Vuelta 2018: Volg hier de zesde etappe
donderdag 30 augustus 2018 om 13:43 Volg in Google

Vuelta 2018: Volg hier de zesde etappe

In de Vuelta a EspaƱa staat er vandaag een relatief vlakke rit op het programma. De Alto de Garrobillo (3,8 km aan 5,8%) en de Alto Cuesta de Cedacero (5,2 km aan 5,2%) vormen onderweg twee hindernissen, maar die laatste bevindt zich op ruim vijftig kilometer van de streep. Wordt dit een nieuwe kans voor de sprinters?

De start in AlmƩria is om 13:58 en de finish 155,7 kilometer verder in San Javier wordt verwacht tussen 17:30 en 17:51. De etappe zal vanaf 15:00 live te volgen zijn op zowel Eurosport (Eurosport 1) als op ƩƩn (Sporza). Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Vuelta 2018: Voorbeschouwing etappe 6

Website organisatie
Informatie parcours etappe 6
DeelnemerslijstĀ (WielerFlits)

LivetickerĀ (Organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
88 Reacties
30-08-2018 14:01
Dat steken ze toch weer mooi in elkaar, zo'n rit.
30-08-2018 14:15
Porte in de vlucht van de dag???
30-08-2018 14:15
Wat doet Porte in de kopgroep? Foutje zeker...
30-08-2018 14:16
Zich in vorm rijden voor het WK ....
30-08-2018 14:18
Etappe van gisteren was te zwaar wss :D
30-08-2018 14:18
Oh jee! Wat nu?
30-08-2018 14:20
Porte probeert valpartijen in het peloton te ontlopen???
30-08-2018 14:22
Porte in de vlucht, verrassend. Net als Mate en een renner van een van de pro-continentale teams, dat is minder verrassend.
30-08-2018 15:11
Porte van kanshebber in de tour naar een aanvaller in de jansloze vlucht.
Hij is behoorlijk wanhopig zeg!
30-08-2018 15:23
Denkt na gisteren misschien dat een kopman van Trek in de vlucht van de dag moeten zitten....
30-08-2018 15:27
moet
30-08-2018 15:36
Nog nul uitvallers deze ronde. Wanneer gaat deze statistiek bijzonder worden?
30-08-2018 16:11
Hebben we nog kans op waaiers als we aan de kustlijn aankomen?
30-08-2018 16:14
Wuyts kijkt hier voor zn info. Effe allemaal normaal doen, jongens!
30-08-2018 16:18
Wuyts heeft gelijk! Dit forum kent een ongeevenaard aantal wielerkenners. En af en toe post iemand nog relevante links of informatie.
Dat gezwets tussendoor herkent Wuyts onmiddelijk, want daar is hij goed mee bekend.

Wordt dit de saaiste rit van de Vuelta - de slotetappe niet meegerekend?
30-08-2018 16:29
Laatste 20 kilometers staat de wind perfect voor waaiers, vanaf half 6 er dus voor gaan zitten.
    30-08-2018 16:37
    Thanks, sluit ik om 5 uur af, ben ik om half 6 thuis.
    30-08-2018 17:06
    Rij maar rustig Zjoske, een bekeuring is deze etappe niet waard.
30-08-2018 16:42
Gaap. Voor alle wielerkenners hier zal het vast wel een zeer interessant etappe zijn maar voor wielerliefhebbers zoals ik is dit zo mogelijk nog oninteressanter dan een saaie voetbalwedstrijd of F1 race. Als er nou nog een mooi landschap te zien is zoals bijvoorbeeld tijdens Milan San Remo. Knap dat de Sporza commentatoren de tijd vol weten te praten.
30-08-2018 17:13
Het landschap vind ik wel mooi. Mooie rotsen in de zee.
30-08-2018 17:15
@marcel
je kunt ook tennis kijken en alleen de laatste 10 km kijken,
Ik wil geen seconde missen van de colleges van Wuyts @ Cauwer
    30-08-2018 17:35
    Tennis? Nee dank je. Tennis is een spelletje, wielrennen een sport. Klopt dat Wuyts en de Cauwer interessant zijn om naar te luisteren.
30-08-2018 17:18
Dus laatste 20 K waaierkansen ? Leuk !

? Porte in de kopgroep ?
30-08-2018 17:21
En dat engels lullen van flecha lijkt wel wat op Borat
30-08-2018 17:23
Richie Porte blijkt een jojo te zijn. Op het WK in Qatar werd hij uitgenodigd voor de presentatie van TagHeuer en verscheen hij op het podium met ruw geschat 15 kilo extra. (gehoord op Sporza) Een week je honger bedwingen en op je top presteren is doenbaar maar na een goeie 14 dagen breekt de veer.
30-08-2018 17:30
ole vamos
30-08-2018 17:37
Waaiers?
    30-08-2018 17:38
    Nee, was een valpartij
    30-08-2018 17:39
    Ah ok niet gezien, schakel echt toevallig net in
    30-08-2018 17:42
    Maar nu wel waaiers ja, haha ;)
30-08-2018 17:37
Goh wat een domme plek voor paaltjes daar!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.