Vuelta 2015: Volg hier de tiende etappe
maandag 31 augustus 2015 om 13:35 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de tiende etappe

Een dag na de indrukwekkende dubbelslag van Tom Dumoulin is het vooral nagenieten voor de Nederlandse wielerfans. Het Vuelta-peloton moet nog even op de tanden bijten voordat zij een rustdag krijgen. De tiende etappe is er eentje die alle kanten op kan. Hoewel de 146,6 kilometer lange rit van Valencia naar Castellón volgens de organisatie geknipt is voor de sprinters, zou de beklimming van de Alto del Desierto de las Palmas in de slotfase wel eens roet in het eten kunnen gooien. Volg hier het verloop van de etappe op WielerFlits.

De renners worden om 13.48 uur officieel op gang geschoten voor 168,3 kilometer koers. Tussen half zes en zes uur wordt de binnenkomst van de winnaar verwacht. Om 16.00 uur komen Sporza en Eurosport met livebeelden op tv. De NOS zal via NOS.nl met een livestream komen vanaf datzelfde tijdstip.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 10

Livestream (NOS.nl) – Wordt later toegevoegd

Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
200 Reacties
31-08-2015 16:25
@west : Breschel, Hivert, Renshaw, Matthews, Barredo. Goed misschien niet de meeste, maar wel wat renners die een dipje kende tijdens hun tijd in Nederlandse dienst.
31-08-2015 16:27
Terpstra solo maar met 43 km voor de boeg een kansloze missie lijkt me. Maar je weet het maar nooit in deze ronde.
31-08-2015 16:29
Wat toont Terpstra zijn truitje hier mooi! Daarom ben ik zo blij dat hij kampioen is.

Het is echt een mooie Vuelta voor NL. Elke dag show.
31-08-2015 16:30
Oh nee dat gebruik ik dan liever niet nee. Maar wat is dan een alternatief? Niet voor streams, maar echt geoblocking.
31-08-2015 16:37
Dit bericht is verwijderd
31-08-2015 16:39
Tom weegt volgens José de Cauwer (die het weer van L1 heeft) 68 kilo.
31-08-2015 16:43
Zei Wuyts nou Erik Zulle?..
31-08-2015 16:49
Roosen gaat het straks weer proberen
31-08-2015 16:50
Veel lottoNL voorin volgens mij zijn ze wat van plan zo op de klim...
31-08-2015 16:55
@lynda betaalde vpn voor paar euro's per maand als je het ervoor over heb. heb dat zelf gedaan toen ik in het buitenland werkte (in mijn geval 'viper vpn' maar er zijn er vele). Simpel en geen gezeik
31-08-2015 16:56
Zou Teunissen er nog bijzitten?
31-08-2015 16:57
Giant gaat een probleem krijgen op die klim. Tom zal zelf moeten meespringen...
31-08-2015 16:58
Ellisonde op zijn 14" racefiets hahah ziet er geweldig uit:p
31-08-2015 17:03
Bennett moet iemand op sleeptouw nemen? Roosen er volgens mij af en een andere renner zat ook achterin.
31-08-2015 17:05
Wie zijn dw 3 van lotto
31-08-2015 17:05
Dumoulin zelf of kop.
31-08-2015 17:06
Hilarisch die Dumoulin.
31-08-2015 17:07
Twee Lotto's nog achterin. Bennett en nog iemand.
31-08-2015 17:07
Netjes gedaan hoor van Giant en Tom, moet je het hoofd wel koel kunnen houden.
31-08-2015 17:07
Dumouin rijdt weg van de groep haha
31-08-2015 17:08
Ik denk trouwens 3 Lotto's.
31-08-2015 17:10
Ik vind het prachtig om te zien hoor hoe Dumoulin hier de baas is.
31-08-2015 17:12
Sky wederom op het asfalt.
31-08-2015 17:15
Bennati erbij. Zou ook wel tof zijn.
31-08-2015 17:16
Volgens mij zit Teunissen erbij

Om te reageren moet je ingelogd zijn.