Volg hier Gran Trittico Lombardo 2020
maandag 3 augustus 2020 om 11:30 Volg in Google

Volg hier Gran Trittico Lombardo 2020

Als gevolg van het coronavirus is het Italiaanse drieluik Tre Valli Varesine, Coppa Bernocchi en Coppa Agostoni dit jaar samengevoegd tot een wedstrijd, namelijk de Gran Trittico Lombardo. Onder meer Vincenzo Nibali, Greg Van Avermaet en Michał Kwiatkowski staan aan het vertrek.

Ook het parcours van de Gran Trittico Lombardo is een samenraapsel van de drie afzonderlijke koersen. Gestart wordt vanuit Legnano, waar Phil Bauhaus vorig jaar de Coppa Bernocchi won. Dan rijdt het peloton in oostelijke richting voor twee lokale ronden rond Lissone, waar Aliaksandr Riabushenko de Coppa Agostini achter zijn naam zette. En de koers wordt beslist in de heuvels rond Varese, waar Primož Roglič een jaar geleden zegevierde in Tre Valli Varesine.

De Gran Trittico Lombardo, die deel uitmaakt van de ProSeries, gaat van start om 11.50 uur. De aankomst wordt verwacht tussen 16.20 en 16.45 uur. De wedstrijd is vanaf 14.40 uur rechtstreeks te zien via de Eurosport Player en op Eurosport 1. Bespreek hier op WielerFlits het koersverloop!

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (#GranTritticoLombardo)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
86 Reacties
03-08-2020 11:48
Ik was al bang dat we het een dag zonder koers moesten doen!
03-08-2020 11:51
De Marchi, Van Avermaet, Aranburu, Cataldo, Conti,
Felline, Moscon, Kwiatkowski, Hayter,
De Bondt, Brambilla, Kleine De Plus en Bakelants.
Atapuma en nog een paar Italiaanse guerriero's. :)
03-08-2020 11:56
**** Lutsenko
*** Ciccone, Kwiatkowski
** GVA, Aranburu, Moscon, Visconti
* De Marchi, Bookwalter, Conti, Brambilla, Bakelants
03-08-2020 12:09
**** Lutsenko
*** Moscon, Ciccone
** Gva, Riabushenko, Aranaburu, Kwiatkowski
* De Marchi, Conti, Polanc, Brambilla, Visconti
03-08-2020 12:15
Een finale die Roglic vorige jaar won en Arkea stuurt het volledige sprintteam...
    03-08-2020 13:18
    Woensdag en Zaterdag zijn in dezelfde regio de sprinterskoersen waar ze voor gaan. Je kan zeker in coronatijd, niet alle renners overal in Europa uitwisselen. Is een kleine ploeg en de klimmersbubbel doet natuurlijk de La Route d'Occitanie...
03-08-2020 12:15
Greg van Avermaet lijkt me hier de topfavoriet.
    03-08-2020 13:17
    Denk niet dat GVA diep gaat na de uitputtingsslag in Strade Bianche
03-08-2020 13:14
Bij Alpecin geven ze MvP rust/kansen aan anderen. Dit parcours toch meer op zijn naam dan vlakkerdevlak Milaan-Turijn woensdag.
    03-08-2020 13:38
    Jij kent een andere Milaan-Turijn dan ik?
    03-08-2020 13:46
    Milaan-Turijn heeft voor deze editie de slotklim geschrapt en is dus nagenoeg vlak.
    03-08-2020 13:47
    https://cdn.touretappe.nl/images/milano-torino/2020/profiel.jpg
    03-08-2020 13:49
    Er is iemand met een strijkijzer overheen gegaan.

    https://www.procyclingstats.com/race/milano-torino/2020/overview/stage
    03-08-2020 14:04
    Te veel klimmen voor MvdP dit, gezien Roglic vorig jaar won op het parcours van de slotheuvels.
    03-08-2020 14:19
    De laatste 50k zijn idd hetzelfde, maar Roglic won vorig jaar met een goede jump op een selectiever parcours met veel meer hoogtemeters. Drie seconden daarachter was het sprinten met types als Visconti, Skuijns, Vendrame en Sbaragli. Die moet MvP toch kunnen hebben? Het profiel wat hier gepresenteert is, vertekent nogal. Zo kan het ook: https://www.procyclingstats.com/images/profiles/ap/ed/gran-trittico-lombardo-2020-profile-2369a84c65.jpg
    AGR is een stuk selectiever...
    03-08-2020 14:44
    Hmm ja, dat valt inderdaad ook wel mee. Denk dat ie nog even bij moet komen van de hitte ;)
    03-08-2020 15:18
    Thnx, was niet op de hoogte van de parcourswijziging dit jaar!
03-08-2020 13:46
Zou leuk zijn als Visconti wint.
03-08-2020 13:53
Lutsenko heeft het wegdek al mogen kussen.
    03-08-2020 14:06
    Als hij dat nog een keer doet gaat hij winnen.
03-08-2020 14:45
We wachten op de livebeelden.
03-08-2020 14:46
Lekkerrrr, ik ga kijken !
03-08-2020 14:54
Even een kleine quiz doen? Hoe vaak zouden Karsten en Jeroen elkaar bij de voornaam noemen in deze uitzending?
    03-08-2020 14:56
    Ik ben de tel al kwijt.
    03-08-2020 14:57
    Hahaha en toch vind ik het een mooi duo, allebei betweters.
    03-08-2020 14:57
    Maakt niet uit , is veruit het aangenaamst aan te horen duo als Eurosport direkt uitzendt.
    03-08-2020 14:59
    Eens hoor Arie, al vind ik Karsten samen met Jan ook prima
    03-08-2020 15:10
    Ik vind het heel fijn de droogkloten weer te horen in ieder geval!
03-08-2020 14:55
Lekkere soepele start...
03-08-2020 14:57
Geen livebeelden momenteel omdat er een stormfront over de race trekt.
03-08-2020 14:58
Interessant : Quinten Hermans is mee .
    03-08-2020 15:08
    Laat me raden, blubbertrapper?
    03-08-2020 15:47
    Nee veldrijder en dus absolute toprenner. Lotto had in de Ronde van België van 2018 zo ongeveer het hele peloton in de slag om te voorkomen dat Quinten die RvB ging winnen i.p.v. Tim Wellens.
    03-08-2020 16:05
    Oh, wauw.
03-08-2020 15:11
Hopelijk krijgen we nog wel beelden vanaf de motor te zien.
03-08-2020 15:14
Top weertje, zou bijna denken dat het voorjaar is. Gelukkig is de temperatuur nog oke.
03-08-2020 15:15
Wanneer zijn er eindelijk beelden brrr
03-08-2020 15:19
De kopgroep:
Oscar Riesebeek (Alpecin-Fenix)
Anton Kuzmin (Gazprom Rusvelo)
Raffaele Radice (Sangemini-Trevigiani Mg.Kvis)
Quinten Hermans (Circus-Wanty Gobert)
Davide Baldaccini (Colpack Ballan)
03-08-2020 15:21
Er stappen veel renners uit. Lekker weertje voor Pieter Weening!
03-08-2020 15:22
Dat is de pest met die lokale rondjes, dan taaien ze veel sneller af bij de doorkomst.
03-08-2020 15:25
Live-uitzending gestaakt, te slecht weer ...
    03-08-2020 15:28
    Helemaal?

    Ik zit nog naar een finishlijn te kijken.
03-08-2020 15:27
Nee stoppen ze met uitzenden :(
03-08-2020 15:27
Snooker, ook fijn!
    03-08-2020 15:51
    Snooker vind ik een heel wat mooiere TV -sport dan vaak slaapverwekkende lange rechtstreekse wielerkoersen. Afgelopen zaterdag de laatste 50 km van Le Strade Bianche was meer dan voldoende.
    03-08-2020 16:06
    Snooker is braindead, balletje tikken met teruglegs.
03-08-2020 15:28
Nou, dan maar naar beelden van de finish kijken op de Eurosport player. Italiaanse regie en regen gaat ook gewoon niet samen.
    03-08-2020 15:29
    Nou, op de player is op de Lombardo-stream ook gewoon snooker te zien. Wat een gelul.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.