Volg hier de vierde etappe van de Tour of California 2019
woensdag 15 mei 2019 om 18:50 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van de Tour of California 2019

De Tour of California is al enkele dagen onderweg, maar het zwaarste moet nog komen. Vrijdag is het tijd voor de koninginnenrit met aankomst op Mount Baldy, maar vandaag zijn de sprinters weer aan zet. Of weet er een puncheur te verrassen? Bespreek hier op WielerFlits het koersverloop!

Etappe vier van de Tour of California voert de renners van het autocircuit in Monterey naar Morro Bay. De rit is bijna 215 kilometer lang en gaat grotendeels langs de westkust. Het profiel lijkt vlak, maar er zijn nog de nodige hoogtemeters opgenomen. Desondanks lijkt dit een van de weinige kansen voor een pure massasprint.

De finale is een grote ronde rond Morro Bay. In de laatste twee kilometer zitten nog drie haakse bochten: de eerste naar links en daarna twee keer naar rechts. De laatste bocht is op ongeveer 400 meter van de meet, die licht oploopt. De winnaar zal finishen rond 00.45 uur. De start is om 19.05 uur. De rit is vanaf 23.00 uur te volgen via Eurosport 1.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California

Website organisatie
Deelnemers
Parcours

Liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
59 Reacties
15-05-2019 19:31
Kopgroep v 5 met e minuut. Lijken totaal kansloos. Wordt sprint. Twee voor sagan? Of kan die mcCabe wat? Of philipsen? We gaan t zien!
15-05-2019 19:33
Oa roy Goldstein, wel e prachtnaam
15-05-2019 19:34
Durasek dus nie gestart, einde carrier?
15-05-2019 20:54
Na de afgelopen 2 dagen moet nu toch echt Fabio uit zijn kot komen.
15-05-2019 21:31
In plaats van die twitterticker (tickertwitter?) zou ik toch ook een link plaatsen naar de fantastische tracker van deze koers: https://www.amgentourofcalifornia.com/watchattend/mens-tour-tracker
    15-05-2019 22:00
    Voor een paar jaar terug kon je daar ook de koers live kijken, haarscherp beeld en goed commentaar. Daar zit nu alleen, jammer genoeg, zo'n geolock op.
    15-05-2019 22:12
    Tiz livestream. Effe google man
    15-05-2019 23:05
    Is bekend, maar vond die tourtracker altijd wel handig.
15-05-2019 21:42
Jacobsen gaat er vandaag een lap op geven, zeker en vast.
15-05-2019 22:13
We zijn live!
15-05-2019 22:13
Val in het peloton!
    15-05-2019 22:14
    Cort Nielsen, deed flink pijn ma kan verder
15-05-2019 22:18
Was da de afvalzone, iedereen die gelijk ze zakken leegt,? Mooi, eerste keer dat ik dat zie
    15-05-2019 22:22
    Inderdaad staat e bord 'waste zone', zoude alle koerse moete doen!
15-05-2019 22:19
Ik wacht nog even tot eurosport beeld heeft. Hou me op de hoogte svp
    15-05-2019 22:23
    106k, 2'55'' voor de 5 lex
    15-05-2019 22:25
    Trek voor degekolb, Bora en dimension data op de kop
15-05-2019 22:41
In beeld ook e gozer die zomaar in de rij kittel Moser kan passe, Louis. Louis meintjes.. Gaat nu op kop rije voor cav. Nog zo één.. Wordt dat nog wat meintjes?
15-05-2019 22:44
Nee dat was nix en wordt nix.
Ook nog eens té mager
    15-05-2019 22:47
    2de na mohoric in WK belofte, best sterk begonnen bij profs, maar lijkt opgebrand.. Als poketklimmer moest ie aanvalle ipv klassement doen .. denk dat beste eraf is
15-05-2019 22:53
Bennett gaat pilletje hale bij de dokter
    15-05-2019 23:00
    "Meanwhile, at the back George Bennett is talking to the race doctor. We're not sure what is wrong but he seems pretty cheerful – so hopefully nothing serious."

    XTC, vermoedelijk.
15-05-2019 23:05
Nog 83km te gaan en de vijf koplopers hebben een voorsprong van 2.40.
15-05-2019 23:13
Hoe is het met Sagan ?
    15-05-2019 23:19
    Zit in het peloton, dat nu op 3min en 10sec volgen van de koplopers, met nog 74.5km te gaan..
    15-05-2019 23:21
    3.30 is nu de melding, anderhalve kilometer verder... :)
    15-05-2019 23:23
    De Tier is een waterdrager met veel bagage op het moment... :)
15-05-2019 23:31
Met nog 67km te gaan en de voorsprong van de koplopers is teruggezakt naar de 2min en 50sec.
    15-05-2019 23:54
    13km verder en het verschil is gezakt naar de 1.45.
    16-05-2019 00:15
    Nog 41km en de voorsprong van 1.20 weer naar 1.40 gestegen.
16-05-2019 00:00
Lange weg langs de kust zonder beschutting. Ideaal voor waaiers zou je zeggen. .
    16-05-2019 00:14
    De wind is vooral op kop heb ik begrepen...
16-05-2019 00:30
Nog 32km te gaan en de koplopers hebben nog een voorsprong van 1min en 15sec.
    16-05-2019 00:51
    Nog een kleine 21km te gaan en Henttala geeft flink gas na een aanval. Hernandez kan uiteindelijk als enige mee.
    16-05-2019 00:55
    Garrison en Brown weten toch weer erbij te komen. Goldstein dus als enige die echt heeft moeten passen vooraan.
    16-05-2019 00:57
    De vier hebben met nog 13km te gaan nog een halve minuut voorsprong.
    16-05-2019 00:59
    Jumbo-Visma proberen wat, om een waaier te trekken maar het open stuk is te kort.
    16-05-2019 01:01
    Nog 10km en Hernandez springt weg van de vier andere. Slechts een 12sec voorsprong.
    16-05-2019 01:02
    Bennett lek gereden, nu proberen terugkomen.
    16-05-2019 01:03
    Met nog 8 en halve kilometer te gaan en Hernandez is als laatste bijgehaald. En dan ook Van Garderen met pech, wisselt van fiets met ploegmaat.
16-05-2019 01:03
Tejay
    16-05-2019 01:04
    Echte val dus..
    16-05-2019 01:06
    Lamlul ga slapen.
16-05-2019 01:05
Gast kan gewoon niet fietsen.
    16-05-2019 01:06
    En dan mist hij gewoon een bocht...
16-05-2019 01:06
Tejay rijdt verkeerd
16-05-2019 01:07
mag ik zeggen typisch tejay?
    16-05-2019 01:09
    Dat mag je zeggen. Net als gesink, en Kelderman
16-05-2019 01:09
Nog 4km, Bennett zit wel in het peloton maar Van Garderen nog niet.
    16-05-2019 01:10
    En wat later een valpartij in het peloton. Van Garderen kan er nog net langs.
16-05-2019 01:10
2 man van Jumbo bij valpartij
    16-05-2019 01:10
    In ieder geval nummer 25 Powless
16-05-2019 01:13
Er vallen wat gaatje in de eerste groep.
    16-05-2019 01:13
    Het is Jakobson die toch gewoon wint.
    16-05-2019 01:16
    2e Philipsen en 3e Sagan.
    16-05-2019 01:19
    Asgreen de nieuwe leider.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.