 4 juli 2020 om 11:11

Bedankt voor jullie feedback.
Reclames zorgen ervoor dat WielerFlits kan blijven bestaan en we naast het brengen van het laatste wielernieuws ook artikelen die je nergens anders leest, kunnen blijven maken.

Daarbij ontkomen we er niet aan om soms concessies te doen met een optimale gebruikerservaring, al proberen we daarbij uiteraard de balans te bewaken.
Mocht er onverhoopt een reclame voorbij komen die het bezoeken aan de site onprettig of zelfs onmogelijk maakt, laat het dan svp even weten op de daarvoor bestemde plek op ons forum.
Zo kunnen we onder de nieuwsberichten ontopic blijven.

We werken overigens aan een oplossing waarbij we tegen een klein bedrag per maand een advertentievrije site aan kunnen bieden. Daarover binnenkort meer.

Panache 4 juli 2020 om 14:12

Advertenties zijn normaal niet zo’n probleem. Maar een pingpongscherm creëren door filmpjes automatisch te starten en te eindigen en/of de eerder dagenlang actieve Google Prize scam vallen daar uiteraard niet onder. Dat is slordig.

Olly 4 juli 2020 om 15:59

@redactie: Ik begrijp dat je zonder reclame geen site kan maken, Maar sommige reclames zijn echt irritant vervelend zowel in de uitvoering als ook in presentatie. Hier kan ook feedback naar de adverteerder gegeven worden zodat deze een aanpassing kan doen.

FDJ 4 juli 2020 om 16:09

Ik moet zeggen dat het reuze meevalt qua reclames. Nog geen last gehad van schreeuwende reclames etc en het zijn bijna altijd reclames van websites die ik eerder bezocht heb. Gewoon normale blokjes etc. Zowel op telefoon als laptop gaat dit prima.

Japsie 4 juli 2020 om 10:44

Hmm hopelijk geen schade. Ik zie deze man graag de twee opgevoerde treinen in de soep rijden.

Samlambeej 4 juli 2020 om 15:18

ik ook

Ligthning 4 juli 2020 om 10:47

edit wf: niet doen

eddyvv 4 juli 2020 om 14:11

Hup Nairo

Schollekop 4 juli 2020 om 20:17

Zou me verbazen als hij het podium haalt. Dit is een serieuze set back.

Headlines

Materiaalzone

Populair