Volg hier de zesde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
zaterdag 28 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

Vandaag staat de zesde etappe in de Volta Ciclista a Catalunya op het programma. Hier zijn renners met een goede eindsprint kansrijk. Het parcours bevat weliswaar een beklimming van eerste categorie, maar deze ligt vermoedelijk te ver van de meet om voor gevaar te zorgen.

Het peloton gaat om 12:00 van start. De aankomst wordt tussen 16:44 en 17:14 verwacht. Dan komen de renners aan in het pretpark Port Aventura. Het park bij badplaats Salou behoort tot de top tien van best bezochte attractieparken van Europa.

De wedstrijd wordt in Nederland niet rechtstreeks uitgezonden. Bespreek hier het verloop van de koers.
catalunya etappe 6

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
125 Reacties
1 3 4 5
28-03-2015 16:44
Ff voor de werkers: wat doet Kruijssie precies?
28-03-2015 16:44
Wat koersen ze toch ongelooflijk dom bij Lotto-NL... Kruijswijk die op werkelijk alles gaat reageren en daardoor de benen niet meer heeft. Man, man, man...
28-03-2015 16:45
Jammer van Kruiswijk :*(
28-03-2015 16:45
Stream op tel werkt niet, dus kun je wat meer deken dan "kruissie!!!!!!1!" :-)
28-03-2015 16:45
Dit bericht is verwijderd
28-03-2015 16:45
@AZH, Kruiswijk maakte een mooie move door andere kant van de rotonde te nemen.
28-03-2015 16:45
Kruissie deed aanvallen in de slotkilometer. En Chernitski wint de sprint van Alaphillipe, verrassend.
28-03-2015 16:45
Mooie sprint hoor, goed gedaan.
28-03-2015 16:45
Kruiswijk gegokt en verloren jammer,maar geweldig gereden!
28-03-2015 16:46
Hij viel aan, maar werd met nog 1,3 km te gaan teruggepakt
28-03-2015 16:46
Sterk gereden door Kruijswijk. Helaas was Preidler ook erg sterk, als die even gaat twijfelen..
28-03-2015 16:46
Roger: de reden dat hij op alles reageerde was waarschijnlijk omdat hij sterk in het klassement staat en de boel zo lang mogelijk bij elkaar wilde houden om zoveel mogelijk tijd te winnen.
Kruijswijk heeft een dijk van een etappe gereden, als je het mij vraagt.
28-03-2015 16:46
@verweggistan
Alaphillipe was weggesprongen, Chernitski kwam er gewoon nog over.
28-03-2015 16:47
@Roger: als ie niet meespringt en ze rijden weg, is het ook niet goed. Goed gedaan Kruijswijk, volgende keer beter
28-03-2015 16:47
Kruiswijk reageerde inderdaad te veel, maar ik heb hem wel fantastisch zien koersen de laatste 20 kilometer! Hopelijk is hij terug!
28-03-2015 16:47
Jammer... goede move op ongevoor 1,5km voor t einde, maar het mocht niet zo zijn. ik kan Kruijswijk niks verwijten.
28-03-2015 16:47
Chernetski gewonnen.
28-03-2015 16:47
@AZH
Niet winnen in ieder geval.
28-03-2015 16:47
Goede overwinning hooor!
28-03-2015 16:49
dat scheelde echt niks... Fotofinish
28-03-2015 16:49
Culnamo, Prima analyse.
28-03-2015 16:50
Spaans Engels en Russisch Engels, jippie :D
28-03-2015 16:50
@tokstar: gewoon, zoveel scheelde het niet, maar ik had verwacht dat Alaphillipe het zou houden en als hij dan geklopt zou worden het door Hivert of Paterski zou zijn. Voor mij verrassend dat het Chernitski is.
28-03-2015 16:51
Kruijswijk zo rond plek 15 in AK
28-03-2015 16:52
steven heeft de hele dag het tempo erin gehouden hopen misschien m de top10 binnen te komen
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.