Volg hier de vierde etappe van de Ronde van Romandië 2017
zaterdag 29 april 2017 om 12:55 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van de Ronde van Romandië 2017

Na de sprintetappe van gisteren, moeten vandaag de klassementsmannen weer aan de bak in de Ronde van Romandië. De klimmers krijgen de laatste kans om tijdwinst te boeken met oog op de slottijdrit van morgen.

Aangezien de verschillen in het klassement nog relatief klein zijn, zullen de mindere tijdrijders onder de klimmers graag een buffer willen opbouwen voor zondag. Dat is ook goed mogelijk, want het parcours lijkt met drie beklimmingen van eerste categorie en één van tweede categorie zwaar genoeg om voor vuurwerk te zorgen.

De etappe gaat om 13:10 van start en eindigt volgens de organisatie tussen 17:12 en 17:31. Eurosport begint net als de afgelopen dagen om 16:00 aan de uitzending, met commentaar van José Been en Michael Boogerd.

Links:
Voorbeschouwing: Ronde van Romandië 2017 (WielerFlits)

Officiële website
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcoursinformatie

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream L’Equipe (Frans, vanaf 16.00 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
52 Reacties
29-04-2017 16:28
Hopelijk gebeurt er helemaal niks. Dan kan Roglic deze ronde winnen.
29-04-2017 16:31
Hopelijk gebeurt er wel wat. En ik zie eerlijk gezegd nog liever dat Kelderman deze ronde wint.
29-04-2017 16:37
Het schijnt dat Been zo'n trillend ding in d'r nachtkastje heeft liggen dat Tosh heet.
29-04-2017 16:38
Daar ligt Wilco weer
29-04-2017 16:39
Shit, Kelderman weer eens op de grond. Daar gaan mijn mooie dromen.
29-04-2017 16:39
Kelderman gevallen...
29-04-2017 16:39
Kelderman op z'n plaat. Dat zie je ook niet vaak.
29-04-2017 16:41
Komt wel weer terug
29-04-2017 16:41
Zijn daar statistieken van? :|
29-04-2017 16:41
Dit bericht is verwijderd
29-04-2017 16:43
Kelderman, Kruijswijk de Giro wordt weer nagelbijten voor de volgers...
29-04-2017 16:46
@Striga eeeennn zo kan die wel weer.
29-04-2017 16:48
@Wildebert: Kruijswijk valt tenminste nog in een afdaling, Kelderman kan het zelfs in de klim!
29-04-2017 16:54
Dit bericht is verwijderd
29-04-2017 16:57
Is wel ff terecht om Sander Armee te noemen. Best heldhaftig, weer mee zitten en het zo lang volhouden. Nu ook weer 2e op de voorlaatste klim.
29-04-2017 17:02
Yates in een zetel, ook voor morgen, 40 sec voor op de rest van het peloton, en nog boni's!
29-04-2017 17:07
Nu had TLJ wel twee mannetjes kunnen gebruiken om op kop te jagen...
29-04-2017 17:07
Kadootje....saaie koers vandaag btw
29-04-2017 17:10
48s aan het begin van de klim, handgeklokt.
29-04-2017 17:10
Froome maakt hier een trainingsrit van: achteraan beginnen en het hele peloton inhalen.
29-04-2017 17:11
Porte is ervandoor, maar die staat ver achter.
29-04-2017 17:12
Gesink helaas van achter.
29-04-2017 17:12
Roglic goed!
29-04-2017 17:16
@Bert: dat is niet het meest opvallende op dit moment... Porte in een zetel.
29-04-2017 17:17
Porte buitenaards. Rijdt alles eraf

Om te reageren moet je ingelogd zijn.