Volg hier Parijs-Roubaix 2015
zondag 12 april 2015 om 10:05 Volg in Google

Volg hier Parijs-Roubaix 2015

Bent u er al klaar voor? Vandaag wordt duidelijk wie de beste is in de Hel van het Noorden. 200 renners, 253 kilometer, 27 kasseistroken, 52,7 kilometer aan kasseien en het Vélodrome. Alexander Kristoff steekt in de vorm van zijn leven, en kan hij na Vlaanderen ook Roubaix winnen? Of gaat iemand anders Niki Terpstra opvolgen op de wielerbaan van Roubaix? Volg Parijs-Roubaix hier op WielerFlits.

Om 10.20 uur gaan de renners rijden, tien minuten later worden ze afgevlagd voor de officiële start. Tussen 16.32 uur en 17.10 uur gaat de winnaar de Vélodrome oprijden.

De tv-zenders zijn er vroeg bij vandaag. Eurosport start de uitzending om 12.55 uur, Sporza start op Eén om 13.30 uur, de NOS komt zo rond 13.10 uur op NPO 1, na afloop van de Marathon van Rotterdam.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Roubaix 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Kasseistroken (Les secteurs pavés)
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
503 Reacties
12-04-2015 16:30
Come on boom dat laatste stukje
12-04-2015 16:31
Laatste kasseien
12-04-2015 16:31
Boom kom op!
12-04-2015 16:31
Laatste erestrook, met 7 naar de piste!
12-04-2015 16:31
Degenkolb zit perfect.
12-04-2015 16:33
Degenkolb wint! Van Avermaet weer tweede, Boom vierde
12-04-2015 16:33
zo. dat was me een leuke P-R!
12-04-2015 16:33
Heerlijk gedaan door Degenkolb!
12-04-2015 16:33
Kristoff 10e
12-04-2015 16:33
DEGENKOLB WINT P-R. Boom 4e
12-04-2015 16:33
Net geen top 10 Vanmarcke. 11de. Boom komt elk jaar een stukje dichter.
12-04-2015 16:33
Wat een ontknoping
12-04-2015 16:33
Degenkolb de snelste, maar misschien ook wel de sterkste vandaag.
12-04-2015 16:34
Degenbolb en Kristoff mannen van het voorjaar.
12-04-2015 16:34
[i]Edit redactie: Niet anti-supporteren en laat het gescheld ook achterwege in het vervolg[/i]
laf gereden ook
12-04-2015 16:34
Verdiend hoor!
12-04-2015 16:35
@Garmin.

Laf gereden. Juist niet. Gewoon de verdiende winnaar. Was de sterkste en slimste.
12-04-2015 16:35
@Garmin
Jij hebt niet gekeken ofzo?
12-04-2015 16:35
@Garmin2012 Wat een reactie... en vooral dat "weer"
12-04-2015 16:35
Wat?? Laf??
12-04-2015 16:35
Terechte winnaar!
12-04-2015 16:36
Tsja boom deed er alles aan om degenkolb nog in te sluiten
12-04-2015 16:36
Garmin2012 weer lekker aan het stoken? Als er iemand geen wieltjesplakker was vandaag dan was het wel Degenkolb
12-04-2015 16:37
Je zag het echt aankomen, vanaf 30 km voor het einde pareerde hij elke tempoversnelling op de kasseien. Hij was supersterk.
12-04-2015 16:38
Jammer van Wiggins, had hem graag zien sprinten tegen John, laf gereden niet denk ik, deed meeste kopwerk in de vlucht dacht ik, mooi weekend voor Giant.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.