Volg hier Milaan-San Remo 2016
zaterdag 19 maart 2016 om 09:55 Volg in Google

Volg hier Milaan-San Remo 2016

Vandaag staat de langste koers van het seizoen op het programma. Tussen Milaan en San Remo moeten de renners 291 kilometer afleggen. De grote vraag is: gaan we sprinten op de Via Roma, of blijft een groepje vooruit?

Veel zal afhangen van de beklimmingen van de Cipressa en vooral de Poggio. Dit zijn traditioneel de laatste twee hindernissen op het verder voornamelijk vlakke parcours. De laatste jaren ging de overwinning meestal naar sprinters, maar ook aanvallers zijn allerminst kansloos.

De renners gaan om 10:10 van start. De aankomst wordt tussen 16:45 en 17:27 verwacht. Sporza en de NOS beginnen vanaf 14:30 met de uitzending, Eurosport komt volgens haar website alleen met een herhaling. Bespreek hier het verloop van de koers.

MSR_16_alt-1

Links
Voorbeschouwing
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews, Engels)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
185 Reacties
19-03-2016 16:47
En opeens zijn ze voorin. Wat een tovenaars
19-03-2016 16:48
Boem. Vanmarcke durft wel, meten weer voorin.
19-03-2016 16:48
Matthews nu helemaal achteraan
19-03-2016 16:48
aha Matthews is TERUG!!!!
19-03-2016 16:48
Ai, Matthews nu helemaal achterin en dus te ver.
19-03-2016 16:48
Goed werk van Martens, Vanmarcke beukt bijna een trek mannetje omver haha na die rotonde.
19-03-2016 16:50
Bouhanni zit er ook goed bij
19-03-2016 16:50
Vanmarcke kan goed positie kiezen. Laat zich niet wegdrukken.
19-03-2016 16:50
Dit wordt niets anders dan een massasprint. Kristoff in een zetel.
19-03-2016 16:52
Natuurlijk, een renner van Southeast, logisch
19-03-2016 16:53
Pozzato...... oh nee fedi
19-03-2016 16:53
Dat wordt een helse afdaling, als dat maar goed gaat. Iedereen denkt te kunnen winnen.
19-03-2016 16:54
Jumbo nu niet bij eerste 20?
19-03-2016 16:55
2 Jumbos net achter de groep omdat ze te ver zaten...
19-03-2016 16:56
Vanmarcke verschakelde zich na een haarspeldbocht, stond bijna stil.
19-03-2016 16:57
Volgens mij schakelde vanmackr verkeers toen fedi ging
19-03-2016 16:57
Demare zat trouwens ook bij de valpartij van Matthews!
19-03-2016 16:59
Hmm, ze zaten toch met 50 man bovenaan de Poggio...
19-03-2016 17:01
Waar is Kwiat?
19-03-2016 17:01
En zo wint er wéér eentje die je pas de laatste 50 meter ziet. Mooi en niks aan tegelijk!
19-03-2016 17:01
DEMARE DEMARE DEMARE
19-03-2016 17:01
Bah Bah weer een keer de kansen van Sagan verpest door een idioot die niet oplet.
19-03-2016 17:01
Gaviria raakt achterwiel van GvA? Zonde...had het Sagan wel heel erg gegund.
19-03-2016 17:02
Demare, wie had dat gedacht? En ik had toch nog gelijk met Gaviria haha, want hij viel.
19-03-2016 17:02
2 tlj in de eerste groep. Had meer ingezeten boor vanmarcke denk ik maar hij schakelde verkeerd zo te zien

Reacties zijn gesloten.