Volg hier de vierde etappe van de Vuelta a San Juan 2019
woensdag 30 januari 2019 om 14:50 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van de Vuelta a San Juan 2019

Vandaag staat de vierde etappe van de Vuelta a San Juan op het menu. Gisteren sloeg Julian Alaphilippe een belangrijke dubbelslag; hij was met afstand de snelste in de tijdrit, waardoor hij vandaag in de leiderstrui mag rijden. In de rit tussen San Jose Jachal en Villa San Agustin (185,8 km) moet voor het eerst stevig geklommen worden.

In deze vierde rit van de Vuelta a San Juan doemen de eerste bergen op. San Jose Jachal – dat op 1100 meter hoogte ligt – fungeert als startplaats, waarna de renners in de eerste negentig kilometer lichtjes bergafwaarts rijden. Daarna moeten zijn vijftien kilometer aan de bak als in rap tempo drie bergen elkaar opvolgen. Dan rest nog een lange afzink naar Villa San Agustin.

Het startsein voor de vierde etappe wordt gegeven om 15.05 uur (CET) en de finish wordt verwacht omstreeks 19.30 uur (CET). Eurosport zendt de Vuelta a San Juan uit op Eurosport 1 (vanaf 18.05 uur) en de Eurosport Player. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de koers.

Links
Voorbeschouwing: Vuelta a San Juan 2019

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Livestream (Si San Juan, ook in Nederland/België zichtbaar)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
25 Reacties
30-01-2019 15:35
Hoe komt het dat ze vandaag zo veel vroeger onderweg zijn?
30-01-2019 15:35
Is QuickStep gestart?
    30-01-2019 15:46
    ja ze zijn van start gegaan
    30-01-2019 15:51
    Was te denken, die Lefevre roept maar wat
30-01-2019 15:52
Ziet er meer uit als 1 beklimming (een drietrapsraket).
30-01-2019 15:53
Renato Tapia is de grote favoriet voor vandaag!
30-01-2019 16:10
Dit is voor De Nieuwe Merckx, Wonderkind en Messias Jesus Evenepoel met 38 vingers in zijn neus!

3 echte heuse bergen met in totaal maar liefst 500 meter hoogteverschil (maar liefst 167 meter per 'berg' ) gaat er overigens bij mij niet in hoor.
    30-01-2019 16:13
    Die rijdt vandaag in dienst van Hodeg
    30-01-2019 16:15
    Dat was een poging tot sarcasme ah-ja...
    30-01-2019 16:22
    8.6 het sarcasme komt me dezer dagen de strot uit
    30-01-2019 16:54
    @ah-ja
    Mij ook! Geen aandacht meer besteden aan die sarcasten en die azijnpissers ;).
30-01-2019 16:18
Zou hij op de 1e, 2e of 3e col aangaan ?
30-01-2019 16:21
Keek nog even de foto van Alaphillippe bij dit Topic.....Nou op het randje hoor volgens mij hoe hij die fles tot ontlading doet komen, maar hopen dat er geen Argentijnse Nat is geworden...
30-01-2019 16:29
Heelijk de culturele verschillen tussen belgie en Nederland.....
Maar ben blij dat ik in Nederland woon.
    30-01-2019 18:26
    Weer lekker respectloos tegenover de Belgen.
    Nederland tot 2x toe met hoofdletter. België verdient niet meer dan "belgie"?

    ja ja
30-01-2019 17:04
Remco is al gefinished!?!? Alaphilippe voor de tweede plek dan maar?
30-01-2019 17:13
De "humor" wordt echt met de dag ondraaglijker hier, de Evenepoel "grapjes" voorop.

En tegelijkertijd klagen dezelfde mensen dat hij teveel aandacht krijgt. Oh, the irony...
30-01-2019 17:34
Heeft er ook nog iemand inhoudelijk iets te melden over de koers? Ze zouden nu toch wel al bij de klim(men) moeten zijn?
    30-01-2019 18:32
    Al lang voorbij, beetje saai nu
30-01-2019 18:33
[i]edit wf: niet doen[/i]
30-01-2019 18:42
Zat nu echt te wachten op een gek Zabriskie-verhaal. Was wel een goeie tijdrijder.
30-01-2019 19:04
Gekeuvel in het peloton, verhaaltjes van Karsten en een 5de reclameblok.
30-01-2019 19:45
Sagan wijkt wel flink van zn lijn en neemt Colbrelli bijna mee.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.