Volg hier de Wereldbekercross in Zolder 2016
maandag 26 december 2016 om 14:52 Volg in Google

Volg hier de Wereldbekercross in Zolder 2016

De Wereldbekercross in Zolder staat vanmiddag in het teken van de comeback van Lars van der Haar en Lars Boom in het Vlaamse veld. Kunnen zij meteen vooraan strijden, of krijgen we toch weer een mooi duel zien tussen Mathieu van der Poel en Wout van Aert, die begin januari op dit parcours het WK won? Bespreek hier het verloop van de cross vanaf 15:00.

Links:
Officiële website
Deelnemerslijst
Omloop

Liveticker (Sporza)
Livestream (Youtube UCI)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
54 Reacties
26-12-2016 14:54
Mathieu en Wout gaan zich hier niet te veel forceren in de eerste 55 minuten.

Ik verwacht ook weer heel veel van Pauwels.
26-12-2016 15:02
wow superstart van Boom! van de achterste rijen naar plek 7. Mathieu van eerste startrij nu 11e
26-12-2016 15:03
knap van Boom, die slim aan de binnenkant die eerste bocht nam en veel plaatsen opschoof.
26-12-2016 15:08
18" voor VDP
26-12-2016 15:12
Boom tot nu toe een stuk beter dan verwacht.

Van der Poel moet nu toch weg uit dat groepje. 22 seconden gaat ie niet zomaar goed maken.
26-12-2016 15:15
pff die troep nu al op het parcours. de renners krijgen weer van alles om hun oren gegooid. :(
26-12-2016 15:15
Wuyts spint van pure vreugde
26-12-2016 15:15
Van Aert als een bezetene. Dat hij zich maar niet naar de kl*ten rijdt met oog op het WK.
26-12-2016 15:16
de koers gereden!
26-12-2016 15:16
Schoenwissel Mathieu, koers afgelopen.
26-12-2016 15:17
koers is klaar
26-12-2016 15:17
Boom doet het nog boven verwachting, ook technisch valt het me 100% mee
26-12-2016 15:17
Het valt me op dat Mathieu vaak een paar plaatsen verliest bij de start. Meestal zonder erg, maar als van Aert er gelijk aan begint en je ook nog van schoen moet wisselen, dan is de vogel gaan vliegen
26-12-2016 15:18
VDP kan extra rust nemen
26-12-2016 15:18
Nou, de winnaar lijkt me bekend.

Boom doet 't goed!
26-12-2016 15:23
Ik schakel net in.
Vd Poel op dikke achterstand.
Wat is er gebeurd??
26-12-2016 15:24
Boom nog steeds 6e. Doet lekker mee. Neemt steeds meer initiatief.
26-12-2016 15:27
@ javier val in eerste ronde en schoenwissel
26-12-2016 15:29
weer pech voor Vermeersch
26-12-2016 15:29
v aert. de man die alleen kan "deklasseren" als er een bepaalde renner pech heeft. wat een chauvinisme weer op sporza.
26-12-2016 15:32
laten we blij zijn dat sporza uitzendt
26-12-2016 15:32
Boom respect hoor.
26-12-2016 15:32
Boom boven verwachting!
26-12-2016 15:32
Die 3m30 moet lukken, al begint het wat harkerig te worden. B)
26-12-2016 15:33
Pech? Gewoon veel beter gestart als van der poel, en dat met die schoen heeft hij zichzelf aangedaan. Maarja dat zal dan wel meer chauvinisme van jou kant zijn.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.