WK 2019: Volg hier de wegwedstrijd voor mannen
zondag 29 september 2019 om 09:38 Volg in Google

WK 2019: Volg hier de wegwedstrijd voor mannen

De grote dag is daar! De wegwedstrijd voor mannen bij de wereldkampioenschappen vormt de apotheose van een spectaculaire wielerweek. Het parcours is aangepast en ingekort, maar gekoerst zal er worden! De koers volg je natuurlijk het beste via het liveblog, maar voor de liefhebbers is er ook de Volg Hier.

Links
WK 2019: Liveblog wegwedstrijd mannen
WK 2019: Voorbeschouwing wegwedstrijd mannen

Website organisatie
Wedstrijdinformatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Live timing (Tissot)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
129 Reacties
29-09-2019 15:23
Typische omstandigheden werken in het voordeel van Tim Wellens (what's in his rearname ?)
29-09-2019 15:31
Hoe zit het met banden keuze? 28mm regenbanden ?
29-09-2019 15:35
Nog een goede 50 km, het wordt wel tijd voor wat aanvallen.
29-09-2019 15:37
Herinner ik me nou goed dat Küng voor het eerst de neus aan het venster stak in een Limburgse koers? En dat het daar ook beestenweer was?
29-09-2019 15:41
Sta je dan met je eigen pet op. Man man man.
29-09-2019 15:43
De wedstrijd is de wedstrijd, maar daar buiten gezien; kunnen we stellen dat dit het slechtst georganiseerde WK is van de afgelopen 25/30 jaar? Van het niveau WK in Colombia?
    29-09-2019 15:58
    Aan de parcoursen lag het niet . Maar verder heb je een punt. UCI Jury incluis
29-09-2019 15:57
Sterk nummertje Teunissen.
29-09-2019 16:03
Nog 40km. De Belgen komen nu op kop. Ze moeten wel
29-09-2019 16:04
Ik hoor heel de dag op spotza niet anders als dat ze (de belgen) niet hoeven rijden.Misschien willen ze daar helemaal geen wedstrijd rijden en de trui opgestuurd krijgen.
    29-09-2019 16:08
    Ja, wat waren ze blij dat ze geen trap teveel hoefden te doen. Met veruit de sterkste ploeg beschamend.
29-09-2019 16:06
Peloton nog een kleine zestig man.
29-09-2019 16:12
Nog 33 km. vd Poel zet aan ....
29-09-2019 16:16
Bijna allemaal jonge gasten vooraan
29-09-2019 16:17
Mooi groepje hoor.
29-09-2019 16:25
Hebben de Belgen toch mooi voor elkaar met hun niet-rijden..
29-09-2019 16:32
Nog 20 km. Doet Matthieu niet iets teveel ?
    29-09-2019 16:41
    Ik vrees van wel.
    Contador zegt ook dat hij Trentin er beter ui t vindt zien in zin gezicht dan vd Poel.
    vd Poel lijkt ziet moe uit.

    EDIT: en vd Poel lost!!!
    29-09-2019 16:45
    Contador in Parijs Nice voor Discovery Channel.
    Hij kan het weten!!
29-09-2019 16:35
Doll Dries !
Wie gaat er nou helemaal naar Engeland om Dolle Dries op de weg te kalken :)

Wielrennen is wel heel makkelijk... je wacht tot 30km van de streep en je demarreert op een klimmetje en daarna win je de sprint.. ( zou het zo gaan?)
29-09-2019 16:41
Bel voor laatste ronde. Nog steeds 5 man met driekwart minuut
29-09-2019 16:42
Nog 12.5 km. Nationale ramp !!
29-09-2019 16:43
Aj aj. Wat een wending dit.
29-09-2019 16:44
wwoeppssss
29-09-2019 16:46
Toch teveel gegeven in de kopgroep ?
29-09-2019 16:46
Hongerklop. Ik heb hem ook helemaal niet meer zien eten in de finale.
    29-09-2019 16:47
    Zijn regenjasje openritsen en als parachute inzetten was ook niet heel slim.
29-09-2019 16:46
Hongerklop?
29-09-2019 16:48
Teleurstelling voor zowel België als Nederland. Maar Nederland heeft wel initiatief getoond en wij Belgen hebben heel de dag achter de feiten aangefietst...
29-09-2019 16:49
Nu hoop ik dat Trentin wint. Erg sympathieke vent.
    29-09-2019 16:51
    Ik vond hem al wat overdreven acteren in Engeland. Die is beter dan hij daar liet zien.
    29-09-2019 16:54
    Zijn uitspraken waren dermate opzichtig, terwijl hij eigenlijk wel aan het achterwiel van VdP kon blijven aan de meet. Wat kon hem een ritje in ToB schelen?
    29-09-2019 16:55
    Voorzitter van de van der Poel fanclub. Hij toont altijd erg veel respect voor zijn tegenstanders. Ik gun het hem van harte.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.