Volg hier Milaan-San Remo 2017
zaterdag 18 maart 2017 om 09:55 Volg in Google

Volg hier Milaan-San Remo 2017

Vandaag staat het eerste monument van het seizoen op het programma. Tussen Milaan en San Remo gaat een peloton vol rappe mannen een parcours van 291 kilometer afleggen. De grote vraag is: krijgen we opnieuw een spurt op de Via Roma, of weten aanvallers ditmaal vooruit te blijven?

Veel zal, zoals altijd, afhangen van de Poggio. Deze 3,7 kilometer lange heuvel is een laatste kans voor renners die liever geen massasprint zien. De puncheurs zetten hun aanval meestal vlak voor de top in, wanneer de weg met stijgingspercentages tot acht procent het steilst is, maar ook erna kan nog veel gebeuren. De afdaling bevat namelijk een aantal scherpe haarspeldbochten. Eenmaal beneden is het nog twee kilometer tot aan de finish op de Via Roma.

De renners vertrekken om 10:10 voor een koers van ongeveer zeven uur. De finish wordt tussen 16:46 en 17:27 verwacht. Eurosport 1 is er vanaf 14:15 bij met live beelden. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing
Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream RTBF (Frans)
Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
207 Reacties
18-03-2017 14:29
Het is al reclame :'(
18-03-2017 14:31
La Une HD is live!
18-03-2017 14:32
Pff, dat worden 10 reclamebokken voor de capi
18-03-2017 14:32
Bereid te betalen om naar ter zake kundig commentaar (i.p.v. poeziealbumverslaggeving van zijdienietgenoemdmagworden) te luisteren/kijken...
18-03-2017 14:35
Je kunt ook het geluid afzetten van ES en de radio opzetten. Sommige radiozenders geven commentaar.
Onbegrijpelijk dat laUne dit uitzend.
18-03-2017 14:48
He mannen, ik erger me kapot. Dat ik gedwongen ben om op eurosport te kijken. Maar ik vrees dat dit de toekomst is. Wen er maar aan, de Giro is the Same Song. Vreselijk klote vind ik het. Zijn jullie het ermee eens?
18-03-2017 14:55
Wat een armoe dat engelse commentaar.
18-03-2017 14:57
Nu is zelfs Jose nog luxe te noemen. Wat een armoe dat engelse commentaar.
18-03-2017 14:59
Ik denk dat de toekomst wel beelden zonder reclame zal bieden maar dan wel via een abonneement
18-03-2017 15:00
Tot een tijdje terug was dit forum leuk om te volgen. Interessante extra info, leuke discussies en af en toe een irritatie over en weer. De laatste maanden is het verworden tot een samenraapsel van ontevreden en gefrustreerde posts van mensen die blijkbaar al chagrijnig worden van een reclameblok of een commentator die niet helemaal naar tevredenheid functioneert.
Zelf zonder klagen een streampje opzoeken of een paar euro betalen voor een zender is er blijkbaar niet bij. Ik pas maar even want in plaats van dat het leuker wordt een koers te volgen met een volgtopic, wordt het er alleen maar minder leuk op.
Jammer...
18-03-2017 15:02
Het is toch technisch mogelijk om het beeld te halveren en 2 schermen te laten zien. Ik begrijp niet waarom Eurosport daar geen gebruik van maakt tijdens de reclameblokken, zodat je ook het wielrennen kan blijven zien in een kleiner vlak. Zo hoef je niets te missen en kan de zender wel gewoon zijn reclameblokken tonen.
18-03-2017 15:03
@HSV op eurosport gewoon nederlands commentaar.

En @Belkin je hebt zeker een punt
18-03-2017 15:04
Jullie hebben het allemaal wel zwaar hè? Naar de koers kijken terwijl je op je luie reet zit en dan continu zitten klagen, slappe hap.
18-03-2017 15:06
@striga, koers kijken? reclame vgm
18-03-2017 15:06
@belkin momenteel is er ook weinig interessants uit de koers te melden.
Zie FDJ op kop in het peleton. Snap niet goed waarom zij dat doen ? Demare heeft vorig jaar gewonnen, maar dat betekend toch niet dat je nu ook de koers in handen moeten nemen.
Ik zou het lekker aan andere ploegen laten.
18-03-2017 15:07
Allemaal is weer wat overdreven striga ;)
18-03-2017 15:07
Blijkbaar veel vertrouwen in Demare
18-03-2017 15:09
Aardappeljager ik kijk itv online. Daar is eurosport 2 voorzien van engels commentaar. En belkin mopper je nu zelf niet ook? Hihi.
18-03-2017 15:10
@Striga,

Verschilt haast niks met op je luie reet zitten en klagen dat er klagers zijn...
18-03-2017 15:10
Bijna allemaal ;p
18-03-2017 15:11
Peloton zit slechts op iets meer dan twee minuten van de kopgroep. Opmerkelijk klein verschil op 100km van de aankomst.
18-03-2017 15:11
Voor wie reclame niet erg pruimt en open staat voor de Italiaanse taal :

http://rai2.web.tv

Mijn alternatief totdat dat nare ES hun monopolie weer laat vallen
18-03-2017 15:11
Ah ik kijk via procyclinglive naar eurosport 1 met nederlands commentaar. Ze houden het wel erg kort zeg
18-03-2017 15:11
spannend hoor.
18-03-2017 15:14
Hey, is die Poli familie van ?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.