Volg hier de vijfde etappe van Parijs-Nice 2020
donderdag 12 maart 2020 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de vijfde etappe van Parijs-Nice 2020

Na de individuele tijdrit staat Maximilian Schachmann soeverein aan de leiding in het klassement van Parijs-Nice. Zijn voorsprong op nummer twee Søren Kragh Andersen is al 58 seconden. De vijfde etappe gaat van Gannat naar La Côte-Saint-André en is liefst 227 kilometer lang. Iets voor de sprinters? Volg hier het verloop van de rit op WielerFlits.

In deze overgangsrit volgt op papier een nieuwe mogelijkheid voor sprinters. Het is met 227 kilometer de langste etappe van deze Parijs-Nice. Deze rit kent de nodige hoogtemeters, getuige de eerste klim van tweede categorie en drie klimmetjes van derde categorie. De laatste zeventien kilometer zijn in dalende lijn of vlak, dus de rappe mannen kunnen zich alvast voorbereiden op een volgende sprint.

De etappe begint om 11.00 uur en finisht tussen 16.10 en 16.40 uur. Op Sporza (één) begint de tv-uitzending om 15.10 uur, terwijl Eurosport 1 en de livestream van de NOS om 14.40 uur starten met de uitzending.

Parijs-Nice 2018 - etappe 5

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Nice 2020

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
42 Reacties
12-03-2020 11:07
Geen Tejay meer.
    12-03-2020 13:06
    Deed ie mee dan?
12-03-2020 12:55
After 50 km the gap between the breakaway and the peloton is 7 minutes

@JTratnik
@gougeardA
@AnthonyTurgis
@ryanmullen9
12-03-2020 13:42
After 80km, the gap between the breakaway and the bunch is stable around 7’
12-03-2020 14:33
Geen E3, Gent-Wevelgem en DDV.
    12-03-2020 14:50
    Gelukkig hebben we Parijs-Nice nog om van te genieten - zo lang als het duurt....
    12-03-2020 14:58
    En terecht
12-03-2020 14:37
Ik dacht dat men op Sporza woensdag zei dat dat de laatste sprinters rit was. Dit lijkt mij er toch ook eentje te zijn.
12-03-2020 14:58
ASO is toch totaal onverantwoord bezig

Cash is king


Onbegrijpelijk dat ze nog rijden
12-03-2020 15:22
Nare val van Woods.
12-03-2020 15:27
Als ik Kragh was zou ik nu aanvallen en als een malloot blijven rijden in de hoop dat het binnen nu en en uur wordt stopgezet.
12-03-2020 15:44
Nog 30 KM 2 min voor de 4
12-03-2020 15:51
Nog 25 en 1.42 .
12-03-2020 15:55
Hup vluchters!
12-03-2020 15:57
Wuyts & De Cauwer praten nog alsof het morgen en overmorgen allemaal gewoon doorgaat...
    12-03-2020 16:03
    Frankrijk heeft vooralsnog geen extra maatregelen bekend gemaakt dus dat zou ook goed kunnen.
12-03-2020 16:03
Nog 17 km Tratnik en Gougeard nog voorop en pakken de boni;s Ze hebben 1 minuut
En vanaf nu dalende lijn
Hup Alexis Gougeard

Teuns en Higuita sprinten voor 1 boni. Teuns pakt m
Het is koers
12-03-2020 16:08
Koers!
12-03-2020 16:08
Garcia Cortina voor z'n tweede in een zetel
    12-03-2020 16:09
    Ah, het is Bilbao. Da's minder een sprinter. Wel in een zetel.
12-03-2020 16:09
Jungels, Stuyven Asgreen Bilbao en Arndt nemen adstnd van peloton.
gele trui zonder ploegmaats

nog 2 voorop 30 sec 10 KM
    12-03-2020 16:12
    De motor neemt geen afstand van Jungels.
12-03-2020 16:13
Tratnik nog alleen over rijdt emt een monsterverzet gougeard uit het wiel
Nog 7 km 22 sec
12-03-2020 16:14
Asgreen lijkt mij de enige DQS-er die echt in vorm is. Jungels kreeg het gat op zijn eigen ploegmaat nauwelijks dicht. En vond hem gisteren ook al niet echt super in de tijdrit.

Alaphillipe schiet vooralsnog met losse flodders vergeleken met vorig jaar.
    12-03-2020 16:18
    Mannen van Viviani, Bol, Ewan en ICA een beetje laat...
12-03-2020 16:16
Tratnik stampt stevig door.
12-03-2020 16:17
27s handgeklokt op 4km. Gaat ie halen
    12-03-2020 16:18
    KAn toch bijna niet in zijn eentje? 3,0km, 23s in beeld gegeven.
    12-03-2020 16:18
    handgeklokt op het 4km bordje was het echt 27s. Of hij moet zo echt stilvallen
    12-03-2020 16:19
    Dat geloof ik, maar vaak rijden ze er op het eind toch naar toe. Tratnik blijft heel sterk.
12-03-2020 16:19
Caleb ewan pech derailleur/ketting
12-03-2020 16:19
Sunweb trein komt wel echt op stoom nu, gaan knetterhard
12-03-2020 16:21
Neeeeeeeee....
12-03-2020 16:21
Wat een finish.
12-03-2020 16:22
Man wat zuur.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.