Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2016
zondag 24 april 2016 om 10:10 Volg in Google

Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2016

Met Luik-Bastenaken-Luik staat vandaag de laatste voorjaarsklassieker van het seizoen op het programma. Vandaag trotseren 200 renners de kou in een 253 kilometer lange tocht. Er staat ze tien hellingen te wachten, waaronder bekende hindernissen als La Redoute, Roche aux Faucons en de Saint-Nicholas. Nieuw is de toevoeging van de Cote de la Rue Naniot, een 600 meter lange met kasseien geplaveide helling van 10,5% gemiddeld. De finish ligt nog steeds in Ans. Kan iemand Alejandro Valverde van zijn vierde overwinning in Luik houden?

De officiële start is om half elf. De aankomst wordt verwacht tussen half vijf en tien over vijf. De voorbeschouwing en de koers zijn vanaf 13.45 uur live te zien op NOS.nl en NPO 1. Sporza start om 14:05 met de uitzending. Kijkers van Eurosport kunnen inschakelen om 15:15. Bespreek hier het verloop van ‘La Doyenne’.

Links
Website organisatie
Voorbeschouwing Luik-Bastenaken-Luik 2016 (WielerFlits)

Parcours
Deelnemerslijst

Livestream (NOS)

Liveticker (NOS)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (ASO, Engels)
Liveticker (Cyclingnews, Engels)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
315 Reacties
24-04-2016 16:46
Toch nog een redelijk grote groep
24-04-2016 16:46
@Wheely

Mooi? We zitten op 5 KM en ik heb 0,0 actie gezien
24-04-2016 16:47
Ik zie volop actie en afzien anders
24-04-2016 16:47
Zelfs op 4 km voor de finish is het nog niet spannend. LBL is WP is AGR. Te zwaar om spannend te zijn.
24-04-2016 16:48
@ jochemajax: haha dit bedoel ik nou 0,0 actie? ik weet niet waar jij de laatste 15km naar kijkt maar niet naar LBL
24-04-2016 16:48
Toch wel Mollema
24-04-2016 16:49
Mollema er ook nog bij. Costa is goed zeg.
24-04-2016 16:49
Mollema er gewoon nog bij!
24-04-2016 16:49
Poels gaat goed mee!
24-04-2016 16:49
Mollema zit er ook nog
24-04-2016 16:49
Mollema zit er nog bij
24-04-2016 16:49
Deze koers mogen we wat mij betreft voortaan overslaan. Kolere wat saai zeg. Zelfs dit is nog saai.
24-04-2016 16:50
Dit is geen actie hoor, dit is gewoon een afvalrace. Vooraan mag niemand weg en achteraan wapperen ze er af.
24-04-2016 16:50
Hup Poels
24-04-2016 16:51
Kom op Wout!!
24-04-2016 16:51
Poels goed bezig!
24-04-2016 16:51
Poels baas dit ziet er nog goed uit hoor trekt nog wat uit.
24-04-2016 16:51
Nu is het wel heel spannend
24-04-2016 16:52
Ooehhff Poels! Dit is je kans jongen.
24-04-2016 16:52
Poels jonge als je dit toch flikt!!
24-04-2016 16:52
Komaan!
24-04-2016 16:54
Woutje!!
24-04-2016 16:54
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
24-04-2016 16:54
Haha Poels!
24-04-2016 16:54
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Reacties zijn gesloten.