WK 2016: Volg hier de wegwedstrijd voor de elite mannen
zondag 16 oktober 2016 om 09:15 Volg in Google

WK 2016: Volg hier de wegwedstrijd voor de elite mannen

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Letterlijk en figuurlijk de finale van het wielerseizoen. In Doha (Qatar) staat misschien wel de belangrijkste eendagskoers van het seizoen op het programma: de strijd om de wereldtitel. En het waait! Welke renner treedt in de voetsporen van Peter Sagan?

Men schiet de koers om 9.30 Nederlandse tijd op gang. De finish ligt rond de klok van half vier op zondagmiddag. Sporza is al begonnen aan de live-uitzending, terwijl vanaf 13.00 ook de NOS op televisie aandacht besteed aan het WK. Bespreek het verloop van de wegwedstrijd hier op WielerFlits.

road-race-men-elite-map

Links:
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Voorbeschouwing WielerFlits
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
459 Reacties
16-10-2016 15:33
ze zijn allemaal gekookt, sagan gaat de sprintje winnen
16-10-2016 15:33
Terpstra naar achter gezakt na zijn prikje. Wat kan hij nog?
16-10-2016 15:36
De Lazer!!
16-10-2016 15:36
Kom op Tom!! Rijden jongen!
16-10-2016 15:36
Tommeke Tommeke, wat doe je nu? :)
16-10-2016 15:36
Leezer, briljant. Niemand verwacht dit!!
16-10-2016 15:36
COMEEEE ON!!!!!
16-10-2016 15:36
Leezer heeft een gat!!!
16-10-2016 15:36
Leezer!!
16-10-2016 15:36
Gaaaaan!!!
16-10-2016 15:37
huup leezer
16-10-2016 15:37
Hup Tom! Zou het zo mooi vinden als hij wereldkampioen wordt
16-10-2016 15:37
Kom op Leezer!!!!!!!
16-10-2016 15:37
Sterk week van Leezer
16-10-2016 15:38
Helaas te klein gat, wel sterke poging
16-10-2016 15:38
Sagan! Terpstra, stoor dan..
16-10-2016 15:38
Sagan!!!!!!!!
16-10-2016 15:38
Sagan. Klasbak!
16-10-2016 15:38
Toch weer Sagan! Ongelooflijk, wat een klasbak!!
En zonde van Leezer...maar ja, dat was ook wel te mooi om waar te zijn.
16-10-2016 15:39
ja sprint....sagan duh...
16-10-2016 15:39
Sagannnn
16-10-2016 15:39
Jammer Leezer, maar Sagan! Wat een held is het ook!
16-10-2016 15:39
Zonde, wel en mooie kampioen in Sagan
16-10-2016 15:39
Tjonge, Niki, wat was dat? Zelf kun je niks, doe het dan voor je land.

Mooie stunt van Leezer, heerlijk dat Sagan het weer doet.
16-10-2016 15:39
Onbegrijpelijk hoe dom de Belgen reden :/

Spring mee met Leezer en je wint ..

Om te reageren moet je ingelogd zijn.