Vuelta 2015: Volg hier de vierde etappe
dinsdag 25 augustus 2015 om 12:25 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de vierde etappe

Vandaag gaat de Vuelta a EspaƱa verder met een rit over ruim tweehonderd kilometer van Estepona naar Vejer de la Frontera. Wordt het vandaag een snelle klimmer die met de bloemen gaat lopen of zal een sterke sprinter de handen in de lucht mogen steken? Wint er een type zoals Joaquim Rodriguez of mag Peter Sagan weer juichen?

Het peloton verkeerd nog altijd in het uiterste zuiden van Spanje en de renners mogen dan ook rekenen op temperaturen van tegen de dertig graden. De rit is lange tijd relatief vlak, maar eindigt spectaculair. De laatste vier kilometer kent een lastig klimmetje en ook nog een oplopende aankomst. Volg hier het verloop van de etappe opĀ WielerFlits.

De renners vertrekken vandaag om iets over half één. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Eurosport start de uitzending om kwart voor vier. Sporza begint om vier uur. De wedstrijd is ook te volgen via NOS.nl.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcoursinformatie etappeĀ 4

Twitter organisatie
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
92 Reacties
25-08-2015 12:40
Sagan voor zn tweede
25-08-2015 12:46
Ik denk Degenkolb want in dubai won hij ook eens zo'n etappe

grapje

Valverde of Purito
25-08-2015 12:46
Drager van de rode trui gaat vandaag niet veranderen
25-08-2015 12:47
Met de andere grote rondes in ons achterhoofd zullen we hier geen Degenkolb en Sagan meer moeten verwachten. Ze knallen vol naar boven.
25-08-2015 12:48
En weer een TLJ'er in de ontsnapping. Ze houden in ieder geval wel woord over het aanvallen. Deze keer Lindeman op weg met Durasek, Delage, Engoulvent, Maes en Irizar (of was het nou Bakelants). Al 3'40".
25-08-2015 12:54
Purito voor zijn eerste. Dit is veel en veel te zwaar voor Sagan.
25-08-2015 12:57
Gerrans gaat hem worden! Op en top fit.
25-08-2015 13:10
Ik denk Moreno.
25-08-2015 13:11
9'00 voor de kopgroep
25-08-2015 13:15
Zullen het gat ook weer niet al te groot moeten laten worden, moet eerst nog maar eens zien wie dat dicht willen gaan rijden.
25-08-2015 13:17
Misschien een kansje voor Lindeman... Zal helaas wel weer een snellere bijzitten voorin.
25-08-2015 13:19
Toch wel netjes van Lindeman dat hij er weer bij zit. Bestendigt zijn reputatie als 'echte aanvaller'. Nu nog werken aan reputatie van afmaker.
25-08-2015 13:20
ondertussen al 13.30 voorsprong voor het zestal...
25-08-2015 13:23
@Timocycling: wss blijven ze niet eens vooruit.

Off topic: vandaag wordt ook de Tour du Poitou Charentes, Charente, Charente Maritime, deux sĆØvres, Vienne gereden. Is dat de langste naam voor een wielerkoers? Of zijn er nog langere namen?
25-08-2015 13:26
Dat gaat hard!
25-08-2015 13:32
Orica reageert en rijdt een minuutje van de voorsprong af (ca. 12.10 nog over), toch voor Gerrans dan?
25-08-2015 13:33
Wss blijven ze toch niet vooruit, ligt puur aan het peleton.
25-08-2015 13:33
de toppers zijn toch allemaal veel te bang een terugslag te krijgen na die eerste pukkel, dus ze wachten, Sagan kan mee, en maakt m op de laatste 500 meter af
25-08-2015 13:34
Orica zet zich nu op kop, verschil 12 minuten. Wellicht voor Chavez, wellicht voor Gerrans, misschien voor allebei!
25-08-2015 13:36
Die halen ze wel terug hoor, leiderstrui ligt voor het oprapen.
25-08-2015 13:39
Ik denk dat Orica vooral op kop rijdt omdat dat verwacht wordt van de ploeg met de rode trui...
25-08-2015 13:47
Dat zal toch wel voor Chaves zijn. Kan me niet voorstellen dat renners als Degenkolb, Gerrans, Sagan in deze aankomst Rodriquez, Valverde, Moreno, Martin eraf rijden.
25-08-2015 13:57
D MARTIN met hoofdletters idd
25-08-2015 14:52
'verkeerd' (1e zin, 2e alinea) => stam + t => 'verkeert'
25-08-2015 15:02
Wees blij met een mooie voorbeschouwing i.p.v. te zeuren over schrijffouten!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.