Bauke Mollema: “Er komen nog drie of vier mooie ritten aan”

zondag 21 juli 2019 om 20:25

Bauke Mollema zat in de vijftiende etappe naar de Prat d’Albis mee in een omvangrijke kopgroep, maar hij werd daaruit al snel gelost. Toch gaat de Nederlander van Trek-Segafredo niet bij de pakken neer zitten. “Vandaag was zeker geen goede, maar er komen nog zeker drie of vier mooie ritten aan komende week”, zegt hij na afloop.

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

18 Reacties

jeffrey222 21 juli 2019 om 21:11

Rijdt een nutteloze tour op deze manier.

hardfietser 21 juli 2019 om 21:19

Moe van de Giro? Zag hem nog wel een etappe winnen eigenlijk. In 2017 ook na een harde Giro een mooie ritwinst gepakt in etappe 15. Dus zeg nooit nooit!

rogerilli 21 juli 2019 om 21:44

onmogelijk te concurreren met yates die meerdere puffertjes heeft tegen zogezegde atsma

Gebruikersnaam 21 juli 2019 om 22:09

Er zaten er nog 20/25 anderen in de kopgroep toen hij al moest lossen.

Muldriaen 21 juli 2019 om 23:15

Joop?

DeLuiaardVanLimburg 22 juli 2019 om 07:05

Barry?

Ideefiks 21 juli 2019 om 22:37

Er rijden nog heel veel sterke renners mee voor wie de Tour al “over” is. Die hengelen allemaal nog naar een etappezege. Vrij kansloos dus. Beetje overbodige Tour voor Bauke, na een sterke Giro. Afgehaakt voor het AK, van weinig nut geweest voor kopman Porte. Die ook niet goed genoeg is als kopman.

Gras 21 juli 2019 om 22:41

Heeft niet de vorm van vorig jaar, maar het blijft een klasbak – en tikkie ondergewaardeerde renner. Wie weet volgende week.

Viktrodriguez 21 juli 2019 om 23:13

Ik krijg juist het idee dat Mollema eerder een stukje overgewaardeerd is als renner dan dat ie ondergewaardeerd is.

Tinus 21 juli 2019 om 23:40

Overgewaardeerd, ondergewaardeerd…volgens mij haalt hij redelijk veel uit zijn mogelijkheden. Zonder absolute kwaliteiten in stijl, kracht of tactiek en doorgaans zonder wonderploeg, heeft hij zijn plek aardig verdiend in het Nederlandse wielrennen. Zo nu en dan een aardige prijs gereden dacht ik zo.

Maenhout 22 juli 2019 om 00:36

Ondergewaardeerd zou ik niet durven zeggen. Op karakter heeft hij best een mooie erelijst geschreven, maar een echte hoogvlieger is Bauke nu ook weer niet.

Jean Dumas 22 juli 2019 om 01:41

Mollema is de meest getalenteerde van zijn lichting (Gesink, Kruijswijk). Zijn palmares bewijst het.

limburgia 22 juli 2019 om 08:52

Zijn er dan al geen mooie ritten geweest deze TdF ?

dario_P 22 juli 2019 om 04:37

Wat een frikandel zeg. Zit in de kopgroep puur om zijn klassement te verbeteren. Om eoa reden is hij daardoor geobsedeerd. Bauke: Die ene ritzege onthouden we, en niet die 7e plaat!

DeLuiaardVanLimburg 22 juli 2019 om 07:15

Ik heb z’n eerste 6 hitjes gemist ben ik bang