Volg hier de vierde etappe in de Tour of California 2015
woensdag 13 mei 2015 om 20:15 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Tour of California 2015

Met de Let Toms Skujins als nieuwe leider gaat vandaag de vierde etappe in de Tour of California van start. De rit voert van Pismo Beach naar Avila Beach en is 173 kilometer lang. Het startschot klinkt om 20.30 uur Nederlandse tijd, de aankomst staat gepland rond 00.50 uur vannacht.

Na de bergetappe van gisteren is het woord vandaag waarschijnlijk weer aan de sprinters. Kan Mark Cavendish zijn derde ritzege boeken? En waar zijn de Nederlandse spurters Wouter Wippert en Danny van Poppel toe in staat?

De Tour of California wordt live uitgezonden door Eurosport. Beelden zijn vanavond te zien vanaf elf uur.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Profiel vierde etappe
Tijdschema

Livestream (Tourtracker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
60 Reacties
13-05-2015 20:32
Zoals al aangegeven wordt het zaterdag pas weer waarschijnlijk boeiend wat het klassement betreft.
13-05-2015 20:33
Oh balen. Kan ik eindelijk een rit volgen is het een sprintetappe, dacht dat de TT vandaag was :(.
13-05-2015 20:36
Nee die is morgen vandaag gaat van Asbroeck eindelijk een x winnen ;-)
13-05-2015 20:40
Leuke omgeving daar, San Luis Obispo ben ik paar jaar geleden geweest, klein stadje waar ze helemaal maf van fietsen zijn. Met wekelijkse avond tocht.
13-05-2015 20:47
Jammer genoeg geen bergetappe. Hier kan ik niet wakker voor blijven helaas. Heb er sowieso al moeite mee, zo laat tv kijken :P.
13-05-2015 20:53
@onie: nee, de tijdrit is vrijdag. Maar een goede sprint is toch ook nooit weg? Misschien kan iemand eindelijk Cavendish eens kloppen.
13-05-2015 21:09
Voor een uur is nog net te doen ;) Helemaal als er een kans is dat Wippert ze er van langs geeft.
13-05-2015 21:12
Sep in chasse patat?
13-05-2015 21:15
Vier man voorop, Vanmarcke probeert er bij te komen.
13-05-2015 21:17
Nu staat er dat het Tklehaimanot is. Hij lijkt ook erg veel op Sep.
13-05-2015 21:20
Tja, rugnummer 67 of 87. Kan je nog wel eens fout zien ;-)
Zal inderdaad niet op uiterlijk zijn gegaan.
13-05-2015 21:21
@thorsten
Ja inderdaad, net een tweeling, het is ze vergeven.
13-05-2015 21:26
Daniel is er wel maar mooi naar toe gefietst. Zou eigenlijk wel mooi zijn als ze vooruit blijven en hij wint ipv een van hun sprinters.
13-05-2015 21:34
@Wheely
Het voorkomt in ieder geval dat MTN mee moet werken, alle benen zijn nodig om de 8e plaatsen van Farrar te overtreffen. Ook in dit deelnemersveld blijkt de alles of niets strategie, met veel sprinters die het elders net niet waren, niet te werken.
13-05-2015 21:43
'men' vind het hier erg leuk om op LottoNL-Jumbo te zeiken, maar MTN is gewoon helemaal matig. Voor een pro-conti ploegje zouden ze wel een super lineup hebben en zonder een Kittel-Greipel-Cav-Demare-Degenkolb-Sagan(-Hofland?) tegenstand zouden ze heel erg veel kunnen winnen. Misschien dat die sprinters van hun er dan ook weer eens wat lol in zouden kunnen krijgen. In de WT hebben ze met dat 3e rangs sprintersgarnituur helemaal niets te zoeken.
13-05-2015 21:47
Die zeikreacties kun je gewoon overslaan, dat geldt helaas niet voor het commentaar van José.
13-05-2015 22:00
Je kunt toch gewoon via de "Tourtracker" kijken.
13-05-2015 22:06
@don, ik vindt Jose t helemaal niet zo slecht doen hoor...
13-05-2015 22:15
Bobbie en José, ik vind ze nu al legendarisch.
13-05-2015 22:17
@Meilin,

Als je je TV op mute zet valt het inderdaad wel mee. Persoonlijk vind ik haar stem vervelend en ratelt ze veel te veel terwijl ze ondertussen essentiele dingen in de koers mist of verkeerd heeft. Die paar keer dat ze interessante info geeft of daadwerkelijk doorheeft wat er gebeurd neem ik dan wel op de koop toe.
13-05-2015 22:18
Heeft Cav al gewonnen?
13-05-2015 22:18
Gisteren zat ze er weer een paar keer volkomen naast, maar ik wilde geen discussie over José beginnen, die zijn er al genoeg geweest. Gelukkig zit Bobby ernaast om te corrigeren.

Edit: die balk met achterhaalde info onderaan is ook totaal overbodig.
13-05-2015 22:19
@meilink... werkelijk??

Je had haar gister moeten horen roepen,... craddock! Craddock moet er af!.... om er na 2 minuten achter te komen dat Craddock niet bij Hincapie rijd.. ofwel dat ze het tenue door elkaar haalde.....
Terwijl het toch duidelijk te onderscheiden was van de beelden
13-05-2015 22:23
En die bocht waar Oss een schuiver maakte was niet dezelfde waarin Skujins de strobalen opzocht, zo kunnen we nog wel even doorgaan over José-blunders.
13-05-2015 22:30
Ach juist komisch toch, een beetje liefhebber ziet zelf wel wie, wat en hoe.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.