Vuelta 2018: Volg hier de zesde etappe
donderdag 30 augustus 2018 om 13:43 Volg in Google

Vuelta 2018: Volg hier de zesde etappe

In de Vuelta a España staat er vandaag een relatief vlakke rit op het programma. De Alto de Garrobillo (3,8 km aan 5,8%) en de Alto Cuesta de Cedacero (5,2 km aan 5,2%) vormen onderweg twee hindernissen, maar die laatste bevindt zich op ruim vijftig kilometer van de streep. Wordt dit een nieuwe kans voor de sprinters?

De start in Alméria is om 13:58 en de finish 155,7 kilometer verder in San Javier wordt verwacht tussen 17:30 en 17:51. De etappe zal vanaf 15:00 live te volgen zijn op zowel Eurosport (Eurosport 1) als op één (Sporza). Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Vuelta 2018: Voorbeschouwing etappe 6

Website organisatie
Informatie parcours etappe 6
Deelnemerslijst (WielerFlits)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
88 Reacties
30-08-2018 17:38
Boem patat arme Victor.
30-08-2018 17:40
Van tlj stond leezer stil werd in achterwiel gereden, de tier in 2e groep. Rest mee met 1e peloton volgens mij
30-08-2018 17:41
Zit Kelderman nog in de eerste groep?
    30-08-2018 17:43
    Nu niet meer. Lek!
    30-08-2018 17:43
    Helaas, nu niet meer...
30-08-2018 17:41
Iemand Kruijswijk in de eerste groep gezien? Ik nog niet.
30-08-2018 17:41
Weet iemand of er nog klassementsrenners op achterstand zitten door de val?
30-08-2018 17:41
Boom met Bennett in wiel vooraan, kruijswijk wat verder naar achter met Lindeman bij hem.
30-08-2018 17:41
Ja Kruiswijk heb ik gezien
30-08-2018 17:42
Persoonlijk een lelijk moment om vol gas te geven. Na een valpartij.
30-08-2018 17:42
Buchmann lek?

Edit: zit er nog wel, wel een Bora met een lekke band in elk geval
30-08-2018 17:43
kelder lek
30-08-2018 17:43
Hopen dat Kelderman terug kan komen, wat een pech weer.
30-08-2018 17:43
Hoe de .... is dit nu weer mogelijk. Heeft die Wilco dan nooit eens geluk??
30-08-2018 17:44
Djuu!
30-08-2018 17:44
Wie zit waar ?
    30-08-2018 17:46
    Geen idee. Viviani, Sagan qua sprinters in elk geval vooraan.
30-08-2018 17:45
Dzjiezusss wat een brute pech en wat heeft TLJ al een goeie aan De Plus
    30-08-2018 17:51
    Mja, viel wel op hè.
30-08-2018 17:45
Het is toch wel erg zielig dat je zoveel echt kan hebben. Wat een verschrikkelijk moment om lek of iets te hebben.
volgens de tv moet hij op 1:30 zitten. Dat is wel erg veel.
30-08-2018 17:46
Kelderman met de extra 'pech' dat de halve ploeg bij de eerste afhakers zat en zijn beste knecht voor dit soort momenten bij de valpartij betrokken was.
    30-08-2018 17:52
    Pech tussen aanhalingstekens inderdaad. Want dit is inherent aan de kwaliteit van de ploeg waar Kelderman het mee moet doen.
30-08-2018 17:47
@ Olly
Lek rijden hoort erbij. Het goede was wel meteen een nieuwe fiets. En op 20 km voor het eind is er nog wat recht te zetten. Het kon nog slechter
30-08-2018 17:47
Wat doet die Sunweb nog vooraan? Denken ze nu werkelijk dat die nog kans maakt in de sprint ofzo?
30-08-2018 17:49
Als die subweb man nu eens gaat storen voorin!
30-08-2018 17:50
Het is k*t voor kelderman (en pinot)... Maar moeten er vooraan niet meer ploegen meedraaien? Bv Jumbo en Astana?
30-08-2018 17:50
Zal Walscheid wel zijn voor de sprint.
30-08-2018 17:50
Dikke chaos, Kelderman wordt er met lek helemaal uitgewaaierd.
30-08-2018 17:50
Bizar trouwens dat Molard de enige FDJ is die alert op zijn plekje zit. Niemand niks van bescherming bij zich.
30-08-2018 17:51
En ook ben benieuwd of Kriuijswijk vooraan zit, volgens mij wel samen met Bennett

Om te reageren moet je ingelogd zijn.