Vuelta 2015: Volg hier de veertiende etappe
zaterdag 5 september 2015 om 11:35 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de veertiende etappe

In Spanje mogen de renners zich opmaken voor de langste etappe van deze Vuelta. Maar liefst 215 kilometer moet er afgelegd worden tussen Vitoria en Fuente del Chivo. De strijd om de rode trui kan nu echt losbarsten. De eerste van drie ritten met aankomst bergop gaat door het Baskenland. De aankomst is bovenop het skistation van Fuente del Chivo.

De officiële start is om 11:52 uur. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Vuelta 2015 etappe 14

Links:
Voorbeschouwing etappe 14

Website organisatie
Deelnemerslijst Vuelta 2015
Parcoursinformatie etappe 14

Livestream (NOS)

Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
152 Reacties
05-09-2015 17:36
Mooie trein weer van Astana, doet denken aan us postal.
05-09-2015 17:37
Tom ziet er sterk en scherp uit !
05-09-2015 17:37
Rojas doet alles goed tot nu toe, al zal hij weg willen voor het steile deel.
05-09-2015 17:37
Uhm epic mist?
05-09-2015 17:38
Rojas toch maar een versnelling. Dumoulin ondertussen goed in het wiel bij Aru.
05-09-2015 17:39
Tom onder vuur!
05-09-2015 17:40
Heerlijk die mist
05-09-2015 17:40
Katusha wil niet rijden?
05-09-2015 17:41
Kom op Tommie!!
05-09-2015 17:42
Rodriguez, zo win je je Vuelta niet he.
05-09-2015 17:42
@onie
Purito doet pas wat op 100 van finish zoals normaal;)
05-09-2015 17:42
Tom heeft t erg moeilijk
05-09-2015 17:43
Te voorspelbare zege van de Marchi
05-09-2015 17:43
Hoppa, ze zijn bij Aru!
05-09-2015 17:44
Alles weer bij Aru behalve Tom dan!
05-09-2015 17:44
Het eerste teken van verval van Dumoulin (wat te verwachten was), zonde.
05-09-2015 17:44
Kom op Tom, schade beperken.
05-09-2015 17:44
En José Been zag Moreno voor Rodriguez aan...
05-09-2015 17:47
Schade beperkt door Dumoulin.
05-09-2015 17:47
Tom is binnen 23 sec
05-09-2015 17:47
Tom verliest 20 seconden, dat valt nog mee
05-09-2015 17:47
Dit bericht is verwijderd
05-09-2015 17:48
20 is netjes
05-09-2015 17:48
Op Quintana kun je daar nog 10 sec. bij doen.
05-09-2015 17:48
@Darth333 Eurosport commentaar is dan ook om te huilen.. Sporza <3

Reacties zijn gesloten.