WK 2015: Volg hier de tijdrit voor elite mannen
woensdag 23 september 2015 om 18:50 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de tijdrit voor elite mannen

Flikt Tom Dumoulin het in zijn (voor)laatste kunststukje van dit seizoen? Of moet de vermoeide Nederlander het afleggen tegen Rohan Dennis en Tony Martin? Volg hier het verloop van het wereldkampioenschapĀ tijdrijden voor de elite mannen!

Starter nummer een Michael Hepburn begint om 13:00 lokale, 19:00 Nederlandse tijd aan de klus. 40 minuten later is het de beurt aan Wilco Kelderman, terwijl Tom Dumoulin als voorlaatste om 20:42 van het podium af rijdt.Ā De tijdrit is vanaf half achtĀ te zien bij Sporza op Canvas en via een YouTube-livestream van de UCI. Deze is hieronder te volgen.

Links
Website organisatie
Startlijst
Parcours tijdrit
Voorbeschouwing

Twitter organisatie
Livetiming

Livestream (NOS)

Livestream (UCI)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
321 Reacties
1 5 6 7 8 9 13
23-09-2015 21:03
Drama Amerikanen, en geen motor bij Tom plus veel storingen.
23-09-2015 21:03
En dan ook nog een waardeloze presentator met Gio Lippens. Zit alleen maar te zeuren...
23-09-2015 21:04
Zeker erg spijtig dat de wedstrijd zo matig in beeld wordt gebracht, want het is wel erg spannend. Valt nog weinig over te zeggen na het eerste tussenpunt.
23-09-2015 21:04
spannend
23-09-2015 21:04
Wat een armoe, ik ga lekker tgbbo kijken.
23-09-2015 21:04
Ik kan er bijna geen touw aan vastknopen, vreemde cameraregie
23-09-2015 21:04
Küng goed aan het indelen voorlopig
23-09-2015 21:05
Haha die Lippens over Barta....
23-09-2015 21:05
Ducrot en Lippens snappen het niet. Martin op ƩƩn seconde van Kiryienka?
23-09-2015 21:06
Tony martin heeft geen camera op zich. Wel uit de lucht, maar wel heel apart.
23-09-2015 21:06
Gelukkig is er wel een geweldige livetiming - prachtig systeem.
23-09-2015 21:06
Castroviejo dicht, op 4 seconden
23-09-2015 21:06
Castroviejo verliest op Coppel
23-09-2015 21:07
vergeet de GPS zoals den Jose zegt
23-09-2015 21:07
Schandalig dat het zo slecht in beeld wordt gebracht. Spanning gaat verloren op deze manier.
23-09-2015 21:08
Hoe rekent die GPS nu? simuleert hij hoe het door zou zetten naar de finish of is het op die plek van het parcours zo?
23-09-2015 21:08
Jongens kom op nou! "Laten we de tijden nou maar afwachten, anders worden de mensen helemaal gek thuis." Ja hoor Maarten ... de mensen thuis snappen de gps wel ... jij niet drol!
23-09-2015 21:08
Retespannend hoe snel Dumoulin gaat finishen
23-09-2015 21:08
Meneer Lippens is stuitend irritant, zelfs als je alleen luistert is dit WK tijdrijden niet te doen.
23-09-2015 21:09
Ze hadden bij de GPS meting eigenlijk bij iedere renner een percentage erbij moeten zetten hoeveel ze al hebben afgelegd van het parcours.
Nu zijn het loze waarden. De een heeft misschien 5km afgelegd en de ander 45km.
23-09-2015 21:09
Malori beste tussentijd
23-09-2015 21:09
dat je niks weet maakt het extra spannend
23-09-2015 21:09
Bizar dat je de USA commentator helemaal niks over dumoulin hoort zeggen :/ (tenminste die 15 min dat ik nu luister)
23-09-2015 21:09
Leuk die GPS, maar zou wel een uitleg bij mogen. Is het het tijd verschil van de rijders t.o.v. de leider op het punt waar zij nu rijden?

Zo ja dan heeft Kiryjenka op een veel kortere afstand al net zo veel tijd gepakt als Coppel.
23-09-2015 21:09
Malori nieuwe snelste tijd bij het tweede tussenpunt, 1 seconde sneller dan Coppel
1 5 6 7 8 9 13

Reacties zijn gesloten.