WK 2015: Volg hier de tijdrit voor elite mannen
woensdag 23 september 2015 om 18:50 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de tijdrit voor elite mannen

Flikt Tom Dumoulin het in zijn (voor)laatste kunststukje van dit seizoen? Of moet de vermoeide Nederlander het afleggen tegen Rohan Dennis en Tony Martin? Volg hier het verloop van het wereldkampioenschapĀ tijdrijden voor de elite mannen!

Starter nummer een Michael Hepburn begint om 13:00 lokale, 19:00 Nederlandse tijd aan de klus. 40 minuten later is het de beurt aan Wilco Kelderman, terwijl Tom Dumoulin als voorlaatste om 20:42 van het podium af rijdt.Ā De tijdrit is vanaf half achtĀ te zien bij Sporza op Canvas en via een YouTube-livestream van de UCI. Deze is hieronder te volgen.

Links
Website organisatie
Startlijst
Parcours tijdrit
Voorbeschouwing

Twitter organisatie
Livetiming

Livestream (NOS)

Livestream (UCI)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
321 Reacties
1 3 4 5 6 7 13
23-09-2015 20:45
Sergent 3e punt 1
23-09-2015 20:46
Geen camera bij Dumoulin?
23-09-2015 20:47
Oliveira gaat er zeker niet komen
23-09-2015 20:47
Barta snelste tijd
23-09-2015 20:49
besttijd barta punt 1

edit : Dowsett 4de
23-09-2015 20:51
toptijd Coppel punt 2

edit Bodnar 3e punt 1
23-09-2015 20:51
Lijkt erop dat er geen camera bij Tom rijdt, op z'n minst vrij opvallende keuze van de Yankees
23-09-2015 20:52
Laten we Grivko in beeld nemen en Dennis en Dumoulin niet. Rare Amerikanen
23-09-2015 20:52
Toch wel zuur dat er een camera bij, met alle respect, Grivko is en niet bij Dumoulun.
23-09-2015 20:53
Bodnar derde tussentijd
23-09-2015 20:53
Coppel is vlot onderweg bij het tweede punt.
23-09-2015 20:53
Wow, Coppel toch opvallend veel sneller dan alle voorgaande renners.
23-09-2015 20:54
Coppel met een motortje onderweg ? Zit wel heel ver voor op de rest.
23-09-2015 20:54
Castroviejo tweede tussentijd op 5 seconden
23-09-2015 20:54
De Duitsers rijden lekker dicht achter Tony Martin... Sekontjes stelen
23-09-2015 20:54
Castoviejo 2e punt 1
23-09-2015 20:54
DDe wagen achter Tony Martin zit er veel te dicht achter. Zo wordt hij voortgeduwd. Duidelijk minder luchtweerstand zo.
23-09-2015 20:55
VDB ook lekker onderweg.
23-09-2015 20:56
@chasse inderdaad 40 seconden op Hepburn. zou nog wachten tot punt 3 voor conclusies

Brandle valt tegen op punt 1


edit : phinney 3e , VDB 4e op punt 2. Vooral Phinney beter
23-09-2015 20:56
Brandle tegenvallend
23-09-2015 20:57
Malori vierde
23-09-2015 20:57
Hoe kan die coppel iedereen ineens volledig wegrijden?
23-09-2015 20:58
Gaat nog niet zo lekker met die Amerikaanse tv, die brengen het normaal toch goed en storingsvrij in beeld volgensmij. En geen motor bij Dumoulin is toch ook wel apart te noemen.
23-09-2015 20:58
Dennis nu vierde, dus toch niet top
23-09-2015 20:58
Dennis 4de
1 3 4 5 6 7 13

Reacties zijn gesloten.