Volg hier de zevende etappe in de Tour of Britain 2017
zaterdag 9 september 2017 om 11:30 Volg in Google

Volg hier de zevende etappe in de Tour of Britain 2017

Lars Boom pronkt nog altijd met de groene trui als leider van de Tour of Britain. Maar de vraag is: zal dit ook rond de klok van vijf uur nog het geval zijn? De voorlaatste etappe staat namelijk te boek als de queen stage van deze ronde: een 185 kilometer lange heuvelrit richting Cheltenham. Kan iemand de Nederlander nog uit de leiderstrui fietsen? Volg hier het verloop van de etappe op WielerFlits.

In de absolute finale ligt Cleeve Hill de renners op te wachten. De top ligt op een kleine tien kilometer van de meet. De renners worden om 11.45 Nederlandse tijd in gang geschoten, terwijl de eerste renner wordt verwacht tussen 15.42 en 16.35. Eurosport 2 zendt de koers live uit vanaf 14.15.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours

Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
15 Reacties
09-09-2017 11:43
Bring it home Boom
09-09-2017 11:59
Dumoulin de Ronde van Italië en de Ronde van Nederland, Boom de Ronde van Groot Brittannië en Kelderman de Ronde van Spanje? Lijkt me mooi.
09-09-2017 12:51
@PF, Benelux, he. En dan volgend jaar Dumoulin Frankrijk, Weening Polen, Kruijswijk Zwitserland en Oomen Oostenrijk.
09-09-2017 12:53
Livestream ergens?
09-09-2017 13:48
@horsm

De kans is groter dat het volgend jaar niets wordt
09-09-2017 15:54
Tony Martin in de aanval en virtueel in de leiderstrui. Nog 19 km te gaan. Peloton nog vrij volledig, dus het is nog niet gespeeld.
09-09-2017 16:09
http://www.streaming-hub.com/lequipe-21-live/
09-09-2017 16:18
Groenewegen wint in de sprint!
09-09-2017 16:19
Groenewegen!
09-09-2017 16:19
Groenewegen!
09-09-2017 16:21
Netjes hoor.

Ook mooi om Boom op de achtergrond in zn communicatie te zien praten en daarna te juichen
09-09-2017 16:22
Mooi om Boom's reactie te zien in de achtergrond tijdens de sprint!
09-09-2017 16:22
mooie sprint
09-09-2017 16:24
Hele nare val van Van Baarle
09-09-2017 16:27
Was dat v baarle ja? Vond dat er heel raar uit zien

Om te reageren moet je ingelogd zijn.