zaterdag 18 maart 2017 om 09:55
•
Volg in Google
Volg hier Milaan-San Remo 2017
Vandaag staat het eerste monument van het seizoen op het programma. Tussen Milaan en San Remo gaat een peloton vol rappe mannen een parcours van 291 kilometer afleggen. De grote vraag is: krijgen we opnieuw een spurt op de Via Roma, of weten aanvallers ditmaal vooruit te blijven?
Veel zal, zoals altijd, afhangen van de Poggio. Deze 3,7 kilometer lange heuvel is een laatste kans voor renners die liever geen massasprint zien. De puncheurs zetten hun aanval meestal vlak voor de top in, wanneer de weg met stijgingspercentages tot acht procent het steilst is, maar ook erna kan nog veel gebeuren. De afdaling bevat namelijk een aantal scherpe haarspeldbochten. Eenmaal beneden is het nog twee kilometer tot aan de finish op de Via Roma.De renners vertrekken om 10:10 voor een koers van ongeveer zeven uur. De finish wordt tussen 16:46 en 17:27 verwacht. Eurosport 1 is er vanaf 14:15 bij met live beelden. Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing
Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie parcours
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)
Livestream RTBF (Frans)
Livestream L’Equipe (Frans)
Onbegrijpelijk dat laUne dit uitzend.
Zelf zonder klagen een streampje opzoeken of een paar euro betalen voor een zender is er blijkbaar niet bij. Ik pas maar even want in plaats van dat het leuker wordt een koers te volgen met een volgtopic, wordt het er alleen maar minder leuk op.
Jammer...
En @Belkin je hebt zeker een punt
Zie FDJ op kop in het peleton. Snap niet goed waarom zij dat doen ? Demare heeft vorig jaar gewonnen, maar dat betekend toch niet dat je nu ook de koers in handen moeten nemen.
Ik zou het lekker aan andere ploegen laten.
Verschilt haast niks met op je luie reet zitten en klagen dat er klagers zijn...
http://rai2.web.tv
Mijn alternatief totdat dat nare ES hun monopolie weer laat vallen