woensdag 13 mei 2015 om 20:15
•
Volg in Google
Volg hier de vierde etappe in de Tour of California 2015
Met de Let Toms Skujins als nieuwe leider gaat vandaag de vierde etappe in de Tour of California van start. De rit voert van Pismo Beach naar Avila Beach en is 173 kilometer lang. Het startschot klinkt om 20.30 uur Nederlandse tijd, de aankomst staat gepland rond 00.50 uur vannacht.
Na de bergetappe van gisteren is het woord vandaag waarschijnlijk weer aan de sprinters. Kan Mark Cavendish zijn derde ritzege boeken? En waar zijn de Nederlandse spurters Wouter Wippert en Danny van Poppel toe in staat?
De Tour of California wordt live uitgezonden door Eurosport. Beelden zijn vanavond te zien vanaf elf uur.
Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Profiel vierde etappe
Tijdschema
Halverwege 2.30 voorsprong voor de 5 koplopers.
Moet je eens naar de stream luisteren, daar barst het van de Engelse termen. :)
Wel opvallend dat Craddock hier goed rijdt terwijl hij in Europa niets laat zien.
De app is trouwens om je vingers bij af te likken!
https://twitter.com/ProCyclingStats/status/598369885689880576
[url=http://velonews.competitor.com/2015/05/news/amgen-tours-big-bear-lake-tt-threatened-by-snow_369917]Tijdrit wordt vrijdag mogelijk afgelast of verplaatst![/url]
In eenvoudig Nederlands wil dat volgens mij zeggen dat er überhaupt geen 'contingency plan' beschikbaar is.
Dus iedereen die zich ergert aan G&H: naar de website!
Echelons! Edit: nou ja, soort van slappe poging tot van TLJ met Tinkoff/EQS op vinkentouw.
Inmiddels rijdt het peloton weer 43 man breed naast elkaar over de hele weg.
En... het peloton wordt zowaar goed vanaf motoren in beeld gebracht.
Voor TLJ natuurlijk goed om hierop te azen, gezien de samenstelling van de ploeg.
Jumbo saw a little bit of an option and they really wanted to make something out of nothing. They thought that there was a little bit more wind than there really was so they tried to play their hand but realized that there was nothing to do there.
spijker, kop, raak! Benieuwd wat José er over te zeggen had ;)
die had het nog over haar spreekbeurt over vulkanen in groep 8. Geen grap!