Volg hier het NK Tijdrijden 2017
woensdag 21 juni 2017 om 17:45 Volg in Google

Volg hier het NK Tijdrijden 2017

Het Nederlands kampioenschap begint vandaag voor de profrenners. Traditioneel is de woensdag voor de wegwedstrijd de tijdrit aan de beurt. Vanmorgen begonnen de nieuwelingen aan hun chrono, vanaf de middag is het de beurt aan de beloften en de elites bij de mannen en de vrouwen. Weten Tom Dumoulin en Annemiek van Vleuten hun titels te verdedigen? Volg het hier op WielerFlits.

Programma

Start 14.30 uur – finish 15.55 uur: NK tijdrijden Beloften Mannen (25 km)
Live timing
Startlijst, met tijden
Liveticker (Twitter Topcompetitie)

Start 15.30 uur – finish 17.00 uur: NK tijdrijden Elite Vrouwen (25 km)
Live timing
Startlijst, met tijden

Start 17.30 uur – finish 20.00 uur: NK tijdrijden Elite Mannen (50 km)
Voorbeschouwing
Live timing
Starttijden, met tijden

NK Wielrennen 2017: Programma en uitslagen

Links
Website organisatie

Liveticker (Twitter NK Montferland)
Liveticker (Twitter NK Wielerweken)


(advertentie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
215 Reacties
21-06-2017 19:35
Tijdrijden, de mooiste discipline die er is!
21-06-2017 19:35
@klootje

Wilco doet het geweldig, zijn vinger is bijna geheeld.
21-06-2017 19:36
Bouwman versloeg vorig jaar nog Bodnar en Kiryienka in Zwitserland ;) Vooruit zat een klimmetje in, maar met p12 liet ie toen wel al potentieel zien.
21-06-2017 19:37
@Pedaleur
Voor mijn gevoel had Gesink aan vermogen wat ingeboet, ik had m dus nu niet zo goed verwacht.
Dumoulin haalt zo ook Mouris in, of heeft dat al gedaan.
21-06-2017 19:38
Dit bericht is verwijderd
21-06-2017 19:38
In deze vorm kan gesink mooie dingen gaan doen in de tour.
21-06-2017 19:38
Wilco Kelderman DNS
21-06-2017 19:39
En havik rijdt ook goed. Zijn 2e tussentijd is zelfs sneller dan zijn 1e tijd
21-06-2017 19:39
Die Gesink. Daar wordt ik toch wel echt serieus vrolijk van. Stiekem blijf ik hopen dat die hem alsnog pakt (ja ik weet het, weinig tot geen kans maar toch). Mooie strijd zo in ieder geval het NK Tijdrijden. Mooi dat deze mooie discipline zoveel kwalitatief goede Nederlanders herbergt.
21-06-2017 19:39
Aha het eerste en het derde tussenpunt is dus hetzelfde, net als het tweede en laatste (duh) ik word wakker. Dat is dus wel interessant om te zien qua verloop, ligt er dus niet aan of het parcours je op dat moment ligt maar echt aan je verval.
21-06-2017 19:40
Tom heeft Jos al ingehaald. Jos is gewoon leeg na de Giro. Nog meer dan Tom.
21-06-2017 19:40
Bouwman en Gesink kennen het parcours natuurlijk veel beter dan de andere rijders. Zal vast voordeel opleveren.
21-06-2017 19:42
Havik sneller dan Berden de Vries, petje af
21-06-2017 19:42
Als ie Jos heeft ingehaald, dan moet dat een boost zijn voor Tom. En Gesink op het podium, wat een opsteker voor de Condor!
21-06-2017 19:42
Maar het eerste tussenpunt was toch min of meer op proloogafstand?
21-06-2017 19:43
Flinke vertraging op de ticker?
21-06-2017 19:44
@xistnc: ik dacht ook al: misschien heeft van Emden 15 km geknald om te zien of die gele trui er inzit....
21-06-2017 19:44
Liveticker het begeven?
21-06-2017 19:45
@chef
Jos kon op halve kracht de giro rijden en Tom ging niet voluit die zondag het laatste deel anders was het nog close geworden.
Begrijp dat leeg zijn nooit zo, van Dijk haar band was leeg maar Jos nog lang niet.
21-06-2017 19:45
Als 'ie met 15 km knallen maar 2 seconden pakt op renners die indelen voor 50 km, zit die gele trui er niet in ;-)
21-06-2017 19:45
Ticker werkt niet meer. 3e tussenpunt geen data meer. Wat maken ze het spannend.
21-06-2017 19:46
@xistnc
Qua tijden lijkt het redelijk in vieren gehakt, (in tweeën dus) zal op zo'n 13 km zijn..
21-06-2017 19:46
Het lijkt erop dat de tussentijden bij punt 3 niet meer doorkomen. Eindtijden wel.
21-06-2017 19:46
Lekke ticker of zo?
Wat een reclame voor de wielersport, en voor Montferland in het bijzonder. Het leek een prachtige tijdrit, maar we kunnen hem niet volgen op tv, niet op een stream en nu ook al niet meer op een ticker. We lezen het morgen misschien wel in het Achterhoeks dagblad hoe het is afgelopen?
21-06-2017 19:46
Als Jos met de gedachte gestart is om 15 km voluit te gaan en daarna te laten lopen, is zijn tijd aan het eerste tussenpunt wel heel erg teleurstellend.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.