WK 2015: Volg hier de tijdrit voor elite mannen
woensdag 23 september 2015 om 18:50 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de tijdrit voor elite mannen

Flikt Tom Dumoulin het in zijn (voor)laatste kunststukje van dit seizoen? Of moet de vermoeide Nederlander het afleggen tegen Rohan Dennis en Tony Martin? Volg hier het verloop van het wereldkampioenschapĀ tijdrijden voor de elite mannen!

Starter nummer een Michael Hepburn begint om 13:00 lokale, 19:00 Nederlandse tijd aan de klus. 40 minuten later is het de beurt aan Wilco Kelderman, terwijl Tom Dumoulin als voorlaatste om 20:42 van het podium af rijdt.Ā De tijdrit is vanaf half achtĀ te zien bij Sporza op Canvas en via een YouTube-livestream van de UCI. Deze is hieronder te volgen.

Links
Website organisatie
Startlijst
Parcours tijdrit
Voorbeschouwing

Twitter organisatie
Livetiming

Livestream (NOS)

Livestream (UCI)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
321 Reacties
23-09-2015 21:15
Dennis lek!
23-09-2015 21:15
Ai Dennis, dat liep ook niet soepel.
23-09-2015 21:15
Martin verliest 39 seconden op Kiryienka bij punt 2.
23-09-2015 21:15
Dennis uitgeschakeld.
23-09-2015 21:15
Martin ook duidelijk niet
23-09-2015 21:16
Martin pas 6de op punt 2
23-09-2015 21:16
Jammer dat Dumoulin niet te volgen is. Een heel selectief beeldverslag door die Amerikanen. Maar de commentator bij de NOS (wie is dat?) beklaagt zich er zo vaak over dat ik maar naar Sporza geswitched ben.
23-09-2015 21:16
Tweede tussentijd:
Kiryienka 31:18
Malori 31:42
Coppel 31:43
Dennis 31:45
Castroviejo 31:48
T. Martin 31:57
Barta 32:02
T. Dumoulin 32:02
23-09-2015 21:16
100% Kiryienka wint. Anders eet ik mijn laptop op
23-09-2015 21:16
Dumoulin volgend jaar alles OS!
23-09-2015 21:16
Oei dat is zonde voor Dennis..
23-09-2015 21:16
Hahaha dit is toch echt een grap, Kiryienka wereldkampioen?
23-09-2015 21:16
Jammer van Tom - Maar wat een dramatische regie :-(((
23-09-2015 21:17
Zou toch wat zijn, als 'het standbeeld' Vasil Kyrienka hier zou winnen.
23-09-2015 21:17
Tussenpunt 2: kiryienka, malori, coppel.. Als je dat had ingezet had als einduitslag was je miljonair
23-09-2015 21:17
Kiryienka zou wel een geweldige wereldkampioen zijn. Een mooier stereotype hardrijder bestaat er niet.
23-09-2015 21:17
Malori gaat m pakken gok ik
23-09-2015 21:17
Ik vind het mooi geweest en ga iets anders doen. Kut regie.
23-09-2015 21:17
De wind lijkt te zijn gedraaid na doorkomst van Vandenbroeck.
23-09-2015 21:17
Mogelijk eindigt geen van de 3 topfavorieten (Martin, Dumoulin, Dennis) op het podium!
23-09-2015 21:18
Ik hoop op Tom maar Vasil ook prima!
23-09-2015 21:18
Rijden Dumoulin en Martin nou zo zwak of rijdt Kiryienka nou zo hard...
23-09-2015 21:18
Volgens gps komt Coppel dichter bij Kiryienka. Benieuwd waar Malori zit en of het klopt?
23-09-2015 21:19
Zo goed als de Amerikaanse livetickers zijn, Utah enzo, zo knurftig is het nu :-(
23-09-2015 21:19
Grivko is de eerste die zich stuk bijt op de 8e plek van Wilco ;)

Ook bij koersen als California en Utah enzo is de regie over het algemeen erg matig. Ze laten altijd renners zien, maar geen koersverloop.

Reacties zijn gesloten.