Volg hier de GP Le Samyn 2017
woensdag 1 maart 2017 om 12:20 Volg in Google

Volg hier de GP Le Samyn 2017

Nadat afgelopen weekend het wielerseizoen in Vlaanderen op gang geschoten werd, is vandaag Wallonië aan de beurt. In de provincie Henegouwen mogen de renners zich tijdens de 48ste editie van GP Le Samyn (1.1) opmaken voor een een wedstrijd met de nodige kasseistroken.

In de 202 kilometer lange route tussen Quaregnon en Dour wordt er een opvolger gezocht voor Niki Terpstra, die vorig jaar een heroïsche editie op zijn naam wist te schrijven. De Noord-Hollander ontbreekt dit jaar in de eerste wedstrijd van de Napoleon Games Cup, waardoor we in ieder geval een nieuwe winnaar krijgen. Er staan drie WorldTour-teams aan de start: LottoNL-Jumbo, Quick-Step Floors en Lotto Soudal.

GP Le Samyn 2017

Na een aanloop van 102,5 kilometer rijden de renners vier lokale rondes. In deze 25,1 kilometer lange omloop zitten vier kasseistroken. De wedstrijd start om 12:35, de aankomst wordt tussen 17:10 en 17:38 verwacht Eurosport 2 start om 15:45 met de live-uitzending, het Belgische VTM begint om 15:20. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Het Weer (Weerplaza)

Livestream (VTM)

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
134 Reacties
01-03-2017 15:54
Ze zitten niet stil.
01-03-2017 15:56
Tlj er heel goed bij
01-03-2017 15:57
Die kasseiwegen liggen er echt heel smerig bij. Zo heb ik ze in P-R al jaren niet meer gezien.
01-03-2017 15:59
Iemand een goed werkende stream voor me? Op me werk....
01-03-2017 15:59
Lotto pak die koers nu is.
01-03-2017 16:01
Doodzonde dat Boom geblesseerd is. Die had zich hier flink kunnen uitleven
01-03-2017 16:01
@tdola
De VTM-stream werkt (vanuit NL) gewoon bij mij.
01-03-2017 16:02
Het ligt flink uit elkaar.
01-03-2017 16:02
@tdola,
deze werkt op het werk https://www.rtbf.be/auvio/direct_cyclisme-les-courses-completes?lid=85672#category=0
01-03-2017 16:03
Ik heb wel een sh*tstream, sowieso maar eens kijken welk TV-I-Net pakket de beste deal is want die kl*testreams komen me onderhand de neus uit.
01-03-2017 16:05
http://vtm.be/live
01-03-2017 16:05
Nu Maarten Wynants aan de beurt; hij zit er in ieder geval bij.
01-03-2017 16:07
Van keirsbulck zou een mooie winnaar zijn vandaag. Parcours op maat. Boom zal inderdaad bidden dat Roubaix onder dezelfde omstandigheden verreden moeten worden.
01-03-2017 16:08
Nerveuze race waar men niemand laat begaan so far, het zal dus tussen de sterkeren gaan
01-03-2017 16:09
Wynants vooruit, maar als hij wil winnen zal hij de rest eraf moeten rijden op de kasseien, want een sprint gaat hij niet winnen van die andere vluchters. Jammer genoeg doet geen enkele stream het hier :(

edit, deze werkt wel: http://sebn.sc/sebn-5.php
01-03-2017 16:11
Geen van de livestreams werkt op i-pad. Dan de computer maar eens uit de doos halen...
01-03-2017 16:12
Tiz werkt wel.
01-03-2017 16:12
Wie zijn die mede vluchters? Ik herken enkel Wynants en Van Keirsbulck.
01-03-2017 16:13
Sterke kopgroep nu. Denk dat ze wegblijven
01-03-2017 16:14
Vlek: Duijn, Jans en Vanbilsen
01-03-2017 16:14
vlek asselman jans en nog eentje
01-03-2017 16:15
Quickstep Floors is bezig de vluchters terug tehalen.
Ook 1 Roompotrijder Duyn zit erbij. Met van Bilsen en Jans
01-03-2017 16:15
De meeste livestreams maken nog gebruik van Flash ipv HTML5, Flash wordt op mobiele sites niet ondersteund. In Android 4.0 zat volgens mij nog Flash support, maar vanwege security issues is dat allemaal verdwenen...

OT: Wauw, ik wou dat ik iets kon zien hier onderweg met alleen mijn mobiel. (Heb de ziggo app nog niet geïnstalleerd, via dat kan je ook onderweg tv kijken als je daar abonnee bent)
01-03-2017 16:15
Kopgroep nog maar 13 sec voorsprong door het werk van QuickStep
01-03-2017 16:16
Thanks!

Reacties zijn gesloten.