Volg hier Gran Trittico Lombardo 2020
maandag 3 augustus 2020 om 11:30 Volg in Google

Volg hier Gran Trittico Lombardo 2020

Als gevolg van het coronavirus is het Italiaanse drieluik Tre Valli Varesine, Coppa Bernocchi en Coppa Agostoni dit jaar samengevoegd tot een wedstrijd, namelijk de Gran Trittico Lombardo. Onder meer Vincenzo Nibali, Greg Van Avermaet en Michał Kwiatkowski staan aan het vertrek.

Ook het parcours van de Gran Trittico Lombardo is een samenraapsel van de drie afzonderlijke koersen. Gestart wordt vanuit Legnano, waar Phil Bauhaus vorig jaar de Coppa Bernocchi won. Dan rijdt het peloton in oostelijke richting voor twee lokale ronden rond Lissone, waar Aliaksandr Riabushenko de Coppa Agostini achter zijn naam zette. En de koers wordt beslist in de heuvels rond Varese, waar Primož Roglič een jaar geleden zegevierde in Tre Valli Varesine.

De Gran Trittico Lombardo, die deel uitmaakt van de ProSeries, gaat van start om 11.50 uur. De aankomst wordt verwacht tussen 16.20 en 16.45 uur. De wedstrijd is vanaf 14.40 uur rechtstreeks te zien via de Eurosport Player en op Eurosport 1. Bespreek hier op WielerFlits het koersverloop!

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (#GranTritticoLombardo)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
86 Reacties
03-08-2020 15:29
Pfff. Snooker. Ik kijk nog liever naar de beelden van de verregende finish zone om een beetje het gevoel te krijgen bij een koers aanwezig te zijn.
03-08-2020 15:39
Eurosport schijnt bezig te zijn om de beelden van de vaste camera's weer op de player te krijgen.
03-08-2020 15:43
Gelukkig nog wel een stream bij Tiz Cycling.
03-08-2020 15:43
Player heeft live beelden, inclusief heli!
03-08-2020 15:48
Gaan ze het nu helemaal niet meer uitzenden op tv?
03-08-2020 15:51
Schokkend
03-08-2020 15:53
Leuk hoor! Denk je ook een keer wielrennen te kijken voor je nachtdienst en dan gebeurt dit. Snooker kijken zie ik niet zo zitten vandaag.
    03-08-2020 16:19
    Een keer wielrennen kijken omdat je nachtdienst draait? Ik draai al 15 jaar vrijwillig uitsluitend nachtdienst om zoveel mogelijk koers te kunnen zien...
03-08-2020 15:54
Weet iemand hoeveel km nog?
03-08-2020 15:57
Tiz is live!
Welliswaar haperend, maar ik heb al een glimp van de kopgroep gezien ;-)
We zijn overal blij mee in Coronatijd zie je wel....
03-08-2020 16:00
La Flamme Rouge op Twitter wijst op nog een andere onvolkomenheid van de organisatie. De finishlijn lijkt niet heel handig opgezet met de boarding. Hopen op een solo aankomst: https://twitter.com/laflammerouge16/status/1290285088459153408?s=20
03-08-2020 16:03
2:04 voor de koplopers met nog twee rondjes te gaan.
03-08-2020 16:04
2 minuten voorsprong met nog 2 rondes te gaan. Veel Trek op kop van klein pelotonnetje. Ook Ineos nog met veel man.
03-08-2020 16:07
Tam gedoe, afgemat peloton.
03-08-2020 16:12
Brambilla heeft er zin in.
03-08-2020 16:14
Trek wil deze koers winnen lijkt het
03-08-2020 16:18
Tiz nu ook niet meer live
03-08-2020 16:21
Alles voor Weening!
03-08-2020 16:23
Ze komen zo bij de afslag naar milaan
03-08-2020 16:24
Alpecin-Fenix ook actief, mooi!
    03-08-2020 16:26
    Vervaeke en Riesebeek. Greg ook mee!
03-08-2020 16:25
Nibali!
03-08-2020 16:30
Ik zag ook Kwiat in de kopgroep
03-08-2020 16:32
Izaguirre solo
03-08-2020 16:33
Kopgroep:

De Marchi
Kwiatkowski
Polanc
Aranburu
G.Izaggire
Nibali
Van Avermaet
Vervaeke
Bagioli
Narvaez
    03-08-2020 16:34
    Mooie namen
    03-08-2020 16:35
    Riesebeek was ook mee toch?
    03-08-2020 16:36
    Die zal op de laatste klim wel gelost zijn, want vroege vluchter, deed zijn laatste kopwerk net...
    03-08-2020 16:37
    Ja klopt,
    Riesbeek en Hermans ook.

    Izagirre solo 8sec voorsprong
03-08-2020 16:36
Gelukkig hier nog wel een mooie ronde miss!
03-08-2020 16:38
Nog 5km

Om te reageren moet je ingelogd zijn.