Vuelta 2016: Volg hier de vijfde etappe
woensdag 24 augustus 2016 om 13:15 Volg in Google

Vuelta 2016: Volg hier de vijfde etappe

We hebben vier etappes achter de rug, met evenveel rodetruidragers. Vandaag is de beurt aan Darwin Atapuma van BMC. Met een redelijk vlakke etappe naar Lugo in het vooruitzicht lijkt het Vuelta-peloton af te stevenen op een massasprint, maar gezien de laatste twee etappes is dat nog geen sinecure. Welke ploegen nemen het initiatief? Volg hier op WielerFlits de vijfde etappe.

Om 13.30 uur starten de renners in Viveiro. Tussen 17.30 uur en 17.55 uur verwacht men de finish in Lugo, gelegen in de regio Galicië. Onderweg ligt één bergsprint van derde categorie, maar die moet geen hindernis vormen voor de rappe mannen.

PROFIL

Links
Voorbeschouwing etappe 5 – WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
59 Reacties
24-08-2016 17:29
zoild is hard gevallen vandaag
24-08-2016 17:33
Dank @romy. Dus dan gaat Trek uit gewoonte voor de volgende man in het klassement rijden :)
24-08-2016 17:44
Ik raad de stevige motoren een Nijdammetje aan want dit is niet het beste peloton qua snoeiend hard de sprint aantrekken
24-08-2016 17:49
Dat was kruijswijk op de grond...
24-08-2016 17:49
Kruijswijk gevallen!!!!
24-08-2016 17:50
Gesink toch niet weer gevallen he?
24-08-2016 17:50
Kruijswijk met gebroken sleutelbeen?
24-08-2016 17:50
Kruijswijk gevallen?
24-08-2016 17:50
Kruijswijk gewoon in peloton.
24-08-2016 17:50
Kruiswijk gevallen..
24-08-2016 17:50
Kruijswijk op de grond, gesink wacht op hem.
24-08-2016 17:51
Lelluke sprint weer
24-08-2016 17:51
Kruijswijk zat volgens mij gewoon in het peloton
24-08-2016 17:51
Meersman! Wat een chaos op het einde
24-08-2016 17:52
Neeeeeheee......
24-08-2016 17:52
Gianniiiiiiii !!!
24-08-2016 17:52
Dit bericht is verwijderd
24-08-2016 17:52
Ook niet echt een sprint in rechte lijn van Meersman....
24-08-2016 17:52
@jerteg valse hoop.
24-08-2016 17:52
Kruijswijk man wat een pech.
24-08-2016 17:53
Meersman met wat de boehoehanniers een 'DSQ verdiendende kwak' zouden noemen.

Sterke sprint
24-08-2016 17:53
Kruijswijk op de grond
24-08-2016 17:53
Moest wel Steven zijn anders wacht Gesink niet.
24-08-2016 17:53
Kruijswijk, hard gevallen, denk dat hij niet meer opstapt. man man man.
24-08-2016 17:53
Kruijswijk :(

Om te reageren moet je ingelogd zijn.