Volg hier de zesde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
zaterdag 28 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

Vandaag staat de zesde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya op het programma. Hier zijn renners met een goede eindsprint kansrijk. Het parcours bevat weliswaar een beklimming van eerste categorie, maar deze ligt vermoedelijk te ver van de meet om voor gevaar te zorgen.

Het peloton gaat om 12:00 van start. De aankomst wordt tussen 16:44 en 17:14 verwacht. Dan komen de renners aan in het pretpark Port Aventura. Het park bij badplaats Salou behoort tot de top tien van best bezochte attractieparken van Europa.

De wedstrijd wordt in Nederland niet rechtstreeks uitgezonden. Bespreek hier het verloop van de koers.
catalunya etappe 6

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
125 Reacties
28-03-2015 15:06
@welleke ze zouden die van gisteren gaan uitzenden maar blijkbaar niet dus.

Die van vandaag komt er als het goed is pas morgen op.
28-03-2015 15:07
aan eurosport is geen touw vast te knopen.
28-03-2015 15:07
3man weg voor Alberto.
28-03-2015 15:09
Gister had je vuelta catalunya na motorsport en daarna kreeg je e3 harelbeke, dat is wat ik heb gezien via eurosport
28-03-2015 15:16
[url=http://www.sportingvideo.tv/20150323/vv550f9edf3d1e28.70351952-1032788.html]Mogelijk een goede stream?[/url]
Nu nog de rit van gisteren, ik denk/hoop dat ze om 15.30 de rit (live) van vandaag laten zien.
28-03-2015 15:30
Nee Eurosport is inderdaad onbetrouwbaar, had alleen zelf ook kunnen bedenken dat een halfuurtje niet voldoende was voor live verslag. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.
28-03-2015 15:47
prima livestream engelse Eurosport nu via sportingvideo.tv
28-03-2015 15:48
peleton nu 4:04 achter... 45 km te gaan
28-03-2015 15:48
De vluchtgroep zal het wel halen, ja.
28-03-2015 15:49
4:04 en 43 km te gaan, moet kunnen voor de kopgroep, zou ook mooi zijn mocht Kruijswijk wat opschuiven.
28-03-2015 15:49
Tjonge, opeens een versnelling voorin, een vertraging achterin, of 'gewoon' weer een foutje van de organisatie?
28-03-2015 15:49
geven nu 3.55 voorsprong! geloven??
28-03-2015 15:51
In het peloton rijdt alleen iemand van IAM en de kopgroep is goed aan het draaien op het vlakke. Sky heeft ook weinig belang bij het terugpakken natuurlijk, zullen bergop hun kwaliteit hebben benut om het verschil controleerbaar te houden en het nu bij voorkeur aan anderen laten.
28-03-2015 15:53
ik hou de voorsprong op ergens rond de 14 minuten. Kruiswijk gaat dit rondje winnen!
28-03-2015 15:55
De uitzending van Eurosport UK wordt vandaag kennelijk gesponsord door Trek...
28-03-2015 15:55
IAM ziet dat het niet ging lukken en is weer van het front verdwenen. Sky moet het nu weer doen.
28-03-2015 15:56
Las net ergens dat bij een voorsprong van meer dan 5 minuten de kopgroep een extra lus moet rijden in het finishdorp.
28-03-2015 15:57
Hier misschien live: [url]http://www.rtve.es/directo/teledeporte/[/url]
(Werkt op mijn mobiel niet)
28-03-2015 15:57
Eens niet door Sky? Zal straks toch nog wel een co-productie blijken met Kirby achter de microfoon.
28-03-2015 15:59
Tejay gooit even wat ballast overboord in de kopgroep
28-03-2015 16:01
6 man gelost door sleurwerk van Tejay vG. Ondertussen hebben de commentatoren niet door dat er twee in de kopgroep op 4 en 5 minuten van de leider staan.
28-03-2015 16:04
STREAMS?
28-03-2015 16:07
Movistar renner vooraan gelost? Gaan nu in de klim op kop rijden van het peloton. Kan ook zijn om vooraan te zitten in de afdaling...
28-03-2015 16:09
http://cyclinghub.tv/livestream.php

hier goede stream
28-03-2015 16:09
voor een goede stream kijk op www.cyclingfans.com

Om te reageren moet je ingelogd zijn.