Bizarre oogblessure houdt Danilo Celano aan de kant

Door Nick Doup, woensdag 13 juni 2018 om 10:44

foto: Caja Rural-Seguros RGA

Geen Route d’Occitanie voor Danilo Celano. De Italiaanse wielrenner van Caja Rural-Seguros RGA is namelijk gestoken door een insect en heeft daarbij een bizarre blessure aan zijn oog opgelopen. Zijn linkeroog is helemaal opgezwollen, laat zijn ploeg zien op Twitter.


De 28-jarige coureur zou na een maand zonder wedstrijdkilometers weer hervatten in de Franse rittenkoers. Door deze blessure gaat Celano dat niet lukken. Hij wordt vervangen door Antonio Molina.

27 Reacties

ah-ja 13 juni 2018 om 10:55

Je kan toch fietsen met 1 oog?

Mitch 13 juni 2018 om 10:58

Een bericht met een knipoog

dnDaris 13 juni 2018 om 11:09

Zo zie je maar weer dat bij sommige renners een oogje wordt dichtgeknepen…

josi 13 juni 2018 om 11:15

Wat is er bizar aan een insectenbeet?

de nijs 13 juni 2018 om 11:22

Hij wilde de eer nog ‘oog houden

robertus 13 juni 2018 om 11:28

“Het oog wil ook wat”

the student 13 juni 2018 om 11:34

No needle policy!

sooike 13 juni 2018 om 11:48

Dat insect had een oogje op Celano !

tvm 13 juni 2018 om 11:55

Was hij niet de beoogde kopman?

assen 13 juni 2018 om 12:04

Man – in zou een b-oog om hem heenlopen als ik m tegenkwam.

Binda 13 juni 2018 om 12:07

Ik zijn oog opgezwollen of zijn oogleden? Dat maakt nogal een verschil.

achtpuntzes 13 juni 2018 om 12:28

niks bizars aan, zelf krijg ik ook van dit soort huidreacties na insectenbeten. ik heb er meermaals zo uitgezien.

achtpuntzes 13 juni 2018 om 12:30

@ binda:
zijn oogleden.

lathumnees 13 juni 2018 om 12:50

haha hilarische reacties :)

Etio 13 juni 2018 om 12:55

Zo zie je maar weer; het oog is toch groter dan de maag.

Maar ziet er wel behoorlijk vervelend uit voor hem als ik die foto zie

Duvel 13 juni 2018 om 12:56

Hij heeft wat onder de leden.
Bij een minder deelnemersveld had hij best kunnen starten, koning onder de blinden.
Maar goed, Danilo zwicht onder deze beperking van zicht.

woutersluis 13 juni 2018 om 13:47

Wat is hier ‘bizar’ aan?

Emergo 13 juni 2018 om 14:16

@Woutersluis De reacties.

Romāns Vainšteins 13 juni 2018 om 14:23

Maatje van me heeft dit eens gehad net voor een blind date, werd geen bingo.

Drossard Kudus 13 juni 2018 om 14:41

Hij ziet er ogenschijnlijk bedroefd uit. Had hier graag hoge ogen willen gooien

LutsenkoFan 13 juni 2018 om 14:42

Domme reacties lees ik.

Met 1 oog mag je niet eens in een peloton fietsen. Je ziet nauwelijks diepte en er kunnen alleen maar ongelukken van komen.

sooike 13 juni 2018 om 14:47

@LutsenkFan
Hoezo dom? Hoezo met 1 oog mag je niet fietsen? En Frontan dan?

GreenDay 13 juni 2018 om 16:41

Kan iedereen ogenblikkelijk stoppen met die slechte woordgrappen alstublieft? Er is ogenschijnlijk een totaal gebrek aan respect voor slachtoffers van insectenbeten hier op Wielerflits.

oborobo 13 juni 2018 om 18:34

Wilde een oogje in het zeil houden.

Schoenorama 13 juni 2018 om 19:10

Ach, wat het oog niet ziet wat het hart niet deert.

  • 1
  • 2