Bramati ontkracht gerucht over overstap naar INEOS: “Hart ligt bij Quick-Step-Alpha Vinyl”

donderdag 29 september 2022 om 19:33
Bramati ontkracht gerucht over overstap naar INEOS: “Hart ligt bij Quick-Step-Alpha Vinyl”

foto: Cor Vos

Davide Bramati blijft bij Quick-Step-Alpha Vinyl. Woensdag schreef Het Laatste Nieuws dat de Italiaanse ploegleider zou overstappen naar INEOS Grenadiers, maar Bramati ontkracht dat gerucht nu zelf op sociale media. “Mijn hart ligt bij Quick-Step-Alpha Vinyl, waar ik zal blijven”, is hij duidelijk.

Castelli

“Jullie zullen in de media de geruchten hebben gezien over mij toekomst”, begint Bramati zijn bericht op Instagram. “Ik ken Patrick Lefevere al lang en hij heeft altijd achter me gestaan, toen ik nog renner was en als jonge ploegleider. We zijn al loyaal aan elkaar voor een heel lange tijd.”

“Ik ben ook deel van een familie die we ‘The Wolfpack’ noemen. We hebben zoveel herinneringen gemaakt samen, veel ook in de laatste maanden, en ik wil er nog meer maken met hen. Ik voel me gevleid dat mijn naam wordt genoemd in deze verhalen, maar mijn hart ligt bij Quick-Step-Alpha Vinyl, waar ik zal blijven. Ik kijk vooruit naar een succesvolle toekomst.”

Dit artikel delen:

13 Reacties

Panache 29 september 2022 om 19:45

Laat het geen trend worden dat fabels als ‘ware’ artikelen op Wielerflits geplaatst worden. Af en toe kan gebeuren, maar vrijwel dagelijks de plank misslaan (zoals deze week) komt niet professioneel over.

10
ChefSpijker 29 september 2022 om 22:37

Zo gaat het toch overal. Site xxx meldt iets, veel andere sites nemen het over met in de tekst ‘volgens site xxx’. Lekker makkelijk de websites vullen.

0
Mooie Sjors 29 september 2022 om 22:44

Als je het zo formuleert, voel ik me ordinair klikvee. Ik ga douchen.

0
Brabander 29 september 2022 om 19:52

Dus eerst gaat Evenepoel naar Ineos, maar dan toch weer niet. En dan gaat Bramati naar Ineos en dan toch weer niet. En dat op 2 dagen tijd

7
Maillot à Pois 29 september 2022 om 20:39

Nou ja, in beide gevallen is het niet als vaststaand feit gebracht, maar als gerucht. Titel tussen aanhalingstekens en artikel in de voorwaardelijke wijs.
De plank misslaan vind ik dat niet, maar je kan je wel afvragen of je elk gerucht moet brengen.

4
Brabander 29 september 2022 om 20:45

Dat maakt me verder ook niks uit hoor ;)
Maar ik vond het wel opvallend. Ook omdat het 2x van Quick-Step naar Ineos was

0
Romāns Vainšteins 29 september 2022 om 22:12

Dat heeft natuurlijk met elkaar te maken, zal wel dezelfde bron zijn.

Maar Knaven, hoe met Knaven?

-1
Mooie Sjors 29 september 2022 om 22:31

Knaven lanceert zeer binnenkort zijn eigen kledinglijn. Denk casual chic maar dan met heel veel tijgerprint. Enkel voor mannen.

4
Spurter 29 september 2022 om 22:25

Kan er geen aparte rubriek komen met dit soort ongefundeerde roddelpraat?

0
Mooie Sjors 29 september 2022 om 22:27

Is er toch, we noemen het de homepage.

;)

8
Cornelius 29 september 2022 om 23:21

Misschien zo’n zwart/gele aanduiding vóór de titel. In aanvulling op INTERVIEW, ANALYSE, VIDEO e.d. een nieuwe categorie: RODDEL?

0
Wieler-Joke 30 september 2022 om 10:05

Wat een vreemde geruchten toch allemaal dan en ze hebben allemaal te maken met QS en ineos, wie verzint die zaken dan toch.

0
leffie 30 september 2022 om 13:33

Dit was niet echt roddelpraat want het is ook de tv geweest en daar heeft Patrick Lefevre op gereageerd en ook later Patrick de papa van Remco en daar werd gezegd dat INEOS wel degelijk contact heeft gehad mer Remco en ook met Bramatie

0

Net binnen

Populair

Materiaalzone