Bram Tankink over kansen Kruijswijk: “Er kan nog zoveel gebeuren”

maandag 15 mei 2017 om 17:00

Volgens Bram Tankink is Steven Kruijswijk nog niet uitgeschakeld voor de roze trui. Na de bergrit naar Blockhaus kijkt de kopman van LottoNL-Jumbo tegen een achterstand van meer dan drie minuten aan, maar Tankink ziet nog steeds mogelijkheden.

“Steven heeft twee Giro’s geleden ook op acht minuten achterstand gestaan en toen reed hij een fantastische laatste week. Vorig jaar had Nibali in het laatste weekend vier minuten achterstand en won hij alsnog de Giro. Er kan nog zoveel gebeuren”, denkt hij. “We hebben nu één echte klassementsdag gehad. Wanneer dat zijn slechtste dag is, heeft hij gewoon een keer pech.”

Dit artikel delen:

16 Reacties

martbiemans 15 mei 2017 om 17:21

Raar dat hij Jos van Emden wel noemt en Victor Campenaerts niet, dicht hem toch meer kansen toe.

0
Bettinwel 15 mei 2017 om 17:24

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

0
xistnc 15 mei 2017 om 17:27

Bram heeft er immers kijk op.

0
ikbenprocycling 15 mei 2017 om 17:27

Bramke was toch wel echt goed nagekeken na zijn val, hoop ik ?

JK, Kruiswijk gaat zeker nog een keer vlammen in de Dolomieten. Op de Mortirolo en Stelvio om precies te zijn.

0
Basjee 15 mei 2017 om 17:45

De mortirolo en de Stelvio liggen niet in de Dolomieten, ikbenprocycling. Maar hij mag daar natuurlijk zeker gaan vlammen en ook in de helse Dolomietenrit naar Ortisei.

0
kelderfan 15 mei 2017 om 17:45

Die ITT van morgen lijkt mij te zwaar voor Van Emden. Lijkt mij meer iets voor Roglic, oh, ja, die is er niet bij natuurlijk.

0
Pietertje2 15 mei 2017 om 17:56

@kelderfan

Ja want in de Tour heb je geen klassementsrenner nodig…

0
kelderfan 15 mei 2017 om 17:59

@xistnc
Is stage 11 Firenze  ›  Bagno di Romagna niet een mogelijkheid voor Kruijswijk om tijd te pakken. Dan moet hij wel op die Ilnur Zakarin letten. Die wil nog wel eens uitpakken.

0
schipperaar 15 mei 2017 om 18:02

Te weinig wattage Bram, geen pech. Tijdrit zal het uitwijzen.

0
Guushovd 15 mei 2017 om 18:34

Wielerflits, de plaats waar door de volgers heel af en toe iemand opgehemeld wordt, maar waar vooral heel veel wordt afgebrand.

0
ikbenprocycling 15 mei 2017 om 18:35

@Basjee: ahem, juist ja!

0
Jacco van Stierop 15 mei 2017 om 19:00

Ha, gelukkig zegt hij nog net niet dat Kruijswijk de Giro al heeft gewonnen.

0
Verweggistan 15 mei 2017 om 19:20

De Giro is wel zo goed als verloren, maar als Kruijswijk fysiek wat kan herstellen, en hopelijk lukt dat beter nu de druk om elke seconde er wat af is, dan kan hij nog behoorlijk wat renners passeren in de komende twee weken.

0
Grintametbrinta 15 mei 2017 om 19:58

Met wat geluk is het podium nog wel haalbaar denk ik.

0
Wheely 15 mei 2017 om 20:15

Ik weet nou niet of Bram weer helemaal de oude is of dat hij echt een klap van de molen heeft gehad! :D
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=872079059607524&id=145388992276538&__tn__=C

0
nickdt 15 mei 2017 om 22:53

@Wheely

Ja dat vraag ik me ook af. Lijkt op een zonnesteek hahahaha.

0

Laatste nieuws

Populair

Materiaalzone