Vuelta 2015: Volg hier de tiende etappe
maandag 31 augustus 2015 om 13:35 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de tiende etappe

Een dag na de indrukwekkende dubbelslag van Tom Dumoulin is het vooral nagenieten voor de Nederlandse wielerfans. Het Vuelta-peloton moet nog even op de tanden bijten voordat zij een rustdag krijgen. De tiende etappe is er eentje die alle kanten op kan. Hoewel de 146,6 kilometer lange rit van Valencia naar Castellón volgens de organisatie geknipt is voor de sprinters, zou de beklimming van de Alto del Desierto de las Palmas in de slotfase wel eens roet in het eten kunnen gooien. Volg hier het verloop van de etappe op WielerFlits.

De renners worden om 13.48 uur officieel op gang geschoten voor 168,3 kilometer koers. Tussen half zes en zes uur wordt de binnenkomst van de winnaar verwacht. Om 16.00 uur komen Sporza en Eurosport met livebeelden op tv. De NOS zal via NOS.nl met een livestream komen vanaf datzelfde tijdstip.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 10

Livestream (NOS.nl) – Wordt later toegevoegd

Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
200 Reacties
1 6 7 8
31-08-2015 17:18
Kleine groep nog hoor, de Kort en Mezgec op kop.
31-08-2015 17:18
Tosh van der sande zal er ook nog wel bij zitten, ook redelijke spurt in de benen.
31-08-2015 17:18
Oke de winnaar is al bekend. Gefeliciteerd Degenkolb.
31-08-2015 17:18
Ik ben benieuwd wie er nog weg gaat proberen te springen. Hansen sowieso denk ik.
31-08-2015 17:19
Ik zie geen Danny volgens mij.
31-08-2015 17:21
Als Degenkolb dit af kan maken! Wow
31-08-2015 17:21
Mooi hoe Dumoulin z'n eigen teamgenoten coacht en ook nog even de motoren van de organisatie/televisie wegstuurt als ze te dicht op het peleton zitten.
31-08-2015 17:22
Die Lotto renner gaat
31-08-2015 17:23
Spannond!!!
31-08-2015 17:24
Sbaragli wint!
31-08-2015 17:24
1 mannetje te weinig bij Giant helaas..
31-08-2015 17:24
Wow mooie zege voor MTN
31-08-2015 17:24
Wat een ruksprint
31-08-2015 17:24
Overmoed komt voor de val. Mooi voor Sbaragli!
31-08-2015 17:24
Zo wat zei Lyndalid gisteren... :p
31-08-2015 17:24
Ai ai ai John... Proficiat Sbaragli!
31-08-2015 17:26
Weinig met overmoed te maken.. al de zoveelste keer dat Degenkolb zich makkelijk opzij laat zetten wat hem veel 2e plaatsen brengt..
31-08-2015 17:26
Degenkolb zat gewoon slecht geplaatst, moest van veel te ver komen.
31-08-2015 17:27
[Quote]31 augustus 2015 om 09:14 BEWERK | REACTIE

WCEendT

Wat er gaat gebeuren?

Giant gaat vol voor de winst met Degenkolb en Sbaragli pakt em.[/quote]
31-08-2015 17:28
Degenkolb komt vanaf de 10e plek ofzo slecht geplaatst:( was overduidelijk de sterkste
31-08-2015 17:28
Degenkolb toch gefaald hier. Volgende keer Dumoulin maar laten doorrijden met Hansen, dan pakt hij hem wel.
31-08-2015 17:28
Tsjongejonge. John moet zich echt weer eens beter leren plaatsen. De ploeg werkt zich zowel in de Tour als in de Vuelta helemaal kapot voor hem.
31-08-2015 17:28
Roosen was het dus
31-08-2015 17:31
Er zitten een paar prima profeten op Wielerflits. Ze kunnen goed voorspellen !
31-08-2015 22:20
Hoeveel rondes heeft Hansen nog te gaan trouwens? Dat had LottoSoudal wel niet gedacht toen ze deze kerel binnen haalden.
1 6 7 8

Om te reageren moet je ingelogd zijn.