Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren
woensdag 24 juni 2015 om 18:51 Volg in Google

Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren

Op de dag van het NK Tijdrijden in Emmen zorgen de elite heren vanavond voor het slotakkoord. Bram de Kort (WV de Jonge Renner) is om exact één minuut over zeven de eerste van in totaal 38 renners die van start gaat. De torenhoge favoriet Tom Dumoulin (Giant-Alpecin) begint om 20.29 uur als laatste aan het 54 kilometer lange traject.

De wedstrijd is niet live op tv te volgen. Op een livestream van RTV Drenthe is alleen te zien hoe de renners van het startpodium vertrekken.

Links:
Startlijst
Officiële website

Parcours
Stream (RTV Drenthe)
Twitter (organisatie)

Voorbeschouwing WielerFlits

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
241 Reacties
24-06-2015 21:33
tom 4e
24-06-2015 21:33
geen podium voor tom :o
24-06-2015 21:33
Tommeke vierde. Welja..
24-06-2015 21:33
Dumoulin 4e :O
24-06-2015 21:33
Is leuk als kelderman de titel pakt. Dan hebben we volgend jaar kelderman in NL kampioen trui en dumoulin in de regenboogtrui.
24-06-2015 21:33
123tje voor LottoNL
24-06-2015 21:33
Eindtijd
1. Kelderman 1.02.31
2. Flens 1.03.13
3. Emden 1.03.15
4. Dumoulin 1.03.20
5. Keizer 1.03.24
6. Tjallingi 1.03.43
24-06-2015 21:34
Dit kun je toch op zijn minst verrassend noemen.
24-06-2015 21:34
Lotto-Jumbo beheerst het NK Tijdrijden: Wilco Kelderman kampioen voor Rick Flens en Jos van Emden
24-06-2015 21:34
verassend, ben benieuwd naar Toms reactie. Leuk in ieder geval dat we de TT trui in de tour zien :)
24-06-2015 21:34
Kelderman - Flens - van Emden - Dumoulin - Keizer it is...
24-06-2015 21:34
Heel het podium LTJ
24-06-2015 21:34
@Dubai Je maakt een geintje hopelijk? Minstens zo goed.. kom op zeg
24-06-2015 21:35
Misschien is Tom toch te diep moeten gaan in Zwitserland.
24-06-2015 21:36
Die zag ik tot 3 kwartier geleden niet aankomen!
24-06-2015 21:36
Benieuwd wat de mensen nu roepen die eerder dit posten:

Sterverdeling
******** Dumoulin
** de rest
24-06-2015 21:36
zo. die had ik niet zien aankomen. gelukkig heb ik geen sterverdeling gedaan. :)
24-06-2015 21:36
Gaaf, Kelderman.

De lottomannen in ieder geval in orde voor de ploegentijdrit.
24-06-2015 21:36
Mooi zo, dat beteken dat we volgend jaar de NL trui gewoon in koers zien, en niet verstopt onder de aankomende regenboogtrui van Tom.
24-06-2015 21:36
Dat wordt een heel nieuw bericht typen voor de redacteur van dienst
24-06-2015 21:37
@ smuckinho, je hebt gelijk. Beter zelfs gezien de uitslag.
24-06-2015 21:37
Nou Martin pas maar op.
24-06-2015 21:37
Bizar
24-06-2015 21:37
huh? WTF?

Als Astana dit plots zou flikken met 3 man, was het huis te klein hier ;)
Maar goed, het experiment met houten wielen rijden is duidelijk niet geslaagd voor Tom ;). Die gaat er wel staan in de Tour, haalt nu slim de druk bij zichzelf weg,
24-06-2015 21:37
goed voor het vertrouwen van tom... Ofwel heel hard getraind op die proloog afstand. Maar dan nog, de rest is normaal 2 minuten achter op zo'n afstand. Als je dit niet met basis/tour conditie kan, valt dat toch vies tegen!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.