Bert-Jan Lindeman: “Zeer blij dat ik nog een jaar bij de ploeg mag blijven”

vrijdag 25 augustus 2017 om 09:14

Bert-Jan Lindeman heeft zijn contract verlengd bij LottoNL-Jumbo. Gisteren werd bekend dat de Drent ook volgend seizoen het shirt zal dragen van de Nederlandse WorldTour-ploeg. Vanuit de Ronde van Spanje laat hij weten erg gelukkig te zijn met zijn verlengde verbintenis. “Ik wist zelf al een tijdje dat het goed zat. Ik ben gewoon zeer blij dat ik nog een jaar bij de ploeg mag blijven”, zegt Lindeman tegen WielerFlits.

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

12 Reacties

Secondant 25 augustus 2017 om 09:23

Nu het met Kruijswijk niet zo goed gaat (kan natuurlijk nog top 10 halen, maar podium gaat hem never-nooit meer lukken).. moet Lindeman vandaag maar vol in de vlucht mee. Een vlucht kan vandaag maar zo eens stand houden, en dit parcours lijkt me uitstekend voor Lindeman.

Baukema Tomoulin 25 augustus 2017 om 09:47

Vandaag lijkt me meer iets voor Lobato of Bouwman uit de vlucht. Die laatste heeft laten zien erg rap te kunnen sprinten

Secondant 25 augustus 2017 om 10:09

@Bauke Tumoulin,
Dat Bouman een (overigens prachtige) zege boekte in de DL, wil nog niet zeggen dat het een rasvluchter en afmaker is hé. Hij zat ook toevalligerwijs in een kopgroep zonder rappe mannen. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Lindeman is wat mij betreft meer een aanvaller, zie hem met regelmaat in kopgroepjes strijden.

benaffleck 25 augustus 2017 om 10:13

Is helemaal niks presteren inmiddels een vereiste om een contract te krijgen bij die ploeg?

wielrenner 25 augustus 2017 om 10:19

@secondant
Precies, juist opgemerkt!

Rhohan 25 augustus 2017 om 10:58

@benaffleck:
Sinds wanneer worden knechten in het wielrennen beoordeelt op hun ereplaatsen of prestaties?

Thailand 25 augustus 2017 om 11:22

@ secondant, ik zou zeggen laat ze lekker er alle drie in vliegen!

JaBo 25 augustus 2017 om 11:53

Slecht een verlenging van
1 jaar. Spreekt weinig vertrouwen uit.

mollemarijden 25 augustus 2017 om 12:10

@JaBo
Vlg omdat LTJ ook tot 2018 verbonden zit en er geen langere contracten gegeve kunnen worden

JaBo 25 augustus 2017 om 13:54

@mollemarijden
Leezer onlangs voor 2 jaar bijgetekend en Eenkhoorn voor 3 jaar getekend. Daarnaast heeft Campina zuivel zich verbonden voor 3 jaar als co-sponsor.
Dus geen contractuele hobbels voor langere termijn verplichting. Blijft over dat er volgens mij
vanuit LJ weinig vertrouwen is in de verdere ontwikkeling van Bert Jan.

schipperaar 25 augustus 2017 om 14:12

Gaat nog wel een etappe kapen in de komende dagen zo blij als ie is, kom op Gert Jan.

mollemarijden 25 augustus 2017 om 15:28

@JaBo
Was het ook niet dat er kleinere ploegen gingen komen omdat de UCI minder renners wou in de koersen? Misschien dat daarom LTJ niet te veel lange contracten wil geven.

Headlines

Materiaalzone

Populair