Vuelta 2015: Volg hier de vierde etappe
dinsdag 25 augustus 2015 om 12:25 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de vierde etappe

Vandaag gaat de Vuelta a EspaƱa verder met een rit over ruim tweehonderd kilometer van Estepona naar Vejer de la Frontera. Wordt het vandaag een snelle klimmer die met de bloemen gaat lopen of zal een sterke sprinter de handen in de lucht mogen steken? Wint er een type zoals Joaquim Rodriguez of mag Peter Sagan weer juichen?

Het peloton verkeerd nog altijd in het uiterste zuiden van Spanje en de renners mogen dan ook rekenen op temperaturen van tegen de dertig graden. De rit is lange tijd relatief vlak, maar eindigt spectaculair. De laatste vier kilometer kent een lastig klimmetje en ook nog een oplopende aankomst. Volg hier het verloop van de etappe opĀ WielerFlits.

De renners vertrekken vandaag om iets over half één. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Eurosport start de uitzending om kwart voor vier. Sporza begint om vier uur. De wedstrijd is ook te volgen via NOS.nl.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcoursinformatie etappeĀ 4

Twitter organisatie
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
92 Reacties
25-08-2015 16:31
Martin zegt zelf dat deze klim te kort voor hem is. Afhankelijk van het koersverloop zijn Sagan, Gerrans en misschien Valverde de favorieten, denk ik.
25-08-2015 16:32
4 minuten eraf in 20 km tijd, gaat wel erg rap in het peloton..
25-08-2015 16:33
1. Purito
2. Valverde
3. Moser
25-08-2015 16:38
1.Valverde
2.Moreno
3.Roche
4.Bilbao
5. Dumoulin
25-08-2015 16:44
Moser en Bilbao? Leuk geprobeerd, maar nee.
25-08-2015 16:47
Terpstra heeft plannen?
25-08-2015 16:50
1. Sagan
2. Valverde
3. Gerrans
25-08-2015 16:50
Minuutje nog maar voor de kopgroep.
25-08-2015 16:51
Met de wind erbij kan deze kleine val al flinke gaten opleveren.
25-08-2015 16:52
Van Garderen ten val?
25-08-2015 16:52
Ging die brutale idioot nou gewoon op zijn fiets zitten.
25-08-2015 16:53
Ik denk dat hij hem wilde stelen. Op herhaling zag je hem ook al bij de eerste Cannondale fiets raar doen.
25-08-2015 16:55
Hij dacht vast dat de renner een nieuwe fiets ging krijgen en deze dus van hem was.
25-08-2015 16:56
Het lijkt me sterk dat hij hem echt wilde stelen. Ik denk dat hij gewoon lollig wilde doen en er een klein stukje mee wilde fietsen. Neemt niet weg dat hij met zijn poten van iemands fiets moet afblijven.
25-08-2015 16:56
Wat een ongelooflijk triest persoon. Zag hem al andere, gevallen, renners aan de kant duwen om bij een losse fiets te komen.
25-08-2015 16:58
Dikke minuut te dichten voor van garderen zo te zien. Dat wordt niet makkelijk.
25-08-2015 16:59
wie van de ploeggenoten wachten? Sammy S niet toch zeker?
25-08-2015 16:59
De Guardia Civil weet er raad mee hoop ik.

Van Garderen mag niet plakken natuurlijk nu.
25-08-2015 17:10
Balen voor De Tuinman (Gardener zegt Vuelta-ticker)
25-08-2015 17:10
Tinkoff heeft vertrouwen in Sagan? Of zou Majka een poging doen?
Ik had eerder een Katusha of Movistar op kop verwacht.
25-08-2015 17:17
1. Gerrans
2. Sagan
3. Valverde
25-08-2015 17:20
Peloton agrupado, nu nog 7 km stilte voor de storm...
25-08-2015 17:24
Hahahaha die kerel in z'n blote bast met een peuk in z'n smoel op die Garmin fiets, dat is toch humor.
25-08-2015 17:25
Die ging toch gewoon even het stuur rechtzetten? Of het was gewoon de dorpsidioot.
25-08-2015 17:27
Ze zijn r aan begonnen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.