De Kleijn bekroont goede seizoen met winst in Sluitingsprijs Putte-Kapellen

De Kleijn bekroont goede seizoen met winst in Sluitingsprijs Putte-Kapellen
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:12

Arvid de Kleijn heeft zijn seizoen met een knalprestatie weten af te sluiten. De 23-jarige Nederlander, die eerder in het jaar al zeges boekte in Tour du Loir et Cher en de Antwerpse Havenpijl, greep de bloemen in de Sluitingsprijs Putte-Kapellen.

De renner van Baby-Dump versloeg zijn landgenoot Coen Vermeltfoort (Roompot-Nederlandse Loterij) en de Belg Timothy Dupont (Vérandas Willems-Crelan) in de massasprint.

Dit artikel delen:

17 Reacties

Mathieu Moller 17 oktober 2017 om 17:19

Weer een ereplaats voor Vermeltfoort. Zou die volgend seizoen wel aan winnen toekomen?

0
Silent Hill 17 oktober 2017 om 17:25

Het lijkt wel de uitslag van een veldrit.

0
courage 17 oktober 2017 om 17:39

@Silent Hill LOL

0
FritsvanHoefelen 17 oktober 2017 om 17:42

Sport Vlaanderen wel lekker gegroepeerd

0
TiesW 17 oktober 2017 om 17:45

Sterker nog, ik denk dat de deelnemerslijst van menig veldrit een stuk internationaler is @Silent Hill. Van de 149 deelnemers zijn er maar liefst 13 niet Nederlands of Belgisch.

0
osca freire gomez 17 oktober 2017 om 17:55

Knappe prestatie tegen alle procontinentale ploegen

0
Poeksel 17 oktober 2017 om 18:04

Ik heb niet gekeken, maar het valt me op dat er maar één roompotsprinter in de top tien rijdt. Zijn ze dit keer echt voor Vermeltfoort gegaan?

0
Tuubke 17 oktober 2017 om 18:48

@Silenthill – je haalt me de woorden uit het toetsenbord.

0
Arry1337 17 oktober 2017 om 18:49

@Poeksel
Het lijkt me dat Sport Vlaanderen dit keer een ‘Roompotje’ heeft gedaan ;)

0
maklukzat 17 oktober 2017 om 19:26

Arvid De Kleijn is wel toe aan een stap hoger. Wat een overwinning. Benieuwd of hij aan Metec vast zit voor volgend jaar of toch nog een clausule.

0
Grobbel 17 oktober 2017 om 19:29

Wel jammer dat De Kleijn volgend jaar geen stapje hogerop gaat. Tenzij dit nog iets oplevert…

0
Moosje07 17 oktober 2017 om 19:48

Is roompot al rond met de selectie? anders is deze man misschien ook wel iets, kunnen ze met 4 man in de top 10 sprinten!

0
Mwielerfan 17 oktober 2017 om 22:12

Verslaat met dupont dehaes en jans toch wel een paar aardige renners. Hoewel allemaal niet in de vorm van hun carrière

0
Bassie55k 18 oktober 2017 om 05:31

23 en over het algemeen goede uitslagen. Zal bij Metec wel een beter programma rijden, maar zal inderdaad niet misstaan bij een pct-team als Roompot. Laten we het hopen dat ze nog een paar centen hebben.

0
storm-biker 18 oktober 2017 om 08:24

Inderdaad jammer dat hij niet eerder in het jaar een 1.1 wedstrijd heeft gewonnen, dan had hij waarschijnlijk wel ergens bij een profploeg kunnen tekenen.

0
Grobbel 18 oktober 2017 om 09:21

Niks voor Verandas Willems? Die zien Dupont vertrekken. Lijkt me dat daar nog wel ruimte is voor een sprinter.

0
Youri IJnsen 18 oktober 2017 om 09:44

@maklukzat
Als conti-renner ben je op ieder moment van het jaar vrij om te gaan wanneer zich een ProConti- of WorldTour-ploeg zich meldt.

0

Headlines

Populair

Materiaalzone